ඕවා ඔක්කොම සලකනවා නම්
1.අරවින්ද
2.සනත්
3.සංගා
4.මහේල
yes, mekata mamath agreed... aravindada sanathda kiyala mageth podi unclear thenak tibba, aath aravinda eka wenna ona kiyala mata hithenawa... sanga mahela den perform karanawa, starsla thamai, Cricket personalities thamai... hebei aravinda sanath arjuna mahanawa gurusingha kalu ewa ape rate legends machan... oya piriwara nethnam api eda 96 dinanneth ne ada me wage team ekakuth ne... mama pudgalikawa hithana deyak thamai 99n passe apita angata denena hithata weduna cricketersla inna team ekak n kiyana eka... eka eka dakshatha tiyena playersla innawa, hebei den apita 90s wala wage thibuna hegeemak ne team eka gena...
cricket is not a one man show, great combination of talented players win world cups and team with one or two talented players win one or two matches 








