ශ්‍රී ලංකාව මේ යන විදිහට තව කොච්චර කල් මෙහෙම ඇදගෙන යයිද ?

sakuntha1996

Well-known member
  • Jan 13, 2017
    11,383
    21,302
    113
    mama kiyanne bung aiyth 2019 ta kalin wage ganakata enna ape danta watila thiyana dewal mulin goda enna ona kiyala. a wagema enawa kiyala kiyanne naa. Apita USD awa main source ekake ne Tourism, eka goda daganna ona hondatama.

    Thawa export based economy ekake ona

    habaiyi oya kiyanawa wage ape dan wela thiyana case ekka kelama wela thiyanne. Lesi na ithin :baffled::baffled:
    ow ban uba kiyana eka therenawa
    thama parakku naha
    ara sadarana samajayak set eka hoda yojana tikak
    idiripath karala thiyenawa . anna e tika kala nam hari

    namuth thamange cabinet ministerslata ahumkam denne
    nathi ewun owa karayida kiyala sakayi.
     

    gnome

    Well-known member
  • Jun 9, 2013
    1,116
    845
    113
    Lankawata oita wada kela unu kala tibba. Eth me tama hondata inne. 70-80 ganan wala polime hitiye minissu kanna natuwa. Oka recover wei issarahata. Habai tawa 5-10 years wat yai
    E kale habayi mey living standard eka thibbe nane. Lankawe bagekata current nuth na. Dan api hoda thanaka idala pahalata watenne.
     
    • Like
    Reactions: sakuntha1996

    jhnnwp

    Well-known member
  • Jan 6, 2012
    44,459
    32,188
    113
    ow ban uba kiyana eka therenawa
    thama parakku naha
    ara sadarana samajayak set eka hoda yojana tikak
    idiripath karala thiyenawa . anna e tika kala nam hari

    namuth thamange cabinet ministerslata ahumkam denne
    nathi ewun owa karayida kiyala sakayi.
    thama parakku naha :rolleyes:
     
    • Like
    Reactions: sakuntha1996

    pavithra_uk

    Well-known member
  • Oct 6, 2009
    53,561
    22,255
    113
    Gotland
    නන්දසේනයා ඉල්ලා අස් වෙනකම් මෙහෙම තමා

    සුනකයා ඉල්ලා අස් වෙන්නේ නෑ ඕකව ගහල එලව්වොත් තමයි. පාකය කිව්වේ කොරෝනා නිසා අඩු උන අව්රුදු 2 අමතරව ඉන්න කිව්වා කියල
     

    ElaBaba

    Well-known member
  • Jun 8, 2018
    7,225
    10,889
    113
    NWP
    275110662_10227516036106112_7817610570352311821_n.jpg
     

    warwickuni

    Well-known member
  • May 21, 2008
    4,373
    1
    4,075
    113
    chande deela me yakawa genapu eke pawa tamai me gewanne :(
    Well said but most of the loans were taken during MR's time for unproductive projects by MR and he held election a year earlier in 2015 as repayments stated in 2016! MS-RW just managed though higher taxes and other borrowings , but Mahathir and Lee Kwan hybrid put the final nail on coffin in 2019 and we had enough Red Lights but Cabral, Wimal, Gapila etc ignored and deceived masses. GR will say "I am inexperience" . If so why did he contest ?
     

    Amare machan

    Well-known member
  • May 1, 2020
    2,606
    4,464
    113
    මොනා වෙන්ඩද පුකේ ඇරියත් හුම්ම් කියන්නෑ අපිනං 😁 හරි සතුටිං ඉන්නවා ඉතිං
     
    • Love
    Reactions: sakuntha1996

    kasunkaru

    Well-known member
  • Jan 25, 2018
    7,558
    5,824
    113
    next election sajiya dinnata passe. Harshala iranla and anit bullet set eka goda daanwa economy eka. habai un awe nattan lankaawama iwarai jepponta meka ena athmetawat goda daanna baa. danata dakmak tiyena ekama party eka SJB. short term ekenm mehema rim eke duwanna wei tawa chandayak enakan
     

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    සිම්බාබ්වෙ වගේ වෙනවෝ ගගා තෙර්ඩ් දාල වැඩක් නැ, තමන් තමන්ගෙ වියදම් දරා ගන්ඩ ජොබ් එකක් කරන්ඩ වෙනව, ආන්ඩුවෙන් ඔක්කොක පිනට බලාගෙන ඉදල සිම්බාබ්වෙ නෙමේ ඊට එහා ගියත් පුදුම වෙන්ඩ දෙයක් නැ..
     

    Idias

    Well-known member
  • Feb 25, 2016
    7,396
    3,708
    113
    සිම්බාබ්වෙ වගේ වෙනවෝ ගගා තෙර්ඩ් දාල වැඩක් නැ, තමන් තමන්ගෙ වියදම් දරා ගන්ඩ ජොබ් එකක් කරන්ඩ වෙනව, ආන්ඩුවෙන් ඔක්කොක පිනට බලාගෙන ඉදල සිම්බාබ්වෙ නෙමේ ඊට එහා ගියත් පුදුම වෙන්ඩ දෙයක් නැ..
    වියදම් දරන්නේ උබේ අම්මගේ හුත්ත රෙන්ට් එකට දීලද අවජාතක බල්ලෝ :LOL::LOL: බඩුවල ගනන්
    හිතුවද මයිනා පිනට කනවා වගේ මිනිස්සුන්ට පිනට හම්බෙනවා කියලා :LOL::LOL::LOL:
    බඩු වලින් බදු ගහලා සොච්චම් දෙයක් දෙනවා නොමිලේ
    තොගේ පුක බෝර් උනාට කමක් නෑ ගූ වලක් කරගන් නැතුව පලයන් පිම්පියා
     

    hirugalbandara

    Well-known member
  • Sep 24, 2014
    3,705
    1,980
    113
    සිරිකොත
    සුද්ද ගේ කාලේ ඉදන් ඕක කියනවා .
    තාම කන එකා කනවා ....
    නැති එකා අත පනවා .නැති එකාට ඕනි නැති බානේමයි
     
    • Haha
    Reactions: Idias