විවාහයට කළින් ලිංගිකව එකතු වෙන එක වැරැද්&#3503

විවාහයට කළින් ලි

  • ඔව්

    Votes: 171 41.3%
  • නැහැ

    Votes: 243 58.7%

  • Total voters
    414

Dharatha

Well-known member
  • Dec 29, 2006
    14,718
    4,600
    113
    සුදු නංගී;8225067 said:
    අහන දේට උත්තර නැත්තම් කට වහන් පලයන් පොන්නයෝ.. හොදින් නම් හොදින්.. ලොකු ටෝක් දාන්න ආවොත් ඒවට බෙහෙතුත් මගෙ ගාව තියෙනවා

    සුදු නංගිට මොකො මෙ :shocked:
     

    amilabanuka

    Well-known member
  • Sep 30, 2006
    7,302
    896
    113
    Thama math hoyanooo....
    sex kiyana de tikak durata aawashyai affair ekak thuladi. dennama kamathi nam witharak limit ekak athuwa podi durak giyata kamak na. eth mama mehema deyak hithanawa. badina kan complete sex intercourse ekakata yana eka hari na. methana eka sahodarayek kiyala thibuna anagathaya gana plan karanna bari ekek gen kellektat wadak na kiyala. ehema neme. oyata kochchra sureda oya heta marenne na kiyala. apita monawa wenawada kiyanna api danne nane. api heta marunoth kellata mokada wenne. aluth jeewithayak patan ganna ba. oya wage apita palanaya karanna bari dewal keepayak thiyenawa. ehinda lanakwe sankruthiya athuledi complete intercourse ekak galapenne na badinna kalin. eth e arunama dennagema asawan ishta wena deyak karata kamak na.

    24
     

    kkroxc

    Well-known member
  • Oct 14, 2008
    3,256
    2,144
    113
    in Helll
    mehemai machan ... badinna kalin nam honda ne tama .. bt kollat neme.. kellata. bt machan ..
    තණකොල කතා කරල ගොනාට කියනවනම් , මාව කන්න කියලා නොකා ඉන්න එපා ..

    Ha Ha Nice Ahhh..........Real Nice Quote buddy.........මුලින්ම මම කියන්න කෑමතීයි. අපි විවාහ වෙන්නේ ලිxගිකව එකතු වෙන්න නෙමේ:no::no::no::no:.....අපි ජිවිතේ ඉදිරියට ගෙනියන්න සහකරුවෙක් හො සහාරියෙක් හොය ගන්:):)න....ඉතින් ලිxගිකව එකතු වෙන්නෙ විවාහ ;);)වෙන්නම අවශය නෑහෑ
     

    ad.hasareli

    Well-known member
  • Mar 27, 2010
    5,264
    580
    113
    දකුනේ කොල්ලෙක්
    බොහෝ දෙනෙක් හිතන්නේ විවාහය කියන වචනය ඇහුවාම..
    ලිංගිකය ගැන විතරයි....
    ඒකයි අපේ සමාජයේ වැරද්ද...
    අනික ලිංගිකත්වයක් අපිට අවශ්‍ය වෙන්නේ නෑ..
    විවාහයට කලින්...
    අනික බොහෝ දෙනෙක් කියන්නේ.. නෑ, එහෙම කරන එක හොදයි.. අපිට පළපුරුද්දක් ඇති වෙනවා නේ කියලා...

    ඒ පළපුරුද්ද වෙනුවෙන් අහිංසක කෙල්ලෙක් ව අසරණ කරන එක වැරදි නේ යාලුවා...
    අනික දැන් මෙහෙම හිතමු..
    දැන් අපි ලිංගිකව එක් වෙන එකට එකගයි නම්. විවාහයට කලින්..
    ඔයාලා කැමැති වෙනවා ද.. මේ වගේ අපි විවාහ වෙන කෙල්ලත් ලිංගිකව පෙර සම්බන්ධ පවත්වලා තියෙනවා නම්..
    ඒ දේට කොහොමත් අපි කැමැති වෙන්නේ නෑ..

