ස්කිල් මයිගේ‍්‍රෂන් වලින් Australia යන්න

romero2005

Well-known member
  • Sep 13, 2006
    4,116
    191
    63
    Lankawe
    ස්කිල් මයිගේ‍්‍රෂන් වලින් Australia යන්න (ලංකාවෙදිම PR හදාගෙන යන්න ) ලංකාවේ අයට උපදෙස් සේවාව සපයන ආයතන අතර ගොඩක් දෙනෙක් දන්න කෙනෙක් තමයි සුසන්ත කටුගම්පල කියන්නෙ එයාගෙන් Australia ගිය අය කවුද ඉන්නෙ..? මට විස්තර ටිකක් දැනගන්න ඕන මෙයාගෙ සේවය විශ්වසනීයද කියන එක සහ කොච්චර කාලයක් මේ සදහා ගතවෙනවාද කියන එක. දන්න කවුරුහරි ඉන්නවානම් PM එකක් හරි දාන්න

    machan u thamai inna pattama pora..habai uwa alla ganna eka lesi na...case ekak goda da ganda saha anungen dala kela una un okkoma mu gawata set wenne..uge office eka hilton eke tiyenne.pora wadi hariyak lankawe natha.
     

    romero2005

    Well-known member
  • Sep 13, 2006
    4,116
    191
    63
    Lankawe
    machan u gawata yanda one na..ubata one karana experience eka 3 years tiyanawa nam skill occupation eke job category eka tiyanawa nam IELTS 7 ewa 4k dala www.immi.gov.au site ekata gihin EOI ekata apply karapan...
     
    Sep 23, 2013
    188
    6
    0
    eka atta, et nugegoda unta ehema ba bn, point 60k anit evain ekatu unat unta ielts valin each band 7 one... eka unge magadiyak
    Eka atha wena athi machan un hena game karayo, Habai katugampola iluwenam 6 x 4 (each band 6). education iluwe equivalent to NVQ level 4 machan, unge total fee eka macahn Aus $ 8600 k withara (Rs: 1030000.00 withara)
     

    agnipra

    Active member
  • May 25, 2008
    720
    59
    28
    Colombo
    Eka atha wena athi machan un hena game karayo, Habai katugampola iluwenam 6 x 4 (each band 6). education iluwe equivalent to NVQ level 4 machan, unge total fee eka macahn Aus $ 8600 k withara (Rs: 1030000.00 withara)
    ow bn.. mamat vena tanak balanava... oya huyanne inna ekalat ekka meka koranna ba... mamat ikmanata alut tanakata set venna one