1.මුලින්ම කරන්න ඕනි රුපියලේ අගය අඩු වෙන එක නවත්වන්න ඕනි......අපනයන වැඩි කරන්න ඕනි ආනයන වලට වඩා.....එකට හැමදාම තේකොල රට පටවලා වැඩක් නැහැ.....නිෂ්පාදන වැඩි කරන්න ඕනි නිෂ්පාදන වැඩි කරන්න ආයෝජකයන්ට හොද පරිසරයක් තියෙන්න ඕනි.....ඒ එන එවුන්ගෙන් කොමිස් කුට්ටි කඩ ගන්නේ නැතිව රටට වැඩ කරන එවුන් රජයේ ඉන්න ඕනි......සුළු හා මාද්ය පරිමාණ නිෂ්පාදකයන් හට වසර 5ක් බදු සහන දෙන්න වැඩ පිළිවෙලක් තියෙනවා.....
2. අපිට තියෙන අනිත් ගැලවීම තමයි IT ලංකාවේ අද තරුණ පරපුර IT දැනුමෙන් පරිපුර්ණ නැහැ ...එකයි ඔය fiverr ,ඔඩෙස් පස්සේ දුව දුව $5 කට $5000ක දේවල් විකුනන්නේ.....නමුත් IT වලට රජයේ මැදිහත් වීම කොහෙත්ම ප්රමාණවත් නැහැ....එකයි ජවිපෙන් 1% ක් IT සදහා වෙන් කරන්නේ.....(දැන් මුළු අදයපනයටම 2%යි ....2.2 ට තිබුන එක 2% ට බස්සලා)
3. ලංකාවේ ස්වභාවික සම්පත් අඩුයිනේ ඒ නිසා නිෂ්පාදන තමයි එකම ගොඩ එම ( සිංගප්පුරුව දිවුණු උනේ මොනවා තිබිලද ? උන් තමයි අද ලෝකේ තියෙන හොදම ඔක්ශිකරකය හදන්නේ (සල්පියුරික් ) එක නිෂ්පාදනය කරන්න උන්ට බොරතෙල් තියෙනවද එකත් පිටින් ගේන්නේ .....ඕනි නිවැරදි ගසා කන්නේ නැති නායකත්වයක්.......රජයෙන් කොච්චර අඩුවත් රට ගිය උගත්තු නිවැරදි දැක්මක් අනාගතයක් පෙන්නේ නැතුව ලංකාවට එන්නේ නැහැ....
4. ඔක්කොම කරන්න කලින් මේ දුෂණ වංචා කරන එවුන් මහජනයා ඉදිරියේ නිරුවත් කරන්න ඕනි....කොටි ගණන් ගිල්ල සල්ලි ඔක්කොම රාජසන්තක කරන්න ඕනි...
5. ආණ්ඩුවේ අක්රයක්ෂමතව සහ දේශපාලනීකරණය නැති කරන්න ඕනි....online සේවා මගින් සැම සේවාවක්ම මහජනතාවට ලබා දීලා මේ රස්තියාදුව නැති කරන්න ඕනි.....
6.අක්ර්යක්ෂම සහ පවුල් වාදී තානාධිපති වරුන් පත් කිරීම් වෙනවට කාර්යක්ෂම තානාධිපති සේවයක් පිහිටුවිය යුතුයි.....
7. මේ ඔක්කොටම වඩා කුසිත කම්මැලි මිනිස් ගති ගුණය ඉවත් කර සියලු මිනිසුන් දියුණුවේ මන් මාවතට යොමුකළ යුතයි
තව කොච්චර තියෙනවද කරන්න පුළුවන් ....මේ හැමදේම කරන්න පුළුවන්.....මහජනතාවට ඇත්තටම සේවය කරන දේශපාලනයක් රටට ඕනි