I also applied through Australian migration center. Still on skill assestment stage.
5lks withra yanne mate unge fees..![]()
e kohomada machan
mata kiwwe 10laks kiyalaneI also applied through Australian migration center. Still on skill assestment stage.
5lks withra yanne mate unge fees..![]()
mata kiwwe 10laks kiyalaneස්කිල් මයිගේ්රෂන් වලින් Australia යන්න (ලංකාවෙදිම PR හදාගෙන යන්න ) ලංකාවේ අයට උපදෙස් සේවාව සපයන ආයතන අතර ගොඩක් දෙනෙක් දන්න කෙනෙක් තමයි සුසන්ත කටුගම්පල කියන්නෙ එයාගෙන් Australia ගිය අය කවුද ඉන්නෙ..? මට විස්තර ටිකක් දැනගන්න ඕන මෙයාගෙ සේවය විශ්වසනීයද කියන එක සහ කොච්චර කාලයක් මේ සදහා ගතවෙනවාද කියන එක. දන්න කවුරුහරි ඉන්නවානම් PM එකක් හරි දාන්න
owu machan PR daanna kalin apita adala Assessment category eken check karaganna puluwan api eligible da kiyala.example ekak widiyata IT professional kenek nan ACS eken puluwan online podi gaanak pay karala check karaganna![]()
I also applied through Australian migration center. Still on skill assestment stage.
5lks withra yanne mate unge fees..![]()
eka atta, et nugegoda unta ehema ba bn, point 60k anit evain ekatu unat unta ielts valin each band 7 one... eka unge magadiyakmachan pint 60k tibbath IELTS karapan.naththam PR eka tikakaaaaaaaaak kal yanawa...aniwa 6X4 one
Eka atha wena athi machan un hena game karayo, Habai katugampola iluwenam 6 x 4 (each band 6). education iluwe equivalent to NVQ level 4 machan, unge total fee eka macahn Aus $ 8600 k withara (Rs: 1030000.00 withara)eka atta, et nugegoda unta ehema ba bn, point 60k anit evain ekatu unat unta ielts valin each band 7 one... eka unge magadiyak
ow bn.. mamat vena tanak balanava... oya huyanne inna ekalat ekka meka koranna ba... mamat ikmanata alut tanakata set venna oneEka atha wena athi machan un hena game karayo, Habai katugampola iluwenam 6 x 4 (each band 6). education iluwe equivalent to NVQ level 4 machan, unge total fee eka macahn Aus $ 8600 k withara (Rs: 1030000.00 withara)