ithin kollek unama owata baya wenaway....eyata puluwanne balanna..


මහලොකුවට කියන්නේ අපි එකට මැරෙමු රත්තරන් කියලා.මහලොකුවට කියන්නේ අපි එකට මැරෙමු රත්තරන් කියලා.
චූටි කටුවකින් ලේ ගන්න වෙන එකත් කොල්ලට දීලා ශේප් වෙනවා



sahathika aththa

මහලොකුවට කියන්නේ අපි එකට මැරෙමු රත්තරන් කියලා.
චූටි කටුවකින් ලේ ගන්න වෙන එකත් කොල්ලට දීලා ශේප් වෙනවා


ane me ehenam kollekta puluwanda kiyannako daruwek labenakota thiyena wedanawa bedaganana.oya katuwakin le gaththa wageda 1....



ay ehenam oya kiwwe eya green card kiyala![]()


paiksha nikarapu girl kenek kola pata boy kenek marry karata kamaknane???man bayay le ganawata..mata kalanthe danawa.mna ehema kiwwada??/![]()

.eyata witharak mulin balaganna kiawanam harine??

machan blood test 1k karagna ona samahara welawata thalasemia program waladi eka free karanawa hospital wala kiyak ganawada kiyla nam danne naගොඩාක්ම වැදගත් විස්තරයක් මචං.. ගොඩාක් ස්තූතියි...
තැලිසීමියා පරීක්ෂණයක් කරගන්නේ කොහොමද..? ඒකට කොච්චර මුදලක් යනවද..?
ඔයා නම් ඒකත් ඉවසයි කියලා හිතන්න අමාරුයි.ane me ehenam kollekta puluwanda kiyannako daruwek labenakota thiyena wedanawa bedaganana.oya katuwakin le gaththa wageda 1....
![]()


ඔයා නම් ඒකත් ඉවසයි කියලා හිතන්න අමාරුයි.
මොකද මීට වඩා ඒකෙන් ලේ එනවනේ
කොල්ලෙක්ට පුලුවන් නම් ඒකත් කරයි.
ඔයාගේ ඔය පුස් ආදරේ මෙතන තවත් ප්රදර්ශනය නොකර ඉන්න.


.oya ohoma kiwata eya dannawa man eyata kochchara adareda kiyala..ok...