සනත් නිශාන්ත ගේ කේන්දරෙ බලලා කියපු

Cypress

Well-known member
  • Jul 22, 2021
    16,177
    27,654
    113

    නාකි වේස මයිනෙක්ගේ පුක ලෙවකන්න ගිහින් මහ පාරේ පතබෑවෙනවා කියලා ඒ කෙන්දරේ කියල තිබිලා නෑ නේ :shocked:. කන්ටේනර් එක එලවපු මනුස්සයා ජාතික වීරයෙක් කරන්න ඕනේ. ඒ කන්ටේනර් එක කටුගෙට දාලා ආරක්ශා කරන්න ඕනේ මදාවි පිංගුත්තර මිනීමරු කම්බා හොර නූගත් වේස බයි පොන්න පකයෙක් ස්වර්ගස්ත වෙන්න දායකවුන වීර ක්‍රියාව වෙනුවෙන් :D.
     

    Lovtus

    Well-known member
  • Apr 26, 2015
    13,113
    21,657
    113
    ඕකගෙ බොරු
    ඇමතිලත් උගෙන් කේන්දර බලන්ඩ එනවා කියලා උබෙ පිච්චියට කෙලින්ඩ හදන්නෙ
    යකෝ මම online කේන්දර බලන එක නවත්තලා තියෙන්නේ කියලා දන්නේ නැද්ද? ඒකයි උඹේ කේන්දරෙත් බැලුවේ නැත්තේ. එහෙනම් ඉතින් උඹෙත් කේන්දරේ බලලා දීලා මට සල්ලි ගන්න තිබුණනේ.
     
    • Like
    Reactions: Cypress

    sEE_dA_trUth

    Well-known member
  • May 15, 2009
    1,507
    406
    83
    මචං ඔයා ඇත්තටම කේන්දර බලනවද? ඔයාට PM කරන්න්න බෑ. මට Msg එකක් දාන්න පුලුවන්ද?
     
    • Haha
    Reactions: asanka+++

    Lovtus

    Well-known member
  • Apr 26, 2015
    13,113
    21,657
    113
    මචං ඔයා ඇත්තටම කේන්දර බලනවද? ඔයාට PM කරන්න්න බෑ. මට Msg එකක් දාන්න පුලුවන්ද?
    online කේන්දර බලන එක නවත්තලා තියෙන්නේ සහෝ.
     

    wissnshaftler

    Well-known member
  • Dec 13, 2023
    6,896
    11,402
    113
    ලංකාවේ පරණ අයගේ මතයක් තියෙනව කෙල්ලො 3 දෙනෙක්ට පස්සේ ඵක කොල්ලෙක් හරි කොල්ලෝ 3 දෙනෙක්ට පස්සේ ඵක කෙල්ලෙක් හරි හම්බවුනොත් ඒ පවුලේ තාත්තා ඉක්මණට මැරෙනව කියලා..ඒක අපි දන්න කට්ටියකටත් වුනා.ඒ පවුලේ කොල්ලො 3 දෙනයි ඵක කෙල්ලයි...සනත් නිශාන්තගේ පවුල ගත්තත් ඒ කථාව හරි..කෙල්ලො 3 දෙනයි ඵක කොල්ලෙක් ඉන්නේ..ඔය දේවල් විශ්වාස කරන්නේ නැති වුනත් මේ දේ ගැන නම් මටත් හිතාගන්න බෑ..🤔
    මේ සීන් එක මාත් අහලා තියෙනවා. එක සිරා කියාලා හිතෙන මගුලුත් වෙලා තියෙනවා. ඒවගේම කොල්ලෝ තුනක් හරි කෙල්ලෝ තුනක් හරි ඉන්න පවුල් ලෙසටම උඩට යනවා කියනත් එකත් සිරා.
     

    sEE_dA_trUth

    Well-known member
  • May 15, 2009
    1,507
    406
    83
    online කේන්දර බලන එක නවත්තලා තියෙන්නේ සහෝ.
    මට ඇවිල්ලා හරි බලාගන්න ඕන මචං, හරියට බලාගන්න කෙනෙක්ට කියලා.. Suicide කරගන්න ඔන්න මෙන්න ඉන්නෙ, මට වෙලා තියන ප්‍රශ්නෙ අවසානයක් දකින්න පුලුවන් කාලයක් තියනවද කියන එක බලාගන්න ඕන, ලොකු උදව්වක් මචං පුලුවන්නම්..
     
