මේ පොන්ස් අගමැති චරිතයට රඟපාලා දැන් ඒක ඔලුවට ගහලා තියෙන්නේ
ඌ තමයි එතන අමු ගවයා වෙලා හෑවේ... දිගටම වැඩසටහන බැලුවා නම් ඌ නාගත්ත විදිය ගලපාගන්න තිබ්බාමොනවා නැතත් අද ආපු හතර දෙනාගෙන් මූ විතරයි පොයින්ට් එකට කතා කරේකමල්, ජෙහාන්, මණුවර්ණ විකාර කිව්වේ. මූ කොහොමත් වැඩකාරයා UK වල අවුරුදු 7 හිරේ ඉඳලා ආවා කියන්නේ සෙල්ලම්ද
![]()

Good Point...ඌ අනාගත සජිත් එච්චරයි...


ඕකේඔය හයිලයිට් කරන පොඩි පොඩි පොයින්ට් ටිකම තමයි අවසානේ මෝඩ ජෙප්පොන්ටම backfire වෙන්නේ. ත්රීවිල් කාරයෝ ටාගට් කරන් කැම්පේන් හදලා ඡන්දේ දිනලා පාර්ලිමේන්තු ආවම වැගන් ආර් එකක පාර්ලිමේන්තු එන්නත් clarification දෙන්න වුනාම වටේ ඉන්න උන්ට බැනගෙන එන්නේ technicality එක පිලිගන්න කියලා. පස්සෙ ඉතින් බුරම්පි මාමා කුඹුරු කරන විදිය වගේ කතා කියාගෙන ඇවිත් ශේප් වෙන්න අහනවා.
ණය ගන්න එකත් එහෙමයි. ණය කියන වචනේ ඇහුනත් විසබීජ මතක් වෙන තරමට මිනිස්සුන්ගෙ ඔළු හෝදලා බලයට ඇවිත් ණය ගනිද්දී ඡන්දේ නොදීපු උන්ට බනිනවා technicality එක තේරුම් ගන්න කියලා. Technicality එක තේරෙන නිසා ඒ කාලේ ගොන් කතා කියන්නෙපා කියලා කියපුවා මතක නෑ. හරිණිගෙ ආරක්ෂාව වුනත් එච්චරයි. ලංකාවේ මෙච්චර කාලෙකට කිසි මිනිහෙක් අගමැති, ජනාදිපති කෙනෙක්ගෙ ගාඩ් එකේ සයිස් එක ගණන් කලේ නෑ. ඒත් මෝඩ ජෙප්පෝ කියපු මෝඩ කතා නිසා උන්ටම රෙද්දක් ඇඳන් protocol එක follow කරන්න බැරි වෙලා තියනවා.
ඕවා නෙවෙයි. තව ඉස්සරහට SOE privatisation වගේ වැඩ කරන්න වුනාම තමයි ආණ්ඩුවට රෙද්දේ බඩ යන්නේ.
මරු point.මොනවා නැතත් අද ආපු හතර දෙනාගෙන් මූ විතරයි පොයින්ට් එකට කතා කරේකමල්, ජෙහාන්, මණුවර්ණ විකාර කිව්වේ. මූ කොහොමත් වැඩකාරයා UK වල අවුරුදු 7 හිරේ ඉඳලා ආවා කියන්නේ සෙල්ලම්ද
![]()