මට මෙච්චර ලොකු ෆයිල් එකක් අප්ලෝඩ් කරන්න විදියක් නෑ බං..
මචන්ලා dvd එක හම්බුනා ... මෙන්න ෆොටෝ කෑලි ටිකක් ...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
මචන්ලා මේක convert කරන්න හොද format 1 කිවුවනම් මට convert කරන්න පුළුවන් ....
ඊට පස්සේ upload කරලා link එක දාන්නම්. ...
පට්ට ගති මචන්ලා
5GB video clips 5k වගේ තියෙන්නෙ මචන්ලා ... වෙනි අවුල ඒක convert කරද්දී size අඩු කලාම quality අඩුයි.quality වැඩි කලාම size වැඩියිනෙ හුගක් මචං ... හොද පිලියමක් කියන්නලකෝ මේකට ????
පිස්සු පුසා;14592171 said:මටත් හම්බ උනා, මගේ කොම්පුටර් එකේ, ස්පීඩ් එක මදි බන් ඕක කන්වර්ට් කරන්න,
හොඳම ෆොර්මැට් එක ඉතින් h264 තමයි , එතකොට සුපිරි කොලිටියට අඩු සයිස් එකකින් කරන්න පුළුවන්



menna machan baande......macahnla... dvd 1ke original nisaada koheda eke file copy karaganna den naanee bn...![]()
mul part 1 nathuwa anith parts 4 copy karagaththa... mul part eka copy karaganna den na.....
mama porakagen ahuwahama kiuwa original dvd copy karanna oni wenama system 1 thiyenawa kiyala...
eka dannawada machnla mata meke fullma copy aran convert karala ubalata denna????
plz help me....

macahnla... dvd 1ke original nisaada koheda eke file copy karaganna den naanee bn...![]()
mul part 1 nathuwa anith parts 4 copy karagaththa... mul part eka copy karaganna den na.....
mama porakagen ahuwahama kiuwa original dvd copy karanna oni wenama system 1 thiyenawa kiyala...
eka dannawada machnla mata meke fullma copy aran convert karala ubalata denna????
plz help me....



එල... thnx මචෝ... copy කරලා convert කරලා පුළුවන් ඉක්මනින් දාන්නම් මචෝ ... අදනම් බැරිවෙයි බොහෝ දුරට ... තරහ වෙන්න එපෝ ....![]()

