ස්කිල් මයිගේ‍්‍රෂන් වලින් Australia යන්න

Sep 23, 2013
188
6
0
ස්කිල් මයිගේ‍්‍රෂන් වලින් Australia යන්න

ස්කිල් මයිගේ‍්‍රෂන් වලින් Australia යන්න (ලංකාවෙදිම PR හදාගෙන යන්න ) ලංකාවේ අයට උපදෙස් සේවාව සපයන ආයතන අතර ගොඩක් දෙනෙක් දන්න කෙනෙක් තමයි සුසන්ත කටුගම්පල කියන්නෙ එයාගෙන් Australia ගිය අය කවුද ඉන්නෙ..? මට විස්තර ටිකක් දැනගන්න ඕන මෙයාගෙ සේවය විශ්වසනීයද කියන එක සහ කොච්චර කාලයක් මේ සදහා ගතවෙනවාද කියන එක. දන්න කවුරුහරි ඉන්නවානම් PM එකක් හරි දාන්න
 

hhk_145

Member
Sep 23, 2014
367
7
0
mehemai machan ubata English reading and writing puluwan nan ubatama PR ekata apply karanna puluwan.documents tika hadagena apply karannai thiyenne.mama danna widiyata nan susantha lawyer kenek.eya advice witharai neda denna?eyama PR ekata okkoma documents hadala denawada?ara nugegoda place eke nan un okkoma karala denawa.habai un 10laks gannawa.mama nan kiyanne apitama oka karaganna puluwan wadak.
 

madushankads

Well-known member
  • Mar 1, 2007
    5,734
    461
    113
    mehemai machan ubata English reading and writing puluwan nan ubatama PR ekata apply karanna puluwan.documents tika hadagena apply karannai thiyenne.mama danna widiyata nan susantha lawyer kenek.eya advice witharai neda denna?eyama PR ekata okkoma documents hadala denawada?ara nugegoda place eke nan un okkoma karala denawa.habai un 10laks gannawa.mama nan kiyanne apitama oka karaganna puluwan wadak.

    :yes::yes::yes::yes::yes::yes:
     
    Sep 23, 2013
    188
    6
    0
    mehemai machan ubata English reading and writing puluwan nan ubatama PR ekata apply karanna puluwan.documents tika hadagena apply karannai thiyenne.mama danna widiyata nan susantha lawyer kenek.eya advice witharai neda denna?eyama PR ekata okkoma documents hadala denawada?ara nugegoda place eke nan un okkoma karala denawa.habai un 10laks gannawa.mama nan kiyanne apitama oka karaganna puluwan wadak.

    Ithin ban katugampolayage laksa 5 ine (Australian dollars 4000), Mata thiyana aula thamai eeka gewanna thiyane Step 5kin, Steps 4k withara gihilla reject unoth gewapu seerama salli wathure,kohomath me wedeta totally 15 laks withara yanawa Australian government fees ekkama.
     
    Sep 23, 2013
    188
    6
    0
    kohoma hari try karala palyan.giyoth goda.
    Student yanna puluwan ban danatamath ready. namuth PR yanna Qualification thiyanawa Un iluuwe NVQ level 4 course ekakui experience 7 years witharai ewa serama ok, yana widiya thamai gataluwa, PR yanna puluwan unoth niyamai ekai baluwe.
     

    hhk_145

    Member
    Sep 23, 2014
    367
    7
    0
    Ithin ban katugampolayage laksa 5 ine (Australian dollars 4000), Mata thiyana aula thamai eeka gewanna thiyane Step 5kin, Steps 4k withara gihilla reject unoth gewapu seerama salli wathure,kohomath me wedeta totally 15 laks withara yanawa Australian government fees ekkama.

    katigampola 5laks walin okkoma karanawa nan ela machan.e gaana nan shape.ara nugegoda place eke 10laks gananwa:dull:uba kiwwa wage final step eka awul giyoth ara spend karapu gaana nan aparade thamai.uba NVQ karala thiyenne kiyala mama dakka uda daala thiyenawa.uba mona filed ekeda machan?technology related da?15laks yana ekak naha machan.nugegoda place eke 10laks walata karanne nahane machan 15laks yanawa nan.mama nan danna widiyata thaniyama wunath apply karanna puluwan.
     
    Sep 23, 2013
    188
    6
    0
    katigampola 5laks walin okkoma karanawa nan ela machan.e gaana nan shape.ara nugegoda place eke 10laks gananwa:dull:uba kiwwa wage final step eka awul giyoth ara spend karapu gaana nan aparade thamai.uba NVQ karala thiyenne kiyala mama dakka uda daala thiyenawa.uba mona filed ekeda machan?technology related da?15laks yana ekak naha machan.nugegoda place eke 10laks walata karanne nahane machan 15laks yanawa nan.mama nan danna widiyata thaniyama wunath apply karanna puluwan.

    Mokakda ban Nugegoda place eka "Australian migration center" kiyana ekada NVQ level 4 valin Engineering Draughtsmanship (with 7 years experience ),NVQ level 5 (with 5 years experience , National Certificate in Technology - Civil Engineering) mewa thamai karala thiyane
     

    agnipra

    Active member
  • May 25, 2008
    720
    59
    28
    Colombo
    Apo bn Australian migration center service eka aul ban dan.. unge inna case officersla melo rahak na... un danne "IELTS Each band 7" ganna kiyanan vitarai, ubata point 60 tibunat un kiyavi IELTS each band 7 ganna kiyala. eka unge business eka.. eta vada hodai ara nugegoda bo gaha issaraha tiyana building eke pot eka (Sawsiri da koheda, mataka na) ,Australian migration center char ban dan... godak un kiyanava taniyama karaganan puluvan kiyala...poddak balapan site eka
     

    prashan3000

    Well-known member
  • Apr 10, 2011
    3,923
    1,004
    113
    math ahala thiyenawa boruwata agents lata gewanawata wada tikak mahansi wela thaniyama apply karanne puluwan kiyala.4laks wage ithuru wenawa. habayi samahara category walata help ekak ona.
     

    rcharindu

    Active member
  • Jan 8, 2008
    824
    93
    28
    I also applied through Australian migration center. Still on skill assestment stage.
    5lks withra yanne mate unge fees..:yes:
     

    hhk_145

    Member
    Sep 23, 2014
    367
    7
    0
    math ahala thiyenawa boruwata agents lata gewanawata wada tikak mahansi wela thaniyama apply karanne puluwan kiyala.4laks wage ithuru wenawa. habayi samahara category walata help ekak ona.

    owu machan PR daanna kalin apita adala Assessment category eken check karaganna puluwan api eligible da kiyala.example ekak widiyata IT professional kenek nan ACS eken puluwan online podi gaanak pay karala check karaganna:yes: