කෝ?? Responsive web designing
![]()
BUMP
bump
bump
ජය වේවා![]()
bump.
කෝ?? Responsive web designing
![]()
පහලොස්දාහටත් වෙබ්සයිට්ස් ඩිවෙලොප් කරලා දීලා මාකට් එක තව ටිකක් කාපන් මයෙ පුතේ.![]()
15 කරන්නේ බ්ලොග් / පිටු 5 සයිට් මචන්
E Commerce අනිත් ඒවා ඒ මිල ගනම් වලට කරන්න බෑ


වෙබ් අඩවි නිර්මාණය කරණු... 04-08-2019 04:08 PM හිගන බැල්ලිගෙ පුතේ 15000ට වෙබ් හදන්න ලැජ්ජ නැත
rep kapala
Code:වෙබ් අඩවි නිර්මාණය කරණු... 04-08-2019 04:08 PM හිගන බැල්ලිගෙ පුතේ 15000ට වෙබ් හදන්න ලැජ්ජ නැත

පහලොස්දාහටත් වෙබ්සයිට්ස් ඩිවෙලොප් කරලා දීලා මාකට් එක තව ටිකක් කාපන් මයෙ පුතේ.![]()

15,000 ta newei mu Rs2,000 ta site haduwe
Muge parana thread balannako![]()


15,000 ta newei mu Rs2,000 ta site haduwe
Muge parana thread balannako![]()
2000 නම් කරේ නෑ 10000 කරා, හැබැයි ෆේස් බුක් Ad දාලා එහෙම 2000 හදන එවුන් ඉන්නවා
තව 15000 8500 කරන එවුන් ඉන්නවා 5000 කරන එවුන් ඉන්නවා නිකන් නමේ PVT LTD යටතේ ලියාපදිංචි කරගෙන උන්ගේ බිස්නස් කරන්නේ හැබැයි මෙලෝ දෙයක් බෑ කවුරු හරි එකෙක් ඔඩර් එකක් දුන්න ගමන් මාව හොයාගෙන එනවා සමහරු මට කියලා හදා ගන්න උන් ඔඩර් ගත්තා ට උන්ට ඒවා හදන සුළු දැනුමක් වත් නෑ මමනම් එහෙම අයට කරලා දෙන්නේ නෑ ඉලන්නේ 1500 කරලා ඒ ගානට දවස් ගානක් කබුරන්න මට පිස්සු නැනේ.
ගොඩක් මන් බ්ලොග් / පිටු 5 ඒවා 15000 කරන්නේ පිටු 10 හෝ E-Commce නම් 28000 ඉහල Travel වගේ ඒවා 50000 ඉහල යන කාලය පිටු ගාන තීම් එක Hosting Domain වගේ දේවල් බලලා තමයි මන් මිල කියන්නේ Themes නම් Nulled දාන්නේම නෑ මන්

