ලිකර් එක්ස්පයර් වෙන් නෑමම ගාව අවුරුදු 4,5 පරණ විස්කි තියෙනවා. චිවාස් එහෙම. සමහර ඒවා 2018 හදපුවා. කළුවර තැනක තියෙන්නෙ. එක්ස්ෆයර් වෙයිද? විකුනලා දාගන්නද?
ලිකර් එක්ස්පයර් වෙන් නෑමම ගාව අවුරුදු 4,5 පරණ විස්කි තියෙනවා. චිවාස් එහෙම. සමහර ඒවා 2018 හදපුවා. කළුවර තැනක තියෙන්නෙ. එක්ස්ෆයර් වෙයිද? විකුනලා දාගන්නද?
hmm expire wenawa mata deepan, mama halanna.මම ගාව අවුරුදු 4,5 පරණ විස්කි තියෙනවා. චිවාස් එහෙම. සමහර ඒවා 2018 හදපුවා. කළුවර තැනක තියෙන්නෙ. එක්ස්ෆයර් වෙයිද? විකුනලා දාගන්නද?
owa dan Expire wela athi.. parissamata dispose karanna ona. mama danna place ekak thiyanawa. mata diyan mama unta dila oka parissamata dispose karala dannam. awata parisarayata nikan wisi karanna epa.. bonna nam epa expire wela nisa mona magulak weida danne na.මම ගාව අවුරුදු 4,5 පරණ විස්කි තියෙනවා. චිවාස් එහෙම. සමහර ඒවා 2018 හදපුවා. කළුවර තැනක තියෙන්නෙ. එක්ස්ෆයර් වෙයිද? විකුනලා දාගන්නද?
මම ගාව අවුරුදු 4,5 පරණ විස්කි තියෙනවා. චිවාස් එහෙම. සමහර ඒවා 2018 හදපුවා. කළුවර තැනක තියෙන්නෙ. එක්ස්ෆයර් වෙයිද? විකුනලා දාගන්නද?