ස්වයන්වින්දනේ යෙදෙන්න ගිහිල්ලා ගෙවල්වල&#

radiax

Well-known member
  • Dec 9, 2007
    8,679
    985
    113
    සුන්දර හදවතක..-NRJ-
    මාතර කිඹුලා;10353711 said:
    රුමේෂ් කියලා අපේ කොල්ලෙක්ට ඉස්කෝලෙ යනකාලෙ ඕක වුනා ඌ 9 වසරේදි පොර වැඩේ කරලා එහෙම්ම නින්ද ගිහින් උදේ අම්මා ඇවිත් දැකලා....................................... ඒක තමා මං මේ බැලුවේ මූ කෙට්ටුවෙලා කියාල මාර නෝන්ඩියක් වෙලා තියෙන්නේ තාත්තා මූව ඩොකෙක් ගාවට අරන් යන්න හදලා පොඩි නිසාවෙන්න ඇති (ඒවනම් ගොං පාට්) ඕක තමා සිද්ධිය ඉතින් මොනවා වුනත් ඕවා අහුවුනාම දෙමවුපියො වශයෙන් ටිකක් මොළේ ඇතුව වැඩ කරන්න ඕනේ ලැජ්ජාවට පත්කරලා සදාකාලික මානසික වැටීමක් ඇති නොකර

    oya රුමේෂ් ta මාතර කිඹුලා kiyalat kiyanawada?:rofl::P:lol:
     

    harsha.perera

    Well-known member
  • මාතර කිඹුලා;10353711 said:
    රුමේෂ් කියලා අපේ කොල්ලෙක්ට ඉස්කෝලෙ යනකාලෙ ඕක වුනා ඌ 9 වසරේදි පොර වැඩේ කරලා එහෙම්ම නින්ද ගිහින් උදේ අම්මා ඇවිත් දැකලා....................................... ඒක තමා මං මේ බැලුවේ මූ කෙට්ටුවෙලා කියාල මාර නෝන්ඩියක් වෙලා තියෙන්නේ තාත්තා මූව ඩොකෙක් ගාවට අරන් යන්න හදලා පොඩි නිසාවෙන්න ඇති (ඒවනම් ගොං පාට්) ඕක තමා සිද්ධිය ඉතින් මොනවා වුනත් ඕවා අහුවුනාම දෙමවුපියො වශයෙන් ටිකක් මොළේ ඇතුව වැඩ කරන්න ඕනේ ලැජ්ජාවට පත්කරලා සදාකාලික මානසික වැටීමක් ඇති නොකර
    meka moota wechcha deyakda koheda.... boruwata wena ekekwa mattu karanawa..:lol::lol::lol:
     
    oya රුමේෂ් ta මාතර කිඹුලා kiyalat kiyanawada?:rofl::P:lol:

    පලයන් යකෝ යන්න :lol::lol::lol: :growl::growl::growl: උගේ නම රුමේෂ් ******* ෆේස් බුක් නම් ඉන්නවද මන්දා මං දන්නෑ තොපිලට ඕනේ නම් හොයාලා බලපල්ලාකෝ


    ********

    උගේ නම කියන්න බෑ බොල අන්තිමට තොපි අහලා තිබ්බොත් මාව හම ගහයි :no: තව පොඩ්ඩෙන් පෝස්ට් කරනවා
     

    su1993

    Well-known member
  • May 6, 2011
    2,168
    850
    113
    පෘතුවිය
    Apee school eke ekek chuu patta eliye dagena monada manda kora kora innakota miss kenekta nan mattu wela...:yes:miss uuwa wenama clz ekakata gennala missui uuui passe thaniyama katha kora kora hitiya mona kathakoladdanna...:confused::confused::rolleyes::rolleyes:
     

    **cut

    Well-known member
  • Feb 9, 2008
    15,037
    1,315
    113
    Kandy
    Apee school eke ekek chuu patta eliye dagena monada manda kora kora innakota miss kenekta nan mattu wela...:yes:miss uuwa wenama clz ekakata gennala missui uuui passe thaniyama katha kora kora hitiya mona kathakoladdanna...:confused::confused::rolleyes::rolleyes:

    :baffled::P