ශ්‍රී ලOකාවේ Free WIFI ගැන ඇත්ත දැනගනිමු..!!(free wifi fraud - srilanka)

kaotic

Member
Aug 6, 2014
1,616
482
0
Sri Lanka
87387.gif
87387.gif
87387.gif
87387.gif
87387.gif
87387.gif
87387.gif
87387.gif
87387.gif
87387.gif
87387.gif
87387.gif
87387.gif
87387.gif
87387.gif
87387.gif
87387.gif
87387.gif
87387.gif
87387.gif
87387.gif
87387.gif
87387.gif
87387.gif
87387.gif
87387.gif
87387.gif
87387.gif
 

Radioactive

Member
Jul 22, 2014
10,047
732
0
Free WiFi කිව්වෙ
100mb වලින් පස්සෙ මුදල් අයකරනව කියල කිව්වෙත් නැහැ ලැජ්ජයි ලැජ්ජයි.... නංගි පෙන්නල අක්ක දෙනව වගේ වැඩක් නේ Free WiFi කියල කිව්වේ, අඩුම ගානෙ ෆ්‍රී උනිට ටික ඉවරවුනාම ඩිස්කොනෙක්ට් කොරානම් ඔයිට වැඩිය සදාචාරාත්මකයි.

:yes::yes::yes:
මේක නම් අමු කැරි වැඩක්. :angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry:
 

cuteoz

Well-known member
  • Jan 29, 2009
    8,997
    1,550
    113
    free wifi denawa kiwwoth lanakwe ayama ethana laptop dala movies games download karai mulu dawasama.

    100mb deela tiyenne mail check karanne, news, foreign exchange rates balanne, oya wage punchi dewal.

    100mb nam hugak aduy, 500mb wath 1gb wath denne tibbe 30 calender days walata.
     

    Hyaenidae

    Well-known member
  • Apr 8, 2015
    53,041
    2
    54,821
    113
    yako 100MB panna gaman charge karanawa kiyalath kohewath kiyala nane.. 1GB Rs.3000? wtf? Ara kaudo kiwwa wage 100MB iwara unama ekko alert msg ekak denna one naththam disconnect karanna one
     

    dileeshakr

    Well-known member
  • Jan 9, 2009
    3,600
    656
    113
    127.0.0.1
    පුළුවන් නම් ඔප්පු කරපන්? මම ඕක පාවිච්චි කළා. mobitel number එකක් ඉල්ලුවේ නෑ. NIC no එක ඉල්ලුවේ. අනික ආවෙත් 512kbps උඹ 1.5GB බාන්න එතන පැය 5කට වැඩියෙන් මොනවද කලේ?
     

    U-tag

    Well-known member
  • Nov 18, 2011
    12,732
    14,353
    113
    ආණ්ඩුවෙන් දෙන free wifi max speed 512Kbps. උබ 1.2GB use කරන්න පැය 6ක් වත් ඉන්න ඕනේ. බොරු කියන්න එපා.
     

    dileeshakr

    Well-known member
  • Jan 9, 2009
    3,600
    656
    113
    127.0.0.1
    fXmtFvo.jpg


    මේ තියෙන්නේ Colombo Fort Station එක ගාවට අහුවෙන wifi ටික. ඕකෙන් ආණ්ඩුවෙන් දෙන free WiFi login එක තමයි උඩම තියෙන්නේ "FreeWiFi_LankaCom" කියන එක. එකට connect උනාම රාජ්‍ය ලාංචනය එක්ක webpage එකකට login වෙන්න ඉල්ලයි. එකේ උඹේ ජාතික හැඳුනුම් පත් අන්කේ අහන්නේ. mobitel නොම්බරයක් SLT ලබ්බක් ඕනේ නෑ. උඹ ගොනා වගේ අහු වෙලා. අනික උඹට 1GB බාන්න තරම් speed එකක් එන්නේ නෑ. 512kbps. උඹ ලංකාව ගැන දැනුවත් වෙලා ඉඳපන්. :yes::yes: