මේක වෙලා තියනවද මචාන් ... මටනම් වෙලා තියනවා..
Soloprenuer Well-known member Apr 8, 2024 647 535 93 New york Sep 2, 2024 #1 මේක වෙලා තියනවද මචාන් ... මටනම් වෙලා තියනවා.. Reactions: banda065, wpril5, sanhen143 and 8 others
A Aldren Well-known member Apr 2, 2024 2,052 3,680 113 Sep 2, 2024 #2 ඔව් මාත් මේ කීවා විතරයි https://elakiri.com/threads/මේ-ලගදි-සිදුවෙච්ච-දෙයක්-හින්ද-මට-හිතුන.2171621/ Reactions: Soloprenuer
Brandy2020 Well-known member May 15, 2018 20,614 25,967 113 Sep 2, 2024 #3 හැමෝටම එහෙම වෙන්නේ නෑ. අපේ දුප්පත් නැයන්ට අනෙක් අය උදව් කරනවා Reactions: Thilantdm and Soloprenuer
raman2 Well-known member Feb 16, 2009 10,012 12,101 113 Sep 2, 2024 #4 umbata hamba karanna bari health issue ekak thiyanawa nam gedara un unbata salakanawa, namuth Kisi awlak nathath kammali kama nisa progress ekak naththan, gedara untath umbata wiyadam karanna salli amarunam aniwa gedara unuth umbawa ganan ganne na thama.. habai nayo, neighborsla, co workers la nam anik paththa.. kudu wikunala, horakan karala hari salli thiyanawa nam puka denawa, naththan na.. Reactions: itguy77, Chimpanzee Putha and Soloprenuer
umbata hamba karanna bari health issue ekak thiyanawa nam gedara un unbata salakanawa, namuth Kisi awlak nathath kammali kama nisa progress ekak naththan, gedara untath umbata wiyadam karanna salli amarunam aniwa gedara unuth umbawa ganan ganne na thama.. habai nayo, neighborsla, co workers la nam anik paththa.. kudu wikunala, horakan karala hari salli thiyanawa nam puka denawa, naththan na..
lapaman Well-known member Apr 3, 2023 4,716 8,417 113 Sep 2, 2024 #5 අනිවාර්යෙන් Reactions: Soloprenuer
Geshi95 Well-known member Jun 21, 2015 8,639 14,638 113 ආකාසයේ දුර ගිම්හාන ඉවුරේ.. Sep 2, 2024 #6 එහෙම වෙන එක හොදයි. එහෙම උනාම මෝටිවේශන් එකක් එනවනෙ. Reactions: Soloprenuer and Chimpanzee Putha
saja Well-known member Jan 8, 2007 16,232 2 10,818 113 Home Sweet Home Sep 2, 2024 #8 up Reactions: Soloprenuer
OnDaRock Well-known member Feb 21, 2010 948 632 93 Sep 2, 2024 #9 එක පාරක් ජොබ් එක නැති උනා. ගෙදර ඔක්කොමල මග ඇරිය. නෝන්ඩි කරා, බැන්න, අම්ම පවා. මට ජීවිතේ එපා උනා. ඒ කාලෙ ලගිම්ම හිටියෙ කෙල්ල විතරයි. ඒ කාලෙ මගෙ හැමදේටම වියදම් කරේ එයා. දැං එයා තමයි වයිෆ්. Reactions: ewijesekara, $onny, wtsamantha and 17 others
එක පාරක් ජොබ් එක නැති උනා. ගෙදර ඔක්කොමල මග ඇරිය. නෝන්ඩි කරා, බැන්න, අම්ම පවා. මට ජීවිතේ එපා උනා. ඒ කාලෙ ලගිම්ම හිටියෙ කෙල්ල විතරයි. ඒ කාලෙ මගෙ හැමදේටම වියදම් කරේ එයා. දැං එයා තමයි වයිෆ්.
Nidarshana_k Well-known member Feb 19, 2022 29,878 1 51,855 113 ප*යාගල sorry.com Sep 2, 2024 #11 up Reactions: Soloprenuer
Soloprenuer Well-known member Apr 8, 2024 647 535 93 New york Sep 2, 2024 #12 Geshi95 said: එහෙම වෙන එක හොදයි. එහෙම උනාම මෝටිවේශන් එකක් එනවනෙ. Click to expand... ekath aththa Reactions: Geshi95
Arcadian Well-known member Mar 1, 2011 2,954 2,134 113 Sep 2, 2024 #13 Sallima newei. Ubata respect karanna mokakhari reason ekak one. Reactions: Soloprenuer
P Gunaratnm Well-known member Aug 23, 2024 1,788 2,310 113 Panadura Sep 2, 2024 #14 Ehema nm awlk na matanam gedarin hodata salakanawa. Reactions: Soloprenuer
Soloprenuer Well-known member Apr 8, 2024 647 535 93 New york Sep 2, 2024 #15 Arcadian said: Sallima newei. Ubata respect karanna mokakhari reason ekak one. Click to expand... mokakda ehma seen ekak
Arcadian said: Sallima newei. Ubata respect karanna mokakhari reason ekak one. Click to expand... mokakda ehma seen ekak
33000v Well-known member Aug 10, 2013 2,931 3,407 113 Sep 2, 2024 #16 universal truth Reactions: westpra and Soloprenuer
EKGuest Well-known member Nov 16, 2022 3,206 5,704 113 Sep 2, 2024 #17 අපේ ගෙදර අයනම් එහෙම නෑ නෑදෑයෝ තමයි එහෙම. අහල පහල අයත් එච්චර අවුලක් නෑ. Reactions: Soloprenuer
Thilantdm Well-known member Sep 15, 2010 22,615 5,869 113 අද නම් හදට ආවා Sep 2, 2024 #18 owa thama ube life ekata gnna thiyena paadam oken motivate weyan gemak ghnna koma hari.. Reactions: Soloprenuer
inspiron Well-known member May 27, 2014 24,987 17,622 113 Nowhere Sep 2, 2024 #19 Life lessons Reactions: Soloprenuer