    • Haha
    Reactions: asanka+++

    Dubairox

    Well-known member
  • Aug 9, 2021
    1,647
    2,146
    113
    10 ට රාහුගේ බලය වැඩි නිසා දේශපාලනේට ආවා, ප්‍රසිද්ධිය ලැබුණා. අනගුණ නෑ දාමරිකයි.. කුජගේ ද්‍රෙශ්කානයේ නිසා බලය සහිත මරණය ගෙනාවා. කෙටියෙන්ම කිවුවොත් ඕක තමයි වුණේ.
    මචන් මනුස්ස්‍යෙක් මැරෙන්න.

    කෙන්ද්‍රයේ . 22 දෙර්කණාදිපති අනුව. ඒ ග්‍රහයගේ හැසීරීම් අනුවද. සෲජුවම ඒ ග්‍රාහය බලපානවද?

    ( කුජ නම් ලේ විලක මැරෙන්න)

    ඒ අනුව වෙනත් ග්‍රහයෙක් නම් වෙනස් ආකාරයක්?
    උත්තරයක් දියන් තෑන්ක්ස්
     
    • Like
    Reactions: Lovtus

    chinmak

    Well-known member
  • Oct 27, 2014
    9,825
    8,038
    113
    මෙන්න මෙතන...
    මට ඇවිල්ලා හරි බලාගන්න ඕන මචං, හරියට බලාගන්න කෙනෙක්ට කියලා.. Suicide කරගන්න ඔන්න මෙන්න ඉන්නෙ, මට වෙලා තියන ප්‍රශ්නෙ අවසානයක් දකින්න පුලුවන් කාලයක් තියනවද කියන එක බලාගන්න ඕන, ලොකු උදව්වක් මචං පුලුවන්නම්..
    Uba koheda machan
     

    Lovtus

    Well-known member
  • Apr 26, 2015
    13,113
    21,657
    113
    මචන් මනුස්ස්‍යෙක් මැරෙන්න.

    කෙන්ද්‍රයේ . 22 දෙර්කණාදිපති අනුව. ඒ ග්‍රහයගේ හැසීරීම් අනුවද. සෲජුවම ඒ ග්‍රාහය බලපානවද?

    ( කුජ නම් ලේ විලක මැරෙන්න)

    ඒ අනුව වෙනත් ග්‍රහයෙක් නම් වෙනස් ආකාරයක්?
    උත්තරයක් දියන් තෑන්ක්ස්
    මරණය සම්බන්ධව 22 දෙර්කණාදිපතිගේ බලපෑම කොහොමත් තියෙනවා. ඒත් සෑම විටම මරණය සිදුවෙන්නේ 22 දෙර්කණාදිපති ගේ ස්වභාවය අනුව නෙමෙයි. සමහර විට 22 දෙර්කණාදිපති සිටි නවාංශකාධිපති අනුව වෙන්නත් පුළුවන්. 22 දෙර්කණාදිපති සිටි රාශ්‍යාධිපති සිටි නවාංශකාධිපති අනුව වෙන්නත් පුළුවන්. හරියටම දැනගන්න කේන්ද්‍රයේ පාප වර්ග ගණනය කරන්න ඕනේ.
     
    • Like
    • Love
    Reactions: Dubairox and Tz4400

    Tz4400

    Well-known member
  • Feb 11, 2021
    4,256
    1
    2,931
    113
    M
    10 ට රාහුගේ බලය වැඩි නිසා දේශපාලනේට ආවා, ප්‍රසිද්ධිය ලැබුණා. අනගුණ නෑ දාමරිකයි.. කුජගේ ද්‍රෙශ්කානයේ නිසා බලය සහිත මරණය ගෙනාවා. කෙටියෙන්ම කිවුවොත් ඕක තමයි වුණේ.
    Eya Catholic unat kendara oya gen baluwada