mata ekkenkwa mathak wenawa mewa dakkama.
![]()


e wage..eth oya hithana ekkena nowennath puluwan kasu akki 
mata ekkenkwa mathak wenawa mewa dakkama.
![]()


e wage..eth oya hithana ekkena nowennath puluwan kasu akki 
සුදු නංගී;8225067 said:අහන දේට උත්තර නැත්තම් කට වහන් පලයන් පොන්නයෝ.. හොදින් නම් හොදින්.. ලොකු ටෝක් දාන්න ආවොත් ඒවට බෙහෙතුත් මගෙ ගාව තියෙනවා



1.athma gavuravaya
2.mudhal
3.ledaroga
4.personality
5 uba wage pol uurek noweema
![]()

Attatama machanla , parents lata kikaru kollekuta proposel 1 kin marry karanna sidda unoth kella mona nadagam natalada ? kollo kidenek akka yaluwela idalada ? kiyala mukuth da danne ne....ehema unoth marry karata passe kolla godak asarana wenawa neda ? ita kallin kellage blood test 1 kin balaganna berida me kella sex(buriyen yata) karalada nedda kiyala ? terum ganna puluwan neda ?
blood test karala monwa balannada
anika virginity lose kara ganne nathuwa sex karanna kochchara krama thiyenawada
i mean oral anal bla bla
anika dan virginity repair karannath puluwan

Onna othanadeeeee ... maaaara case akane ... Sahathika Aththa ....බොහෝ දෙනෙක් හිතන්නේ විවාහය කියන වචනය ඇහුවාම..
ලිංගිකය ගැන විතරයි....
ඒකයි අපේ සමාජයේ වැරද්ද...
අනික ලිංගිකත්වයක් අපිට අවශ්ය වෙන්නේ නෑ..
විවාහයට කලින්...
අනික බොහෝ දෙනෙක් කියන්නේ.. නෑ, එහෙම කරන එක හොදයි.. අපිට පළපුරුද්දක් ඇති වෙනවා නේ කියලා...
ඒ පළපුරුද්ද වෙනුවෙන් අහිංසක කෙල්ලෙක් ව අසරණ කරන එක වැරදි නේ යාලුවා...
අනික දැන් මෙහෙම හිතමු..
දැන් අපි ලිංගිකව එක් වෙන එකට එකගයි නම්. විවාහයට කලින්..
ඔයාලා කැමැති වෙනවා ද.. මේ වගේ අපි විවාහ වෙන කෙල්ලත් ලිංගිකව පෙර සම්බන්ධ පවත්වලා තියෙනවා නම්..
ඒ දේට කොහොමත් අපි කැමැති වෙන්නේ නෑ..
ඒ හින්දා මේ ගැන දෙපාරක් හිතලා බලන්න..
sex kiyana de tikak durata aawashyai affair ekak thuladi. dennama kamathi nam witharak limit ekak athuwa podi durak giyata kamak na. eth mama mehema deyak hithanawa. badina kan complete sex intercourse ekakata yana eka hari na. methana eka sahodarayek kiyala thibuna anagathaya gana plan karanna bari ekek gen kellektat wadak na kiyala. ehema neme. oyata kochchra sureda oya heta marenne na kiyala. apita monawa wenawada kiyanna api danne nane. api heta marunoth kellata mokada wenne. aluth jeewithayak patan ganna ba. oya wage apita palanaya karanna bari dewal keepayak thiyenawa. ehinda lanakwe sankruthiya athuledi complete intercourse ekak galapenne na badinna kalin. eth e arunama dennagema asawan ishta wena deyak karata kamak na.
24




(like many other things
)


(මාරාන්තික වරදක්)




(නැත්නම් ඔබ රෝගියෙක්)උත්තරය සාපේක්ශයි...(like many other things
)
ලංකාවට නම්... නැහැ..
අරාබියට වගේ නම්... කොහෙත්ම නැහැ...(මාරාන්තික වරදක්)
ඇමෙරිකා/ යුරෝපය... අනිවර්යයෙන්ම ඔව්...(නැත්නම් ඔබ රෝගියෙක්)

. එදා ඉදන් ඒකා වැඩ පටාන් ගන්නවා.
.. හත්වලාමේ මේක තේරුම් ගන්න බෑනේ මේ මෝඩිට.
. හරි උනත් කමක් නෑ වැරදියි කියහං.. 