Api udaw karanna oni...yaluwa wisthara kiyannako..api ekathuwela udaw karamu..
Djtharindur Member Dec 26, 2009 2,666 363 0 May 20, 2011 #81 Api udaw karanna oni...yaluwa wisthara kiyannako..api ekathuwela udaw karamu..
N naveenlakdeep Member Mar 12, 2008 274 10 0 42 Gampaha May 20, 2011 #82 makola peththe innawalu aurveda doc kenek..poddak hoyala balanna..last week lankadeepe article akak thibuna eya gena..hoyala balanna..
makola peththe innawalu aurveda doc kenek..poddak hoyala balanna..last week lankadeepe article akak thibuna eya gena..hoyala balanna..
tharinda76 Well-known member Oct 25, 2007 50,144 1,888 113 May 20, 2011 #83 agresha said: පුලුවන් උදව්වක් කරන්න මමත් කැමතියි Click to expand... bohoma sthuthi ... udawwak ona unoth denum dennam ... denata eya illapu palaweni illeema itu karala thiyenne meke samajikayek
agresha said: පුලුවන් උදව්වක් කරන්න මමත් කැමතියි Click to expand... bohoma sthuthi ... udawwak ona unoth denum dennam ... denata eya illapu palaweni illeema itu karala thiyenne meke samajikayek
agresha Well-known member Jul 25, 2009 10,467 768 113 ElaKiri.com May 20, 2011 #84 tharinda76 said: bohoma sthuthi ... udawwak ona unoth denum dennam ... denata eya illapu palaweni illeema itu karala thiyenne meke samajikayek Click to expand... උදව්වක් ඕනෙ වුනොත් අපිවත් දැනුවත් කරන්න.මට පුලුවන් විදියට මාත් help කරන්නම් එයාට ඉක්මන් සුවය ප්රාර්ථනා කරනවා
tharinda76 said: bohoma sthuthi ... udawwak ona unoth denum dennam ... denata eya illapu palaweni illeema itu karala thiyenne meke samajikayek Click to expand... උදව්වක් ඕනෙ වුනොත් අපිවත් දැනුවත් කරන්න.මට පුලුවන් විදියට මාත් help කරන්නම් එයාට ඉක්මන් සුවය ප්රාර්ථනා කරනවා
maxxaa Member Sep 9, 2010 8,331 588 0 Address නෑ May 20, 2011 #85 Sorry mamanam danne na.. Puluwan udawwk karannam.. Ikman suwaya prarthana karanawa..
BC_Dilum Well-known member Mar 2, 2008 17,919 1,168 113 192.168.1.1 May 20, 2011 #86 doctors la nam danne na........mata puluwan help 1k karannam.......any time ready
bolt Member Mar 9, 2010 6,764 198 0 king dutugamunus area May 20, 2011 #87 අපි පුලුවන් විදිහට උදව් කරමු මොනා උනත් අපේ කොල්ලෙක්නේ
jkadithya Member Mar 22, 2007 14,811 1,473 0 ~ElaKiri Traveler~ May 21, 2011 #89 api puluwan widihata help ekak demu ...