    ඒ හින්දා මේ ගැන දෙපාරක් හිතලා බලන්න..





    thats right ;););););)
     

    ad.hasareli

    Well-known member
  • Mar 27, 2010
    5,264
    580
    113
    දකුනේ කොල්ලෙක්
    sex kiyana de tikak durata aawashyai affair ekak thuladi. dennama kamathi nam witharak limit ekak athuwa podi durak giyata kamak na. eth mama mehema deyak hithanawa. badina kan complete sex intercourse ekakata yana eka hari na. methana eka sahodarayek kiyala thibuna anagathaya gana plan karanna bari ekek gen kellektat wadak na kiyala. ehema neme. oyata kochchra sureda oya heta marenne na kiyala. apita monawa wenawada kiyanna api danne nane. api heta marunoth kellata mokada wenne. aluth jeewithayak patan ganna ba. oya wage apita palanaya karanna bari dewal keepayak thiyenawa. ehinda lanakwe sankruthiya athuledi complete intercourse ekak galapenne na badinna kalin. eth e arunama dennagema asawan ishta wena deyak karata kamak na.

    24


    macho limite 1 kiyapankoooooooo:shocked:
     

    nadun07

    Member
    Mar 17, 2008
    10,852
    686
    0
    http://
    මේ ප්‍රශ්නෙදි 'ඔව්' 'නෑ' කියන උත්තර දෙකට අමතරව වෙන සාධක අනුවත් උත්තරේ වෙනස් වෙන්න පුළුවන්.(මගේ අදහස ඒ). ම්ම කැමති නෑ මම බදින කෙල්ල වෙන කොල්ලෙක් එක්ක ඉදල තියනවට. එයා කැමතිත් නෑ මම කලින් වෙන කෙල්ලෙක් එක්ක ඉදල තියනව කියල දැනගන්නවට.:(:(:(:(

    හැබැයි වර්ථමාන සමාජ අවශ්‍යතාවය අනුව 28-29 විතර වෙනකං කසාද නොබැද හිටියට ශාරීරික, මානසික හෝ ලිංගික අවශ්‍යතා පාලනය කරගෙන ඉන්න හැම මනුෂ්‍යයටම බෑ. (මේකත් මගේ තනි අදහස විතරයි, මටනම් ඇත්තටම බෑ, කතාව කෙලින්, පැහැදිලියි නේ?).;);););)

    ඉතිං... දෙන්නගේම හිත්වල අවංකවම දිගටම ඉන්නව කියන අදහස තියනවනම් (ඒක තේරුම් ගන්න ඕනේ ඒ දෙන්නම තමයි), ඒ අවශ්‍යතාවල් ඒ දෙන්නාගේම කැමැත්ත ඇතිව ඔවුන් අතරේම ඉශ්ට කරගන්න එකේ වරදක් නෑ, දෙන්නම දෙන්නට හොරෙන් වෙන වෙන මාර්ග වලින් ලිංගික අවශ්‍යතා ඉටුකරගන්නවට වඩා....:growl::growl:

    මගේ අදහසනම්.. අපේ වර්ථමාන ආර්ථික හා සමාජ ක්‍රමය අනුව කසාදය ප්‍රමාද වෙන්න ඕනේ... ඒත් ලිංගික අවශ්‍යතා ඒ ඒ වයසෙදි ඉටු වෙන්න ඕනේ.. (හැබැයි ආරාක්ෂාකාරීව) :shocked::shocked:ඉටු වෙන්නේ නැත්නම්.. ඒ කුතුහලය, පීඩනේ වැනි දේ නිසා විවිධ දූෂණ අපචාර ඉහළ යන්න පුළුවන්... (හැබැයි දූෂණ වලට ප්‍රධානම හේතුව මේකම කියන්නති බෑ)

    යාළු උන දවසෙම ලිංගික කටයුතු කරනර එක ගැන නෙමෙයි මේ කියන්නේ... කල්යනකොට දෙන්නගේ එකගතාවය හා විශ්වාසය වැඩි වෙනකොට තමයි ඕනෙ නම් ඔය පියවරට එන්නේ... ඒ දෙන්නම නම් කසාද බදින්නෙත් වෙන කෙනෙක් එක්ක හිටිය කෙනෙක් තව කෙනෙක්ට හම්බෙන්නෙත් නෑ.. ඒක තමයි මගේ අදහ‍සේ සාරාංශය.... කතාව ගොඩක් ලොකුයි. ප්‍රධානම දේ තමයි දෙන්නාගේ එකගතාවය.

