ඉතිං හුට්ටෝ මේකට සල්ලි යන්නෙ නැහැනේඇඟ හදනවා,
පොඩි ජිම් එකකට සෙට් උනොත් මාසෙට 6-7000ක් නේ යන්නෙ. පොස් AC ජිම් එකකට වගේ සෙට් වෙනවා නං පොඩි ගානක් යයි. මොන එකට ගියත් එකම වැඩේනෙ වෙන්නෙ
ඉතිං හුට්ටෝ මේකට සල්ලි යන්නෙ නැහැනේඇඟ හදනවා,
ජිම් එකකට ගිය පමනින් ඇඟ හැදෙනවද ඉතින්?ඉතිං හුට්ටෝ මේකට සල්ලි යන්නෙ නැහැනේ
පොඩි ජිම් එකකට සෙට් උනොත් මාසෙට 6-7000ක් නේ යන්නෙ. පොස් AC ජිම් එකකට වගේ සෙට් වෙනවා නං පොඩි ගානක් යයි. මොන එකට ගියත් එකම වැඩේනෙ වෙන්නෙ
kema walata wiyadam ban laksha deka kohomath paninawa hariyata hadanna masekataඉතිං හුට්ටෝ මේකට සල්ලි යන්නෙ නැහැනේ
පොඩි ජිම් එකකට සෙට් උනොත් මාසෙට 6-7000ක් නේ යන්නෙ. පොස් AC ජිම් එකකට වගේ සෙට් වෙනවා නං පොඩි ගානක් යයි. මොන එකට ගියත් එකම වැඩේනෙ වෙන්නෙ
කෑම control කරලා ගියාම සැහෙන්න හැදෙනවනේ.ජිම් එකකට ගිය පමනින් ඇඟ හැදෙනවද ඉතින්?![]()
මොනවද යකෝ මාසෙට ලක්ශ දෙකක කන්නෙ. උඹලා බං හැමදේම ගැන හිතන්නෙ සල්ලි නැති නිසා කරන්න බැහැ කියලාkema walata wiyadam ban laksha deka kohomath paninawa hariyata hadanna masekata
සල්ලි නැති නිසා නොකර ඉන්නවා නෙමෙයි යකෝ කරන ගමන් තමයි කිව්වේ වියදම් යනවා කියලමොනවද යකෝ මාසෙට ලක්ශ දෙකක කන්නෙ. උඹලා බං හැමදේම ගැන හිතන්නෙ සල්ලි නැති නිසා කරන්න බැහැ කියලා
සල්ලි නැතුව කරන්න පුලුවන් දේවල් ටික ට්රයි කරන්නෙවත් හිතන්නෙවත් නැහැ
මම දන්නෑ උඹලා සප්ලිමන්ට් ගන්නවද කියලා හරි ප්රොෆෙශනල් බොඩි බිල්ඩර්ස්ලා ද කියලාසල්ලි නැති නිසා නොකර ඉන්නවා නෙමෙයි යකෝ කරන ගමන් තමයි කිව්වේ වියදම් යනවා කියල
කියන්න තියෙන්නේ ඉතින් කොරල බලපන් කියන එක තමයි
පිටකොටුවෙන් බඩු ගන්නවා වගේ ඇඟවල් හදන්න පුළුවන් හැබැයි වෙන විනාසේ ගැන කතා කරලා වැඩක් නැ
වාහනේ අප්ග්රේඩ් කරනව...
(සල්ලි නැතත් කරනව)

ඒ වියදම් කරන එක අනුව තමයි.මම දන්නෑ උඹලා සප්ලිමන්ට් ගන්නවද කියලා හරි ප්රොෆෙශනල් බොඩි බිල්ඩර්ස්ලා ද කියලා
මම ඉතිං ඔහොම වියදම් කරන්නෙ නැහැ.
මගේ ඇඟ හරියට තියාගන්න කියලා උපරිම මාසෙට 60ක් වියදම් කරනවා ඇති (ඒකත් දැන්, කලින් නං එහෙම වියදම් කරේ නැහැ).
මම හරි සලරව කරන්නෙ. සප්ලිමන්ට් නැහැ, පිටි ජාති නැහැ, ආටිෆිශල් මොනවත් ගන්නෙ නැහැ. ඉඳලා හිටලා fish oil එකක් වගේ ගත්තොතින් ඇරෙන්න
ජිම් එකට යනවා කෑම ගැන ටිකක් හිතනවා. එහෙම කරලා සෑහෙන්න හොඳ ශේප් එකක ඉන්නවා.
මොකුත් ගන්න බෑ අනුරට කප්පම් ගෙවන්නේ නැතුවටිකක් වැඩිපුර සල්ලි තියනකොට එකෙන් උපරිම සතුටක් ලැබෙන්න කරන්න ගන්න පුළුවන් දේවල් මොනාද?
මට නම්
gaming PC එකක් ගහනවා
සිරාම TV එකක් එක්ක home threater එකක් ගහනවා
travel කරනවා
සමහරුන්ට නිලියක් එක්ක රැයක් වෙන්නත් පුළුවන්.. උඹලට මොනාද?