20di withara harigiyada koheda,mama oka echchara ganan gaththe na. nikanma harigiya umbata tama 18k nisa 20 withara wenakan balala harigiye nath nam doctor kenekta pennapan.
echchara loku cn 1k nemei oka.
thanxz mcn
ow 18i thama.20di withara harigiyada koheda,mama oka echchara ganan gaththe na. nikanma harigiya umbata tama 18k nisa 20 withara wenakan balala harigiye nath nam doctor kenekta pennapan.
echchara loku cn 1k nemei oka.
thanxz mcn
ow 18i thama.මෙහෙම කියන්නම්කො පොන්ස්..පෙරසම පස්සට ගිහිල්ල ටොපා එලියට ගන්න බැරි එකනෙ මෙතන ප්රශ්නෙ..එහෙම නැතුව වැඩේ කොරන්න ගියාම හිරවෙල රිදෙන්න පුලුවන්..18 වෙනකොට ඕක හරිනොගියොත් ටික කාලයක් බලල ඕනිනම් ඔපරේෂන් එකකින් හදාගන්න පුලුවන්..
වචනයක් අල්ලන් smart ass වෙන්නෙ නැතුව චූ කරල නිදාගනින්!![]()
ape unge hith wala thiyena pissuwak oka. hama passata yanawanan echcharay.අපි ඕකට කියන්නෙ නූල කැඩෙනව කියල තමා පොන්ස්..මම දුන්න උපදෙස් එකක්වත් වැරදියි කියල තොට කියන්න පුලුවන්ද මී හරකො?අනේ බන් මීහරක්ස්, උඹනේ නොදන්න වචන කථා කරන්න ගිහින් නෝන්ඩි වුනේ. අනුන්ට උපදෙස් දෙන්න කලින් උඹ ඉගෙනගෙන ඉඳපන්.
nula kadenawa kiyana eka hama ekaatama wenne na banape unge hith wala thiyena pissuwak oka. hama passata yanawanan echcharay.
නූලක් හරි පටලයක් හරි මොන හුට්ටක් උනත් මෙතන ඌ අහල තියෙනදේට මම හරි දේ කියල තියෙනව..ගෙම්බ වගේ පැනල ගොන්කම පෙන්නුවෙ තෝ තමා!කියලා වැඩක් නෑ බං. මුන් නොදන්න දේවල් කථා කරනවා මදිවට අනිත් එවුන්ට උගන්නන්නත් යනවා.
Noola kadenawa kiyala deyak naha. eka boru kathawak. rawayak witharai. noola kadunoth apita inda wenne hospital eke thamai. noola kiyanne forskin eka shaft ekata ekathu karala thiyana thanata. othana podi noolak wage thamai oka kadunoth summa thamai.
හරි..දැන් ඌට විසඳුම් කියපන් මම නොකියපු උබ දන්න හරි දේ එතකොට ඌට උදව්වක් වෙයි..හරියට හරි මචං. උඹ නම් සීන් එක දන්නවා. ගොඩක් එවුන් ඕවයේ හරි තේරුමක් දන්නේ නැතුව ඔහේ කියවනවා.


හරියට හරි මචං. උඹ නම් සීන් එක දන්නවා. ගොඩක් එවුන් ඕවයේ හරි තේරුමක් දන්නේ නැතුව ඔහේ කියවනවා.

BUMP
mageth oya seen ekama tyenawa....eth mama nam wadiya ganan ganne naa!!!
sex kyanne mulu jeewthyma newei machn...


ශිශ්නයේ පෙර සම පිටු පසට කිරීමට අපහසු කෙස් එක මටත් තියනවා
තව කාටද ඒ ප්රශ්නෙ තියෙන්නෙ ? ඒකට වයස් භේදයක් නැනෙ?
මට මාර අව්ල මේ සීන් එක නිසා
විහිලුවට ගන්නෙ නැතුව උඹල දන්න විදියට මේ ප්රශ්නෙ ගැන පොඩ්ඩක් කතා කරමු
![]()