    කොහොමත් ලිංගිකත්වය අතින් නම් අතීතයට වඩා හොද සංස්කෘතියක් දැන් නියනවා කියල මට හිතෙනවා.. වැව්, අමුණු, දාගැබ් හැදුව රජවරුන්, ගම්මුලාදෑනියන් පවා රෑට රෑට වෙන ගෙවල් වලට රිංගුව කාලෙට සාපේක්ෂව දැන් ගොඩාක් හොදයි.. ඉස්සර තරම් දැන් ඒක පස්සේ වැඩි පිරිසක් පන්නන්නේ නෑ... (අනිත් අය කොහොම ද දන්නේ නෑ) ඒකට හේතුව මේ සුලබතාවය වෙන්නත් පුළුවන්.. (ආ මේක වෙනම කතාවක් හොදේ... ප්‍රධාන එකට කෙලින්ම සම්බන්ධ නෑ)

    මට නම් 26 ක් විතර වෙනවා..;)

    දැන් ඉතින් මට පන්න පන්න ගහයි "YES" කස්ටිය...

    :yes::yes::yes: rep+
     

    ad.hasareli

    Well-known member
  • Mar 27, 2010
    5,264
    580
    113
    දකුනේ කොල්ලෙක්
    සුදු නංගී;8225067 said:
    අහන දේට උත්තර නැත්තම් කට වහන් පලයන් පොන්නයෝ.. හොදින් නම් හොදින්.. ලොකු ටෝක් දාන්න ආවොත් ඒවට බෙහෙතුත් මගෙ ගාව තියෙනවා

    denna balanna beheth :shocked: ....kohenda singapore walin da genawanne :lol::lol:
     

    thilangr8

    Well-known member
  • Sep 18, 2008
    21,564
    5,939
    113
    හෝම් ස්වීට් හෝම්
    ඒකේ වැරැද්දක් මම දකින්නේ නැ
    ඕක තනිකරම සංස්කෲතිකමය කාරණයක් මිසක් කිසිම තේරුමක් නැති කතන්දරයක් ....

    පිරිමියෙක් ට ඕනේ ගැනියෙක් එක්ක ඉදලා පස්සේ තමුන්ගේ ගැනිගේ virginity ගැන හොයනවා මෙව්වා විහිලු කතා ....

    I don't see anything wrong in premarital sex.
     

    smsanjaya

    Well-known member
  • Jul 7, 2010
    7,477
    398
    83
    බොහෝ දෙනෙක් හිතන්නේ විවාහය කියන වචනය ඇහුවාම..
    ලිංගිකය ගැන විතරයි....
    ඒකයි අපේ සමාජයේ වැරද්ද...
    අනික ලිංගිකත්වයක් අපිට අවශ්‍ය වෙන්නේ නෑ..
    විවාහයට කලින්...
    අනික බොහෝ දෙනෙක් කියන්නේ.. නෑ, එහෙම කරන එක හොදයි.. අපිට පළපුරුද්දක් ඇති වෙනවා නේ කියලා...

    ඒ පළපුරුද්ද වෙනුවෙන් අහිංසක කෙල්ලෙක් ව අසරණ කරන එක වැරදි නේ යාලුවා...
    අනික දැන් මෙහෙම හිතමු..
    දැන් අපි ලිංගිකව එක් වෙන එකට එකගයි නම්. විවාහයට කලින්..
    ඔයාලා කැමැති වෙනවා ද.. මේ වගේ අපි විවාහ වෙන කෙල්ලත් ලිංගිකව පෙර සම්බන්ධ පවත්වලා තියෙනවා නම්..
    ඒ දේට කොහොමත් අපි කැමැති වෙන්නේ නෑ..

    ඒ හින්දා මේ ගැන දෙපාරක් හිතලා බලන්න..


    :yes::yes::yes::yes:
    Ekaga thavaya pala kara. Mu kiyana eka aththa
     

    TRON

    Member
    Aug 25, 2010
    29
    1
    0
    C|Y|B|E|R|S|P|A|C|E
    බොහෝ දෙනෙක් හිතන්නේ විවාහය කියන වචනය ඇහුවාම..
    ලිංගිකය ගැන විතරයි....
    ඒකයි අපේ සමාජයේ වැරද්ද...
    අනික ලිංගිකත්වයක් අපිට අවශ්‍ය වෙන්නේ නෑ..
    විවාහයට කලින්...
    අනික බොහෝ දෙනෙක් කියන්නේ.. නෑ, එහෙම කරන එක හොදයි.. අපිට පළපුරුද්දක් ඇති වෙනවා නේ කියලා...

    ඒ පළපුරුද්ද වෙනුවෙන් අහිංසක කෙල්ලෙක් ව අසරණ කරන එක වැරදි නේ යාලුවා...
    අනික දැන් මෙහෙම හිතමු..
    දැන් අපි ලිංගිකව එක් වෙන එකට එකගයි නම්. විවාහයට කලින්..
    ඔයාලා කැමැති වෙනවා ද.. මේ වගේ අපි විවාහ වෙන කෙල්ලත් ලිංගිකව පෙර සම්බන්ධ පවත්වලා තියෙනවා නම්..
    ඒ දේට කොහොමත් අපි කැමැති වෙන්නේ නෑ..

