Neuro Surgeon kenekta lankawe enna ekama, hodama Dr. thamai, Dr. Sunil Mendis.....
තරින්ද, අලුත්ම තත්වෙ මොකද්ද ?
diagnostic report ekak issue karala naa thama eyata.. udin pallen wage thamai machan beheth aran thiyenne ara malli... balanna yana eka tikak awul wage
(gedara prashna wagayak lu eyata) .. eka nisa giye naa
arurwedha thanak hamba welalu ethanata yanawa kiwwa eya. balamu mokada wenne kiyala machan 
Machan, oya kollawa Asiri nam ekkan yanna epaa.....Neuro Surgeon kenekta lankawe enna ekama, hodama Dr. thamai, Dr. Sunil Mendis.....
![]()
Ayata penwa ganna puluwan nam goda.....![]()
Asiri ekee enna ekaalata penwanna nam epaaa.....![]()
![]()
http://www.elakiri.com/forum/showthread.php?t=126373

asiri kiwwama umba yaka natanawane ? 
machan jathika rohale aluthen open karapu unit ekata pennanna barida?
snayu roga walata wenama ekak dan thiyenawane.
eka thamai ban... ape minissunta anduwe hospital wala agayak naa pvt yanawa salli nethi unama bageta nawaththala lede wedi kara gannawa..
eta passe manasikawa wetila eka lede deka kara gannawa... 