Meeeka JVP kaarayanta support karana site 1kakne ban. Kawuda munge news piliganne....
Mun hadanne kohomahari Mahindata Mada gahanda widiyak.... Ubalath meewa piliganda tharan pahath maanasikathwayak thiyana ewun welaa thiyana 1kai duka....





uba wagakeemenda prakasha karanne?
sudu van awoth EK awillath ewarai
![]()

onna lankawe news site wala samabarathawa... sanath dan india gihin nuth sathiyakata wadie e kiyanne me ad eka shoot karanna aththe itath kalin... mun patta pal boru kiyanne...



සිරාවට මට ඕක කල්පනා වුනෙ නැනෙ
හරකා වගෙ කිව්වට
ඔන්න සනා හිටියා ටිවී එකෙ
මිනිහා බය වෙලා වගෙ තර්ජනයට![]()















ow ow india wala idan shoot karala ewanna athi...![]()
lankawe media wala P*** dial ohoma thamai kiyanne kalakanni yakku.. okkoma media karayo ekai boruwa karanne (sirasa , rupavahini ) okkoma ekai
mata duka mewage wikara EK eke wun lokuwata dala minissunta apahasa karana eka gana
kenekta apahasa karana kenata eke barapathala kama therenne thamanta boru apahasayakata lak wenan wechcha dawasatai....

ගින්නක් නැතුව දුමක් නොනගී කියනවා නෙද ??
![]()



dan news hadanne nawakatha liyanawa wage.. 







Lagadeema Atha Ele wewi machan...
Sanath ta Case thibuna Mahinda mama Eka Call ekai dela thiyenna.
Kollo add ekata AWA.. Kohomada Wede...![]()








oya kiyamana dan lankawe samajayata hari yanne na..dan news hadanne nawakatha liyanawa wage..
![]()
Lagadeema Atha Ele wewi machan...
Sanath ta Case thibuna Mahinda mama Eka Call ekai dela thiyenna.
Kollo add ekata AWA.. Kohomada Wede...![]()


කතාවෙත් ඇත්තක් තියෙනවා නෙද ?
එක එක චැනල්ස් වලට ඕනෙ විදියට නිව්ස් හැදෙනවා
එව්වා හැදෙන්නෙ එ චැනල් මෙහෙයවන පොලිටිකල් පාටිස් වලට ඕනෙ හැටියට
කොහොම උනත් මට හිතෙනවා මෙ නිව්ස් එකෙ මොකක් හරි පොඩි කොස්සක් තියෙනවා කියලා
hoda madhya wediyek wenna meyatath puluwanඋබ නං මචන් ෆට්ට ක්රියෙටිව්![]()







loke hamathanama ohomai machan CNN eke lankawe war eka gana giye US government ekata ona dene.. lankaweth media thamnge political ideas walata thamai news hadanne..
habai monawa karath sathya wasan karanna ba eka eliyata enawa kohoma hari..
ethakan api balagena inna ona...


hoda madhya wediyek wenna meyatath puluwan![]()

ammo ehenam athi .
ada sanath inna ad eka giya
Onna dan sanathuth kade yanava.


mada site ekasiya ganata wada dan![]()

මඩ සයිඩ් වැඩ කරන්නෙ උන්ට එහෙම කරල පස්සෙ පලක් වෙන නිසා
අපෙ මැට්ටො නිකං කඩෙ යනවා අන්තිමට ලැබෙන දෙයක් නැ![]()
?මට හිතෙන දේමද උඹටත් හිතෙන්නෙ...?
balu wada mewa................sanath kiyanne lankawa godak ihala thanakata geniccha manussayak eyata kawruth mehema katha karanda hoda naha....................