    ඒ හින්දා මේ ගැන දෙපාරක් හිතලා බලන්න..



    western krame thamai hondama krame. egollo bandinna kalin ekata nidagannawa wagema eka wahala yata jeewathwenawa.
    ethakota bandinna kenage thiyana waradi adupadu okkoma danaganna puluwan. lingika deval nohitha bandinna kenage honda naraka therumaragena honda theeranayak ganna egollatta puluwan, mokada bandinna kalin lingikava hasireeme nidahasa eyalata thiyana nisa.

    ekata lankawa, bandata passe kello/kollo keedenek asarana wela adda. ai bandinna kalin hasirenne loke inna hondama kolla/kella hatiyatane. bandata passe thamai rangapam ain wela niyama swarupe aleyata enne. ethakota ithin parakku wadei.

    ahinsaka kello asarana karana eka nam waradei thamai. habai bandapu minissuth awurudu ganan upathpalanaya karanawanam, bandapu nathi ayata kohoma parissam wenna barida. anika oka ochcharama prashnayak wela thiynne lankawe samajaye thiyana katha gathiya hinda neda yalu.
    bandin nathuwa lamayek inna eka naraka widihata balana hinda neda. bandapu nathi kenekta lamayek labunath ekai, bandapu kenekta lamaya hambawela sathi keepayakin mahaththaya marunath ekai.

    mage kella kalin wenakenek ekka lingikawa hasirila thiyanawada kiyana eka mata prashnayak nemei, mokada eya mage kella une mang eyata aadare nisane. ehema deyak wela thibboth mang karanne bandinna kalin kellage blood test ekak karala balana eka.

    wandabu ganu aya bandinna pereminta deviyek wage manussayek kiyala kiyanawath mang ahala thiyanawa.

    bandinna kalin lingikawa ekathuwena eke kisima waraddak na
    (habai bandinna kalin lamai hambanowenna parissam wenna, samajayata erehiwa yanna kellekta shakthiya thibbath, lamaya manasikawa watenna puluwan nisa)

    23
     

    fernandokasu

    Well-known member
  • Apr 30, 2008
    19,448
    125
    63
    HeLL
    සුදු නංගී;8224046 said:
    තව ප්‍රශ්න ගොඩක් තියෙනවා.. මම ඒවා හෙට දාන්නම්. මොකක් හරී හේතුවකුත් දාන්න. කැමති නම් වයසත් දාන්න/
    :eek:mata ekkenkwa mathak wenawa mewa dakkama.:nerd:
     

    thelaa rox

    Well-known member
  • Feb 23, 2009
    15,405
    431
    83
    37
    lonley planet
    1.athma gavuravaya
    2.mudhal
    3.ledaroga
    4.personality
    5 uba wage pol uurek noweema

    kaka1.jpg

    :baffled:
     
    • Like
    Reactions: gamiya

    bolt

    Member
    Mar 9, 2010
    6,764
    198
    0
    king dutugamunus area
    බොහෝ දෙනෙක් හිතන්නේ විවාහය කියන වචනය ඇහුවාම..
    ලිංගිකය ගැන විතරයි....
    ඒකයි අපේ සමාජයේ වැරද්ද...
    අනික ලිංගිකත්වයක් අපිට අවශ්‍ය වෙන්නේ නෑ..
    විවාහයට කලින්...
    අනික බොහෝ දෙනෙක් කියන්නේ.. නෑ, එහෙම කරන එක හොදයි.. අපිට පළපුරුද්දක් ඇති වෙනවා නේ කියලා...

    ඒ පළපුරුද්ද වෙනුවෙන් අහිංසක කෙල්ලෙක් ව අසරණ කරන එක වැරදි නේ යාලුවා...
    අනික දැන් මෙහෙම හිතමු..
    දැන් අපි ලිංගිකව එක් වෙන එකට එකගයි නම්. විවාහයට කලින්..
    ඔයාලා කැමැති වෙනවා ද.. මේ වගේ අපි විවාහ වෙන කෙල්ලත් ලිංගිකව පෙර සම්බන්ධ පවත්වලා තියෙනවා නම්..
    ඒ දේට කොහොමත් අපි කැමැති වෙන්නේ නෑ..

    ඒ හින්දා මේ ගැන දෙපාරක් හිතලා බලන්න..
    :yes::yes::yes::yes: