


oya page eka karana ekawa hoyaganna uta maha deyak nane..
unuth owa serious ganne naha
okun ohoma hitiyata gu baya athi saddayak wath danna page karayata..
ilanga dawase u record karala social media danawane okkoma![]()
ehema hoyganne kohomd page eke aka annonyms karana ekekknm

oya karama nathuwa government eken hoyganna plwnd kiyla ahnneai bn bari...
oya page karana un mokak hari aramunak athuwane oka karanne...
e aramuna hoyagattha nam, ekata match wenna bait eka danna witharai thiyenne..
ex: salli hoyanna wage karana ekak nam, advertising karaganna one kiyala uge number, account detail illaganna pulwaun,,
kaali talk karanna athal ekata wage inna ekek nam kellek dammala talk karawapu gaman badu athe..
kochara unath fake walata unath anonymous inna ba![]()
oya karama nathuwa government eken hoyganna plwnd kiyla ahnne