ස්ලාම් ගැන කැමති ප්‍රශ්නයක් අහන්න 1

johntuma

Well-known member
  • Jul 31, 2016
    1,855
    91
    48

    අල්ලා නිකන්ම මැව්නද නැත්තම් අල්ලව වෙනකවුරු හරි මැව්වද ?
    අල්ලාහ් දෙවියන්ව මවන්න ඇත්තේ පිටසක්වල ජීවීන්.
     

    johntuma

    Well-known member
  • Jul 31, 2016
    1,855
    91
    48
    kiwwa ban dan aru kiwwe alla hukabar kiyapan kiyala haiyyen ko wadak une na. man hitanne me welawe alla nidi athi. :sorry:
    ඔව් බන් ඇහැරුනාම අපහු කියපන්. මිනිස්සු මවපු එකේ පෝර්න් එකක් මවන එක එච්චර වැඩක් නෙවෙයිනේ බන්
     
    Last edited:

    Metrix France

    Banned
    May 20, 2016
    701
    42
    0
    ඔව් බන් ඇහැරුනාම අපහු කියපන්. මිනිස්සු මවව එකේ පෝර්න් එකක් මවන එක එච්චර වැඩක් නෙවෙයිනේ බන්

    eka neme ube oya pitasakwala jeeviyo gen loan ekak ganna bari weida? nathnam huawei p9 ekak hari :sorry:
     

    mohammed_ali

    Member
    Jun 26, 2016
    43
    7
    0
    johntuma;20555578[SIZE=3 said:
    ]ඔව් බන් ඇහැරුනාම අපහු කියපන්. මිනිස්සු මවව එකේ පෝර්න් එකක් මවන එක එච්චර වැඩක් නෙවෙයිනේ බන්[/SIZE]

    අල්ලාහ් දෙවියන්ව මවන්න ඇත්තේ පිටසක්වල ජීවීන්.


    අල්ලා දෙවියන්ගේ කැමැත්තට අනුව තමයි සේරම සිද්ධ වෙන්නේ.. බය නැතුව pray කරන්න. කුරාන් එක ඇරන් කියවන්න. සේරම දේවල් හරිය නවා.
     

    mohammed_ali

    Member
    Jun 26, 2016
    43
    7
    0
    ඉබේම ඇතිඋන අල්ල ස්ත්‍රී ලින්ගද පුරුශ ලින්ගද ද්වීලින්ගද
    වැමුම් කරු අපේ අධිපති වන අල්ලා ස්ත්‍රී පුරුෂ වලට එහා ගිය මිනිස් සිතර ග්‍රහණය කිරීමට නොහැකි උතුම් ආදරණීය දෙයකි...
     

    skymicro

    Well-known member
  • May 22, 2014
    16,759
    14,261
    113
    37
    ඒක වැඩක් නෑනෙ
    වැමුම් කරු අපේ අධිපති වන අල්ලා ස්ත්‍රී පුරුෂ වලට එහා ගිය මිනිස් සිතර ග්‍රහණය කිරීමට නොහැකි උතුම් ආදරණීය දෙයකි...

    ස්ත්‍රී ලින්ග පුරුශ ලින්ග ද්වී ලින්ග වලට අමතරව ලින්ග කොහෙද බන් . :angry::angry::angry: හරියට අහපන් ඔය සම්බන්ද වෙලා ඉන්නවැයි කියපු පොරගෙන්
     

    johntuma

    Well-known member
  • Jul 31, 2016
    1,855
    91
    48
    වැමුම් කරු අපේ අධිපති වන අල්ලා ස්ත්‍රී පුරුෂ වලට එහා ගිය මිනිස් සිතර ග්‍රහණය කිරීමට නොහැකි උතුම් ආදරණීය දෙයකි...
    අල්ලාහ් එවියන්ගේ ලිංගයේ ෆොටෝ එකක් දාපන්කෝ බලන්න. ඇතැම් විට එහි පිටසක්වල ජීවීන් සඟව සිටිය හැකියි.
     

    mohammed_ali

    Member
    Jun 26, 2016
    43
    7
    0
    සිංහල කට්ටිය මේක කියන්න තාලෙට

    අල්ලා මගෙ අල්ලා..
    ඔයාට මම ආදරෙයි...
    මාව බලා ගන්න අල්ලා....ලාල ාලාලා
    ඔයා විතර මයි මගෙ එකම කෙනා..

    අම්ම ඔනේ නැ...
    තාත්ත ඔනේ නෑෑ....
    අල්ලා ඉන්නවා නම් මට
    වෙන කවුරුත් එපා.

    මොහෙමඩ් සල් අපේ
    එයාටත් අල්ලා වගේ ආ..දරෙයි...
     

    johntuma

    Well-known member
  • Jul 31, 2016
    1,855
    91
    48
    අල්ලා දෙවියන්ගේ කැමැත්තට අනුව තමයි සේරම සිද්ධ වෙන්නේ.. බය නැතුව pray කරන්න. කුරාන් එක ඇරන් කියවන්න. සේරම දේවල් හරිය නවා.
    එතකොට පුරුෂ නිමිත්තේ අග කොටස කපන්න ඕනි නැත්ද?
     

    johntuma

    Well-known member
  • Jul 31, 2016
    1,855
    91
    48
    සිංහල කට්ටිය මේක කියන්න තාලෙට

    අල්ලා මගෙ අල්ලා..
    ඔයාට මම ආදරෙයි...
    මාව බලා ගන්න අල්ලා....ලාල ාලාලා
    ඔයා විතර මයි මගෙ එකම කෙනා..

    අම්ම ඔනේ නැ...
    තාත්ත ඔනේ නෑෑ....
    අල්ලා ඉන්නවා නම් මට
    වෙන කවුරුත් එපා.

    මොහෙමඩ් සල් අපේ
    එයාටත් අල්ලා වගේ ආ..දරෙයි...
    එතකොට අල්ලාහ්ව පෙනෙයි ද?
     

    luxmen

    Member
    Jul 17, 2012
    15,961
    540
    0
    අස්ලාම් වලෛක්කුම්..!
    මම දැන් pray කරලා අල්ලා දෙවියන් එකක් සම්බනධ වෙලා ඉන්නේ. non-Muslims ලට කැමති ප්‍රශ්නයක් අහන්න පුළුවන්....

    Dan Allah obava Araksha karanavadha ? Ehema nathnam obala visin Allahva araksha karanavadha ? Sathya vasayen Allha kiyala kenek nathi nisa, Oyalage money valin Allha Market karala oyalava mula karala oyalage money valin sapa vidina kapati pirisak innavadha? Ehema baluwoth , unta niyama Allah venne oyama nedha ??
     
    Last edited:

    johntuma

    Well-known member
  • Jul 31, 2016
    1,855
    91
    48
    පැහැදිලි වෙනසක් වෙයි.. කියන්න ගායනා කරන්න.. තාලෙට

    මේක ගායනා කරකර වල්ල කපාගත්තොත් මොකුත් වෙන එකක් නැද්ද?
     

    luxmen

    Member
    Jul 17, 2012
    15,961
    540
    0
    Poddak Minissu vasayen Buddhimath lesa hithanna, Allah ekka sambandha una kiyala, obe moley[Buddhiya] vinasa karapu eka nedha kaley?