සහන් පූර්ණිකා වෙන්වීම ප්‍රසිද්ධ කෙරේ

LazyLizard

Well-known member
  • Aug 27, 2015
    59,445
    14,448
    113
    11
    කටුකරෝලගම
    ȜMA X;21216936 said:
    මේකේත් ඉන්නේ අර ගම් වල කේලම් හොය හොය යන ගෑනු වාගේ උත්තිගේ පුතාල ටියක් :lol: thread open කරාම ලිද ලග සංගමේ වාගේ. :lol: උත්ත ඒකිගෙනම් ඕන එකෙක් ගහ ගත්තම අපිට මොකද :P

    දැන් රිදිච්ච උන් ඇවිල්ලා රේප් කපයි. ඒ උනාට මට ගානක්වත් නෑ :lol:

    රටක ජීවත්වෙද්දී ඕවත් දැනගන්න ඕනේ බන්. :D උඹලට දේශපාලනේ කරන උන්ගේ කේලම් ඕපාදුප හොයන්න හොඳයි මේවා තමා නරක. :P
     

    cwijer

    Junior member
  • Dec 11, 2009
    99
    32
    18
    Guys,

    Danno danithi SAHAN kawda kiyala.. :rofl: media wala inna ewungen ahapan.. Omesha kiyla derana hitapu kella matakada.. mama dakka ekige naked video ekakuth tiyenawa...(sure shot muge weda tama)


    Api danne ptin pena de witarai.. athulata prashnaya meeta wada haath pasin wenas wenna unath puluwan.. Mama nam danna widiyata poornika nam ahinsaka kellek..( Chthurika gena api katha nokara imu :P )
    Anyway charitha sahatika wedak neha.. Upathin honda gaanu wunath pirimiya pita yaddi wesiyo wenawa.. Mona unath podi eka nam paw.. :( :no:
     

    kellsupun

    Member
    Feb 12, 2010
    61,910
    3,299
    0
    Disce aut Discede
    HE MUST LET HER GO AND LIVE HAPPILY

    Untitled.png


    :yes::yes:
     

    dynamite1234

    Well-known member
  • Apr 17, 2014
    5,303
    2,274
    113
    Guys,

    Danno danithi SAHAN kawda kiyala.. :rofl: media wala inna ewungen ahapan.. Omesha kiyla derana hitapu kella matakada.. mama dakka ekige naked video ekakuth tiyenawa...(sure shot muge weda tama)


    Api danne ptin pena de witarai.. athulata prashnaya meeta wada haath pasin wenas wenna unath puluwan.. Mama nam danna widiyata poornika nam ahinsaka kellek..( Chthurika gena api katha nokara imu :P )
    Anyway charitha sahatika wedak neha.. Upathin honda gaanu wunath pirimiya pita yaddi wesiyo wenawa.. Mona unath podi eka nam paw.. :( :no:


    :oo::oo::oo:
     

    marvin silva

    Well-known member
  • Jan 22, 2010
    4,120
    1,996
    113
    කෙට්ටු ගෑණුන්ට තදේ වැඩියි කියන කතාව ඇත්ත එහෙනම්, මේකිට අර අහිංසකයගෙ එක ප්‍රමාණවත් නැතුව ඇති, කාමාසාවට පිස්සු වැටුනොත් ආයෙ ඉවරයි, මිනිහ , ළමයි අම්ම තාත්තට කෙලවුනත් ඇඟිල්ලහරි ගහගන්න බලන්නෙ,


    U4cqOpN.gif


    අරූ තබ්ලාව ගහයි එහෙනම්...
    තක බුම් බුං........ තක බුම් බුං........
    තක්කිරිට්ට.... තක්කිරිට්ට... බුම් බුං........
     
  • Jul 12, 2012
    447
    74
    28
    කෙට්ටු ගෑණුන්ට තදේ වැඩියි කියන කතාව ඇත්ත එහෙනම්, මේකිට අර අහිංසකයගෙ එක ප්‍රමාණවත් නැතුව ඇති, කාමාසාවට පිස්සු වැටුනොත් ආයෙ ඉවරයි, මිනිහ , ළමයි අම්ම තාත්තට කෙලවුනත් ඇඟිල්ලහරි ගහගන්න බලන්නෙ,


    U4cqOpN.gif


    අරූ තබ්ලාව ගහයි එහෙනම්...
    තක බුම් බුං........ තක බුම් බුං........
    තක්කිරිට්ට.... තක්කිරිට්ට... බුම් බුං........

    Ewward%2Bjayakodi%2B%25285%2529.jpg


    :rolleyes:
     

    shaminda peiris

    Well-known member
  • Mar 12, 2014
    23,306
    1,059
    113
    33
    පානදුරේ
    මෝඩ ගෑණු..පේශල ප්‍රසිද්ධ උනාට පස්සේ බැඳලා හිටපු කෙනාවත් අතෑරියා..

    ඌට ගෑනියෙක් හිටියද? :shocked::shocked:
    ඌ හැසිරෙන විදියෙන් මම හිතුවේ ඌ නොම්මර එකේ පොන්සියෙක් කියලා.
     

    Ship Captain

    Well-known member
  • Nov 4, 2016
    1,664
    174
    63
    Sahan hoda ekek.Porage thathath real gentleman.Ship ekaka wada kale.Leli Sahange ammata Thaththa ta salakuwe nehe.Thaththa dan thaniyama jeewath wenne.Akkai Nangi gena nam katha karala wadak nehe