සල්ලි ආයෝජනය කරන්න හොදම විදියක්...

Hacker V

Member
Jan 27, 2014
767
108
0
සල්ලි ආයෝජනය කරන්න හොදම විදියක්...

මචන් ලා මට මිලියන 10ක් විතර ටිකට් එකකින් අදුන කියප්නකෝ... ඒ සල්ලි ආයෝජනය කරන්න හොදම විදි ටිකක් කියපන් කො.... රිස්ක් එක අඩු වෙන්න ඕන ගොඩක්....!!

idam epoo...
 
Last edited:

ajm

Active member
  • Nov 5, 2008
    330
    1
    46
    28
    colombo
    මචන් ලා මට මිලියන 10ක් විතර ටිකට් එකකින් අදුන කියප්නකෝ... ඒ සල්ලි ආයෝජනය කරන්න හොදම විදි ටිකක් කියපන් කො.... රිස්ක් එක අඩු වෙන්න ඕන ගොඩක්....!!

    idam epoo...

    Matath aduna kiyala lassana massage godak awa. palaweni eke office eke yaluwantath horen man bohoma amaruwen thmai hitiye mchan. hebei eeka mata ewanna 10000 illuwama mata theruna boru kiyala . ahuwenna epa .

    Aththatam umbata adunanam hondama de umbama hoyapan . wena kenekuge idea ekak newei
     

    Ysa Karu

    Well-known member
  • May 29, 2014
    20,837
    1
    11,175
    113
    උඹට දැන් ටිකට් එකක්ද ඇදුනේ...අපරාදෙ බන් අනිත් thread උඹට fd දාන හැටි කියන්ඩ කොටන්න ගිය වෙලාව...
     

    namalliyanage

    Member
    May 13, 2015
    130
    39
    0
    උඹට දැන් ටිකට් එකක්ද ඇදුනේ...අපරාදෙ බන් අනිත් thread උඹට fd දාන හැටි කියන්ඩ කොටන්න ගිය වෙලාව...

    muge athal valata ubalat ahu venavane...

    owa danna kalin ammata tattata sahodaraynta awruddata adumak paladumak aran dipan. eka karagannavat ubata salliyak tiyenavada sakayi.
    poddak uba manasika vidiyavarayek hambayan
     

    Hacker V

    Member
    Jan 27, 2014
    767
    108
    0
    උඹට දැන් ටිකට් එකක්ද ඇදුනේ...අපරාදෙ බන් අනිත් thread උඹට fd දාන හැටි කියන්ඩ කොටන්න ගිය වෙලාව...

    මෙහෙම දැම්මොත් තමයි බන් එක උත්තරයක් හරි ගන්න පුළුවන්...කලින් එකේ උත්තර නෙවෙයි හම්බ උනේ ප්‍රශ්ණ.....
     

    Hacker V

    Member
    Jan 27, 2014
    767
    108
    0
    muge athal valata ubalat ahu venavane...

    owa danna kalin ammata tattata sahodaraynta awruddata adumak paladumak aran dipan. eka karagannavat ubata salliyak tiyenavada sakayi.
    poddak uba manasika vidiyavarayek hambayan

    මගුල් නැතුව අහපු ප්‍රශ්නෙට උත්තර දීපන්,දන්නැත්නම් නිකන් ඉදපන්...:no::no:
     

    namalliyanage

    Member
    May 13, 2015
    130
    39
    0
    මගුල් නැතුව අහපු ප්‍රශ්නෙට උත්තර දීපන්,දන්නැත්නම් නිකන් ඉදපන්...:no::no:

    මම උබේ අනිත් thread එකත් දැක්ක උබ හොදටම පච වෙන හැටි .උබට පිරිමි කමක් තියෙනවනම් උබ earn කරපු එකේ proof එකක් දාපන්. උබේ ඔය forex Account එකේ එක පොඩි Screen shot ekak දාපන් .උබට ඔය එකක්වත් කරන්න බැහැ .මොකද උබ බොරු කියන නිසා.
    ඔන්න මගේ history එක පුලුවන්නම් මෙහෙම දාපන් .නිකන් බොරුව එපා මනුස්සයෝ

    ScreenHunter_952%2BApr.%2B07%2B09.33.jpg
     

    Hacker V

    Member
    Jan 27, 2014
    767
    108
    0
    මම උබේ අනිත් thread එකත් දැක්ක උබ හොදටම පච වෙන හැටි .උබට පිරිමි කමක් තියෙනවනම් උබ earn කරපු එකේ proof එකක් දාපන්. උබේ ඔය forex Account එකේ එක පොඩි Screen shot ekak දාපන් .උබට ඔය එකක්වත් කරන්න බැහැ .මොකද උබ බොරු කියන නිසා.
    ඔන්න මගේ history එක පුලුවන්නම් මෙහෙම දාපන් .නිකන් බොරුව එපා මනුස්සයෝ


    ScreenHunter_952%2BApr.%2B07%2B09.33.jpg

    mata mage ewa penna penna yanna age makko ellila na machan.mage earn karapu proof ubata denna uba maha bankuwen da.anika mata monawda labenne ewa pennuwa kiyala.methanata forex ho salli hoyapu widi gawa nogena ahapu prashneta uththara denne nathnam kata wahan idapn..
     

    shenat

    Well-known member
  • May 13, 2007
    58,706
    87,086
    113
    ආශ්චර්යමත් රටක
    fd danaawanan ammata hari tattata hari kiyala "jyeshta purawasi" account ekaka danna ppuluwan. etakota poliya wadiy. ekata wayasa awrudu 60 ta wadi wenna ona mama danna widiyata. mama ada dakka NSB eke 15% k denawa kiyala.

    eka bank ekaka dannat epa. keepayaka danna. tikak dala hoda tanakin idamak ganna. eka natiwennet na hoda investment ekak.