සතියට දවසක් ලයිට් කපනවා - Complaint කරන්න පුලුවන්ද

Sx3

Well-known member
  • Apr 4, 2014
    3,412
    2,400
    113
    xm72SI.jpg


    3KW එක
    athin adalada start karanne.?
    keeyada oka ?.
    AVR thiyeda ?......
    AVR anthi ewa computer use karanna hoda na neda ?
    Chineese neda ?
     
    • Like
    Reactions: NEMISIS

    miyuru4u

    Well-known member
  • Jan 18, 2007
    31,898
    10,495
    113
    In the eyes of my girl
    athin adalada start karanne.?
    keeyada oka ?.
    AVR thiyeda ?......
    AVR anthi ewa computer use karanna hoda na neda ?
    Chineese neda ?
    නැ බට්න් එක ඔබල ස්ටාට් කරන්නේඅතින් අදින්නත් පුළුවන්
    AVR තියෙනවා
    මේක නම් 89 ඩ කොහෙද උනා
    AVR නැති උනත් UPS එකක් හරහා දුන්නොත් අවුලක් නැ
    ඔව් මේක චයිනිස් එකක්
    ජපන් එව්වා ගන්න බැ ලස්ස ගානක් වෙනවනේ
     
    • Like
    Reactions: NEMISIS

    allrights

    Well-known member
  • Sep 26, 2014
    7,870
    10,394
    113
    අපේ පැත්තෙත් ඔය වගේ තිබුනා. මම ඊට පස්සෙ අහල පහල හැමෝටම CEB ඇප් එක දාගන්න කියල කම්ප්ලේන් කෙරවේව. ඒක නිසාද වෙන හේතුවක් හින්දද මන්දා මාසෙකින් විතර කපන එක නැවතුනා. හැබැයි තාමත් දවසට හතර පස් වතාවක් කරන්ට් ගිහින් තප්පරෙන් දෙකෙන් එනවා.
    ups nathi computer wala motherboards, hard disk.... ehenan kolla api giyaaa :lol: :lol: :lol:
     

    RandomGuy

    Well-known member
  • Oct 15, 2014
    17,379
    16,226
    113
    අපිටත් ඉස්සර ඔය ප්‍රශ්නේ තිබුණ…
    හැමදාම අනිවාර්යෙන්ම තප්පරයකට හරි කරන්ට් ගිහින් එනවා…
    කොහේට කියල ලංකාවේ complaint කරන්නද බං?
    උඩ ඉඳල යටටම යනකම් මාෆියා තියෙන රටක්..
    උඹට complain කියල කරන්න තියෙන්නෙ දේවාලෙකට ගිහින් පොල් ගහන එක තමයි…
     
    • Sad
    Reactions: NEMISIS

    maxtalker

    Well-known member
  • Oct 7, 2007
    7,400
    13,043
    113
    රටවටේ ඇවිදින්න දෙයක් නැ බන්
    පොඩි ජෙනියෙක් ගෙන්න ගනින් ගෙදෙට්ටම උපරිම 40ක් 50 යයි
    ඊයේ අපෙත් උදේ 8 ඉදල හවස 5 වෙනකන් කැපුවා
    ජෙනිය තිබ්බ නිසා ශේප්
    ලීටර් 4 වගේ පෙට්රෝල් දැම්මම දවසම පුළුවන් AC දාල
    උබ ගෙවල් කොහෙද
    ඕනේ නම් විස්තර දෙන්නම්

    එක අමාරුනම් ඩිප් සයිකල් බැටරි එකකුයි ඉන්වර්ටර් එකක් ගනින්
    අලුට් බැටරි එකක් 100 AH රු 25000 වගේ වෙනවා
    ඉන්වර්ටර් එකක් 10 අඩුවෙන් පුළුවන්
    ලප් එකයි රවුටර් එකයි ලයිට් එකක් ෆෑන් එකක් පැය 8 වගේ අදින්න පුළුවන්

