ela bn thanks.. nikamata hithanna loka winase unaa kiyla heta. ethkota ape athma walata monwd wenne.. ipadenna widihak na ne. paawi paawiidida api![]()
oka kiyannan hariyata danne ne bro,mokada buduhamduruwo kivva de man 1st page eke dala tiyenawa,eke tiyenne sahenna kalekata passe loke winasa wunama wena heti,eth hadisiye eka para loka winasayak wunama kohoma wenawada kiyanne danne ne.set ekak apaye yay set ekak divyaloke yay.man dana taramin eka para hadisiye sampurna loka winasayak wenne ne,maha kalpayakata passe thamai ehema wenne.ekath minis ayusha awurudu 80000k witara wenakota tamai maha kalpayak end wenne.e kale wenakota godak minissu self realzied aya wenawa,ithin godak aya brahma loka walata yanawa.
mama buddagamen pita igena gatta ewa nan thiyenawa kiyanna puluwan eth methanata ewa match wenne ne.






