වෙබ් සයිට් එකකට Add ගන්න ක්‍රමය දන්න කෙනෙක් න&

Crazy killer

Well-known member
  • Nov 15, 2014
    875
    269
    63
    වෙබ් සයිට් එකකට Add ගන්න ක්‍රමය දන්න කෙනෙක් න&

    දැන් බන් ඔය තියෙන්නේ lankadeepa.lk ,citizen.lk වගේ සයිට් වල සිංහල add තියෙනවනේ එවා ගන්නේ කොහොමද?,දන්න එකෙක් කියපල්ලකෝ
     

    Crazy killer

    Well-known member
  • Nov 15, 2014
    875
    269
    63
    E direct ads neda?

    අඩෙ මම දන්නෙ නැ එවට කියන්නෙ E direct කියලා.ලංකාවේ සයිට් වල තියෙන්නේ එව තමා. මම කියන්නෙ පොඩ්ඩක් බලපන් මේ http://citizen.lk/ ස්යිට් එකේ තියෙන එවා වගේ එවා මම කියන්නේ
     
    Last edited:

    kolavari

    Well-known member
  • Aug 11, 2012
    33,743
    1
    25,640
    113
    කැළෑ පොජ්ජේ
    අඩෙ මම දන්නෙ නැ එවට කියන්නෙ E direct කියලා.ලංකාවේ සයිට් වල තියෙන්නේ එව තමා. මම කියන්නෙ පොඩ්ඩක් බලපන් මේ http://citizen.lk/ ස්යිට් එකේ තියෙන එවා වගේ එවා මම කියන්නේ

    E direct නෙමෙයි මචන් මම හිතන්නේ ඌ කිව්වේ "ඒ ඩිරෙක්ට් ඇඩ්" කියල...:)

    ඩිරෙක්ට් කිව්වේ බන් කෙලින්ම අදාළ ආයතන වලින් ම ඇඩ් අරගෙන...:yes: රෙපියුටෙෂන් තියෙන කම්පැනි වලට ඕක කරන්න පුළුවන් :)...මීට අවුරුදු කිහිපෙකට කලින් මව්බිම / සෙලෝන් ටුඩේ සයිට් හැන්ඩ්ල් කරා...:baffled: උන්ට ප්‍රින්ට් පේපර් එකකුත් තියෙන නිසා උන්ට ඇඩ්ස් එනවා...;)

    සමහර ඒවා ඔන්ලයිනුත් දානවා..:) කෙලින්ම අදාළ පාර්ශව වලින් තමයි ගන්නේ...උඹේ ට්‍රැෆික් ස්ටැට්ස් එහෙම හොදනම් ඇඩ්ස් ගන්න පුළුවන් වෙයි :yes:
     

    Crazy killer

    Well-known member
  • Nov 15, 2014
    875
    269
    63
    E direct නෙමෙයි මචන් මම හිතන්නේ ඌ කිව්වේ "ඒ ඩිරෙක්ට් ඇඩ්" කියල...:)

    ඩිරෙක්ට් කිව්වේ බන් කෙලින්ම අදාළ ආයතන වලින් ම ඇඩ් අරගෙන...:yes: රෙපියුටෙෂන් තියෙන කම්පැනි වලට ඕක කරන්න පුළුවන් :)...මීට අවුරුදු කිහිපෙකට කලින් මව්බිම / සෙලෝන් ටුඩේ සයිට් හැන්ඩ්ල් කරා...:baffled: උන්ට ප්‍රින්ට් පේපර් එකකුත් තියෙන නිසා උන්ට ඇඩ්ස් එනවා...;)

    සමහර ඒවා ඔන්ලයිනුත් දානවා..:) කෙලින්ම අදාළ පාර්ශව වලින් තමයි ගන්නේ...උඹේ ට්‍රැෆික් ස්ටැට්ස් එහෙම හොදනම් ඇඩ්ස් ගන්න පුළුවන් වෙයි :yes:

    hmm thwa poddak pahadili karapan deiyo kohomada company contact karanne wage dewal