ow ban uba kiyana eka therenawamama kiyanne bung aiyth 2019 ta kalin wage ganakata enna ape danta watila thiyana dewal mulin goda enna ona kiyala. a wagema enawa kiyala kiyanne naa. Apita USD awa main source ekake ne Tourism, eka goda daganna ona hondatama.
Thawa export based economy ekake ona
habaiyi oya kiyanawa wage ape dan wela thiyana case ekka kelama wela thiyanne. Lesi na ithin![]()
thama parakku naha
ara sadarana samajayak set eka hoda yojana tikak
idiripath karala thiyenawa . anna e tika kala nam hari
namuth thamange cabinet ministerslata ahumkam denne
nathi ewun owa karayida kiyala sakayi.