    පොඩි ලයිට් කැපිලි වලට මම එක යුස් කරන්නේ

    Deep cycle battery eka uba kohenda gatte, invertor eka mokadda ?
    math geniyen duwanne current giyama. dawalta geniya danna kammaliy ban ekay baluwe. 3.5Kw ekak. ge athule idan eliyata tallu karanna one
     
    • Like
    Reactions: NEMISIS

    miyuru4u

    Well-known member
  • Jan 18, 2007
    31,898
    10,495
    113
    In the eyes of my girl
    Deep cycle battery eka uba kohenda gatte, invertor eka mokadda ?
    math geniyen duwanne current giyama. dawalta geniya danna kammaliy ban ekay baluwe. 3.5Kw ekak. ge athule idan eliyata tallu karanna one
    මටත් ඔය කෙස් එකම තමා බන්
    දවසම කපල නම් පාඩු නැ ජෙනිය දාන එක
    වයර් ගහන්නයි ඕක එලියට ගන්නයි ගියාම කොන්ද කැඩෙනවා

    බැටරිය ගත්තේ බන් ඉක්මන් එකේ ඇඩ් එකක් දැකල 11 උනා 100AH 12v එකක්
    අපරාදේ එවලේ 2ක් 3 ක් ගන්න තිබ්බ බන් ඌ ගාව හෙන ලොට් එකක් තිබ්බ
    තව එකක් ගන්න හොයනවා මම දැන්
    https://ikman.lk/en/ad/65-ah-solar-gel-battery-for-sale-colombo

    65 එක දැන් 12000 කියනවා බන්
    100 කැලි 10 ක් ගන්න තිබ්බ නම් මුළු ගේම බඩු ටික දුවන්න තිබ්බ දවසම වගේ

    ඉන්වර්ටර් එක නම් පොඩි එකක් 300වොට එකක් මම අලි එකෙන් ගෙන්නුවේ
    ලංකාවේ නම් හොද ඉන්වර්ටර් එකක් ගන්න තැනක් නැ බන් දන්නා
    කොලබම ගිහින් බලන්න ඕනේ

    දරැස් එකෙන් ගෙනාව එක පාරක් හෙන ලදියක් අයෙ මාරු කළා
    ගන්න තැනක් නැනේ
     

    dasith077

    Well-known member
  • Jun 18, 2009
    2,003
    1,767
    113
    Ⓔᗩ𝓇ţħ
    notification awath wedak tiyanawada ban, lockdown nisa kohewat gihin weda karannat baha
    office wala urgent weda hira wela tiyeddi dawasama current naha kiyanne okkoma iwarai

    mun mokak hari efficient widiyak hadaganna ganna oni downtime eka payakatawath adu karaganna

    ewa karaganna bari CEB nikan data denna hadanawa, lamaita data denna hadanawa

    ow machn. mun anika kiyna welwata hariyaata kapala hariyata up karanneth nane. komath math kiyanne maintaince kannwann podi podi areas walta kadala maximum 2hours wena widihata karanna one anika message walath dawasa witrai hari. time nikan random time kapanne.
    SMS එකක් එනවා පාරෙ එනවුස් කරනවා
    රවුටරේට පවර් බෑන්ක් තියනවා, ලැප් එක මොනිටරේ තමයි කේස්ම. තව AC එක වැඩ නැහැ ඒක නම් අවුලක් නැහැ කියමු ෆෑන් එකක් වත් දාගන්න එපැයි වැඩ කරන්න දවල්ට
    Eka athatha dawalta patta amarui nathuwa.
     
    • Sad
    Reactions: NEMISIS

    maxtalker

    Well-known member
  • Oct 7, 2007
    7,400
    13,043
    113
    මටත් ඔය කෙස් එකම තමා බන්
    දවසම කපල නම් පාඩු නැ ජෙනිය දාන එක
    වයර් ගහන්නයි ඕක එලියට ගන්නයි ගියාම කොන්ද කැඩෙනවා

    බැටරිය ගත්තේ බන් ඉක්මන් එකේ ඇඩ් එකක් දැකල 11 උනා 100AH 12v එකක්
    අපරාදේ එවලේ 2ක් 3 ක් ගන්න තිබ්බ බන් ඌ ගාව හෙන ලොට් එකක් තිබ්බ
    තව එකක් ගන්න හොයනවා මම දැන්
    https://ikman.lk/en/ad/65-ah-solar-gel-battery-for-sale-colombo

