අපි පොදුවේ කියන වචනෙ සමහරක් දන්නෙ නෑ බන්!![]()
ඕක අල්ලලා දාපං. ඔය නූල කියන එකත් බලපානවා මචං. ඒත් නූල තිබ්බට අවුලක් නෑ අයින නිකං බැලුමක කට වගේ පොඩියට තියනවනං නූල ඇතත් නැතත් පස්සට කරන්න අමාරුයි.
හරියට 13 ටයර් එකක් 14 රිම් එකකට දානවා වගේ වැඩක් ඕක

අපි පොදුවේ කියන වචනෙ සමහරක් දන්නෙ නෑ බන්!![]()

uba moko 13 ekata 14 danna giyeපැටියා;14618179 said:ඕක අල්ලලා දාපං. ඔය නූල කියන එකත් බලපානවා මචං. ඒත් නූල තිබ්බට අවුලක් නෑ අයින නිකං බැලුමක කට වගේ පොඩියට තියනවනං නූල ඇතත් නැතත් පස්සට කරන්න අමාරුයි.
හරියට 13 ටයර් එකක් 14 රිම් එකකට දානවා වගේ වැඩක් ඕක![]()

අපි ෆිට් එකේ සරළව කතා කරන්න ගියාම සමහරු මැද්දට පැනල වැඩ කනව බන්..මම දොස්තර නොවුනට වෙන්න ඕනි දේ තේරෙන බාසාවෙන් කිව්වත් සම හරක් ඇරගන්න එනව!පැටියා;14618179 said:ඕක අල්ලලා දාපං. ඔය නූල කියන එකත් බලපානවා මචං. ඒත් නූල තිබ්බට අවුලක් නෑ අයින නිකං බැලුමක කට වගේ පොඩියට තියනවනං නූල ඇතත් නැතත් පස්සට කරන්න අමාරුයි.
හරියට 13 ටයර් එකක් 14 රිම් එකකට දානවා වගේ වැඩක් ඕක![]()

අපි ෆිට් එකේ සරළව කතා කරන්න ගියාම සමහරු මැද්දට පැනල වැඩ කනව බන්..මම දොස්තර නොවුනට වෙන්න ඕනි දේ තේරෙන බාසාවෙන් කිව්වත් සම හරක් ඇරගන්න එනව!![]()

1) ටොපා එලියට ගන්න බැරි එකට උබල පොදුවේ කියන්නෙ "නූල කැඩිල නෑ" කියල නෙවෙයිද?
2) 18 වෙනකොට අපි හැමෝටම වගේ ඔය සීන් එක හරිගියා නේද?
3) 18 වෙනකොට හරිගියේ නැත්නම් තව අවුරුදු 2ක් විතර බලල ඕනිනම් පොඩි ඔපරේෂන් එකකින්(සරළව කිව්වොත් කොන කපන එක තමා) හදාගන්න පුලුවන් කියපු එක වැරදිද?
ගොන් කතාවක් කියල මාව ඇවිස්සුව snow boy සහ හොරෙන් රෙප්ස් කැපුව අනිත් දෙන්නගෙන් අහන්නෙ!![]()

)මොනවද බං මුන් මේ කියල තියෙන කතාමොනවත් කියල වැඩක් නෑ... ලංකාවේ ලිංගික අද්යාපනයේ තරම තමයි ඉතින්.
උඹ කියල තියෙන විදියට උඹේ අහවල් එකේ පෙර සම පිටුපසට කරන්න බැරි ප්රශ්ණයක් තියෙන්නේ. පොඩි එකෙක්ගේ උනත් පෙර සම පිටුපසට කල හැකියි. උදාහරණයකට මම පොඩිකාළේ චූකළේ ඔහේ චූව එලියට දාල. චූ කරනකොට පෙර සම හරහා චූ යන නිසා ඇඟේ ඉඳන් චූ
.... පස්සෙන් පහුවෙනකොට පෙර සම පස්සට දාල ජෙට් එක වගේ චූ කරන්න ඉගෙනගත්ත.
![]()
උඹට පෙරසම පස්සට කරල ශිශ්ණ මුන්ඩ දැකබලාගැනීමට බැරිනම්එය උඹගේ ඉදිරි ලිංගික ජීවිතයට හා ලිංගික සෞක්යට අනිවාර්යයෙන් බලපායි. ඒ නිසා ශල්ය වෛද්යවරයෙක් ලවා පෙරසම නිවැරදිව සකසාගන්න. *එහිදී හම්බයොන්ගේ මෙන් කොණ කැපීමක් නොකරන අතර
පෙරසම නිවැරදිකර පහසුවෙන් පිටුපසට ගතහැකි ලෙසට සකසයි.
බිජ්ජේ උපරිම ආශ්වාදය ලැබීමට හා යහපත් ලිංගික සෞඛ්ය සඳහා සැත්කමක් අනිවාර්යය. පහසුවෙලාවක කොරගෙන බිජ්ජේ පෙර හා පසු කියල ෆේක් එකකින් ඇවිත් පින්තූර ටිකක් දාපන්.
ඔය මුන් කියලතියෙන "නූල" කියන කතන්දරේ හා උඹේ ප්රශ්ණය කතන්දර දෙකකි.
ලින්ඩා
මංචලා මට නාන ගමන් පස්සට ඇද්දා නිකමට බැහැලා තියෙද්දි සිරාවටම කියන්නෙ මෙන්න ආවා බං ටොව එලියට ටිකක් එහෙම කරා මුල් පාර රිදෙන්න ගත්තා බං ටිකක් කරා වතුරෙ ඔබාගෙන ඉදලා එත් බං ප** නැග්ගට පස්සෙ අදින්න බෑ උඩින් හම පොඩි බාගෙට නැගලා තියෙද්දි නම් පුලුවන් ටිකක් අමාරුයි අල්ලන කොට එහෙම රිදෙනවා වගෙ මෙ පළවෙනි පාරට තමයි මං එලියට ගත්තෙ අර නුල සින් එකත් කොහෙද තියනවද කොහෙද මං දැක්කා
පච කෙලින්න එපා යකෝ. මොන පොතේද තියෙන්නේ 18 වෙනකොට නූල කැඩිලා තියෙන්න ඕන කියලා. ගොනා උනාට තප්පුලන්න එපා.




