සනත් නිසාන්ත මීක් කියයි අරගල කුක්කා හාන්සියි.

Sen-lu

Well-known member
  • IMG-20230529-WA0002.jpg
     

    Psiko

    Well-known member
  • Mar 10, 2023
    13,987
    13,887
    113
    🤍
    oya page eka karana ekawa hoyaganna uta maha deyak nane..

    unuth owa serious ganne naha :lol:

    okun ohoma hitiyata gu baya athi saddayak wath danna page karayata..

    ilanga dawase u record karala social media danawane okkoma :lol:

    ehema hoyganne kohomd page eke aka annonyms karana ekekknm
     
    • Like
    Reactions: Sen-lu

    kolavari

    Well-known member
  • Aug 11, 2012
    33,743
    1
    25,640
    113
    කැළෑ පොජ්ජේ
    ehema hoyganne kohomd page eke aka annonyms karana ekekknm

    ai bn bari...

    oya page karana un mokak hari aramunak athuwane oka karanne...

    e aramuna hoyagattha nam, ekata match wenna bait eka danna witharai thiyenne..

    ex: salli hoyanna wage karana ekak nam, advertising karaganna one kiyala uge number, account detail illaganna pulwaun,,

    kaali talk karanna athal ekata wage inna ekek nam kellek dammala talk karawapu gaman badu athe..

    kochara unath fake walata unath anonymous inna ba :no:
     

    John Dutton

    Well-known member
  • Feb 11, 2023
    2,231
    2,985
    113
    උන්ට හිනා උනාට අන්තිමට හාන්සිවෙන්නේ අපිම තමයි. උන්ට චන්දෙ ලැබිලා කොහොමත් පාර්ලිමේන්තුවේ. චන්දෙ දෙන්නේ පුත්තලම් බූරුවෝ. පුත්තලම් බූරුවෝ වැඩිපුර ඉන්න රටක උපහාසය කියන්නේ තමන්ටම කරගන්න අපහාසයක් අන්තිමට.
     

    Psiko

    Well-known member
  • Mar 10, 2023
    13,987
    13,887
    113
    🤍
    ai bn bari...

    oya page karana un mokak hari aramunak athuwane oka karanne...

    e aramuna hoyagattha nam, ekata match wenna bait eka danna witharai thiyenne..

    ex: salli hoyanna wage karana ekak nam, advertising karaganna one kiyala uge number, account detail illaganna pulwaun,,

    kaali talk karanna athal ekata wage inna ekek nam kellek dammala talk karawapu gaman badu athe..

    kochara unath fake walata unath anonymous inna ba :no:
    oya karama nathuwa government eken hoyganna plwnd kiyla ahnne
     
    • Like
    Reactions: Sen-lu and NRTG

    kolavari

    Well-known member
  • Aug 11, 2012
    33,743
    1
    25,640
    113
    කැළෑ පොජ්ජේ
    oya karama nathuwa government eken hoyganna plwnd kiyla ahnne

    Ehema nam ba mama hithanne..

    Habai ithin mark karaya sure na...dial eka uge users la gana care karanne naha..u authorities walata puka denawane uge business eka karaganna..

    E nisa owaye government walata data denawa athi legal scene nisa..habai anith athata lankwa kawuruth padekata ganan ganne naha...

    Ape gobbayo illuwath un ganan wath ganna ekakuth na...but there's a chance.