    65 එක දැන් 12000 කියනවා බන්
    100 කැලි 10 ක් ගන්න තිබ්බ නම් මුළු ගේම බඩු ටික දුවන්න තිබ්බ දවසම වගේ

    ඉන්වර්ටර් එක නම් පොඩි එකක් 300වොට එකක් මම අලි එකෙන් ගෙන්නුවේ
    ලංකාවේ නම් හොද ඉන්වර්ටර් එකක් ගන්න තැනක් නැ බන් දන්නා
    කොලබම ගිහින් බලන්න ඕනේ

    දරැස් එකෙන් ගෙනාව එක පාරක් හෙන ලදියක් අයෙ මාරු කළා
    ගන්න තැනක් නැනේ

    Invertor eka hoda ekak ganna one ban. Nathnam bayay. mage dan geniyata kalin geniya tiyana kale eke magulak wela router, lap seragema chargers tikata badu packet una. pure sin wave invertor ekak nam patta ganak wey. Sala enterprise eke tikak hoda ewa tiyanawa man hithanne.
     
    • Like
    Reactions: NEMISIS

    sakuntha1996

    Well-known member
  • Jan 13, 2017
    11,383
    21,302
    113
    Ow matath penna bari wade oka thamayi
    me current eka yanawa aye winadiyakin witara enawa.
    sathiyata dawasak dekak oka wenawa . udeta.

    tawa maseta dawas 3-4 maintanance kiyala kawapanawa.
    (wada nathiwata wawagena kana deyak wage)
     

    miyuru4u

    Well-known member
  • Jan 18, 2007
    31,898
    10,495
    113
    In the eyes of my girl
    Invertor eka hoda ekak ganna one ban. Nathnam bayay. mage dan geniyata kalin geniya tiyana kale eke magulak wela router, lap seragema chargers tikata badu packet una. pure sin wave invertor ekak nam patta ganak wey. Sala enterprise eke tikak hoda ewa tiyanawa man hithanne.

    ලයිට් ෆෑන් ඇරෙන්න බන් අනික් ඔක්කොටම UPS එකක් හරහා දියන්
    මම නම් ඔෆිස් රුම් එකේ ඔක්කොම UPS දෙකකට දීල තියෙන්නේ 1.2 KVA එකයි 650 VA එකයි
    CCTV PS4 එකයි 43 TV එකයි ඔක්කොම UPS වලින් දීල තියෙන්නේ
    ලයිට් ගියාම විනාඩි 20 වගේ අල්ලලා හිටිනවා
    ඊට පස්සේත් කරන්ට් ආවේ නැත්නම් බැටරිය ගහනවා
    තව පැයක් දෙකක් පුළුවන් ඔක්කොම දුවන්න එකෙන්
    කොහොමත් ඒ ඇතුලට ලයිට් එනවා අනිවා
    අවුලක් නැ එක නිසා
     
    • Like
    Reactions: NEMISIS

    Nadun26

    Well-known member
  • Apr 27, 2015
    14,209
    12,742
    113
    38
    මෙහෙ ඔහොමයි එපා වෙනවා
    අනිත් දවස් වලට යනවා එනවා 10 පාරක් විතර
     
    • Sad
    Reactions: NEMISIS

    knight11

    Active member
  • Jun 1, 2011
    586
    108
    43
    නැ බට්න් එක ඔබල ස්ටාට් කරන්නේඅතින් අදින්නත් පුළුවන්
    AVR තියෙනවා
    මේක නම් 89 ඩ කොහෙද උනා
    AVR නැති උනත් UPS එකක් හරහා දුන්නොත් අවුලක් නැ
    ඔව් මේක චයිනිස් එකක්
    ජපන් එව්වා ගන්න බැ ලස්ස ගානක් වෙනවනේ
    noise level eka kohomada
     
    • Like
    Reactions: NEMISIS