Kattiya kiyala tiyana answer dakkama hinaath yanawa..

මම දාපු එකට ඔව්ලු අර ගෙම්බ වගේ පැනල කිසි රෙස්පෙක්ට් එකක් නැතුව මට ගොන් කතාවක් කිව්ව එකාගෙ කොමෙන්ට් එකට හිනා වෙනව..උබලත් මාර පොරවල් තමා..මේ වගේ ගූ ත්රෙඩ් වලට ආයනම් රෙප්ලයි කරන්නෙ නෑ!

උඹේ උත්තරේ හුගක් වටී මුට...![]()
උඹේ Thread වලින් උඹේ Knowledge එක ගැන එළකිරියෙ හැමෝම දන්නවානේ බං![]()
Mama okata answer ekak dunne ne ban. Mama dakka hari ewa kiyala tiyanawa samaharu. Pattapal boruth kiyala tiyanawa.Ewa waradi kiwwama kattiya aragenath tiyanawa. So mama kata piyan hitiya ban. Muta onanam PM karaene. Hambuwenna ona consultant idan hetuwa kiyanna tibba..



මම දාපු එකට ඔව්ලු අර ගෙම්බ වගේ පැනල කිසි රෙස්පෙක්ට් එකක් නැතුව මට ගොන් කතාවක් කිව්ව එකාගෙ කොමෙන්ට් එකට හිනා වෙනව..උබලත් මාර පොරවල් තමා..මේ වගේ ගූ ත්රෙඩ් වලට ආයනම් රෙප්ලයි කරන්නෙ නෑ!![]()
ඒකයි මුලදි ඔව් කිව්වේ. මේක කියවනකොට තිවුනු Paradigms වෙනස් උනා
. දන්නේ නැති දේවල් ඉගෙන ගන්න එකේ වැරැදදක් නෑනේ බං



මොනවා කරන්නද,,, හිත රිදුනනම් Sorry හොදේ




මම සරළව දන්න විදියට සීන් එක කිව්වම දොස්තර මහතෙක් මැද්දට පැන්නනෙ ඒකයි කේස් එක,පොර මට ගොන් කතාවක් කිව්ව නිසා තද උනේ..අවුලක් නෑ C.CMax බ්ලේඩ් එකක් ඇරන් කොන හරි,සිව්ය හරි,නූල හරි කපාගන්න යන්නෙ නෑනෙ අපි මොනා කිව්වත් තව ටික කාලයක් බලල ඕනිමනම් ඔපරේෂන් එකක් කරගන්නව මිසක්(මම මුල ඉඳන්ම කීවෙත් ඔය ටික තමා)..අවුලක් නැත!!!මමත් මුලින් හිතන් හිටියේ ඕක නූලේ සීන් එකක් කියලා,,ඒකයි මුලදි ඔව් කිව්වේ. මේක කියවනකොට තිවුනු Paradigms වෙනස් උනා
. දන්නේ නැති දේවල් ඉගෙන ගන්න එකේ වැරැදදක් නෑනේ බං
ඉතින් බං ඌ ඒක කියපු විදිහට හිනා යනවානේ,,මොනවා කරන්නද,,, හිත රිදුනනම් Sorry හොදේ
![]()
මම සරළව දන්න විදියට සීන් එක කිව්වම දොස්තර මහතෙක් මැද්දට පැන්නනෙ ඒකයි කේස් එක,පොර මට ගොන් කතාවක් කිව්ව නිසා තද උනේ..අවුලක් නෑ C.CMax බ්ලේඩ් එකක් ඇරන් කොන හරි,සිව්ය හරි,නූල හරි කපාගන්න යන්නෙ නෑනෙ අපි මොනා කිව්වත් තව ටික කාලයක් බලල ඕනිමනම් ඔපරේෂන් එකක් කරගන්නව මිසක්(මම මුල ඉඳන්ම කීවෙත් ඔය ටික තමා)..අවුලක් නැත!!!

. ගනන් ගන්න එපා බං එච්චර





