ටිකක් වැඩිපුර සල්ලි තියනකොට එකෙන් උපරිම සතුටක් ලැබෙන්න කරන්න ගන්න පුළුවන් දේවල් මොනාද?
මට නම්
gaming PC එකක් ගහනවා
සිරාම TV එකක් එක්ක home threater එකක් ගහනවා
travel කරනවා
සමහරුන්ට නිලියක් එක්ක රැයක් වෙන්නත් පුළුවන්.. උඹලට මොනාද?
මට නම්
gaming PC එකක් ගහනවා
සිරාම TV එකක් එක්ක home threater එකක් ගහනවා
travel කරනවා
සමහරුන්ට නිලියක් එක්ක රැයක් වෙන්නත් පුළුවන්.. උඹලට මොනාද?