ස්වයන්වින්දනේ යෙදෙන්න ගිහිල්ලා ගෙවල්වල&#

gck

Active member
  • Sep 21, 2006
    241
    25
    28
    මේක උනේ 9දි, අපේ කොල්ලෙක්ට, පොර දවසක් රෑ ගෙදර සෙටි එකේ ඉද්දි light ගියාලු. ගෙදර අම්ම විතරලු, එයත් ඒ වෙලවෙ කාමරේ ලු. :D එ නිසා පොර කලිසමත් ගලවල ඇස් දෙක වහන් වැඩක් කරගෙන කරගෙන ගියාලු. :P :P පොර වැඩේ ඉවර වෙලා ඇස් ඇරල බලද්දි මෙන්න බොලේ ස්ටූල් එක උඩ lamp එකක් තියනවලු.. :sorry:
    අම්ම ඇවිත් තියල ගිහිල්ල...
     

    Mozilla

    Well-known member
  • මාතර කිඹුලා;10353711 said:
    රුමේෂ් කියලා අපේ කොල්ලෙක්ට ඉස්කෝලෙ යනකාලෙ ඕක වුනා ඌ 9 වසරේදි පොර වැඩේ කරලා එහෙම්ම නින්ද ගිහින් උදේ අම්මා ඇවිත් දැකලා....................................... ඒක තමා මං මේ බැලුවේ මූ කෙට්ටුවෙලා කියාල මාර නෝන්ඩියක් වෙලා තියෙන්නේ තාත්තා මූව ඩොකෙක් ගාවට අරන් යන්න හදලා පොඩි නිසාවෙන්න ඇති (ඒවනම් ගොං පාට්) ඕක තමා සිද්ධිය ඉතින් මොනවා වුනත් ඕවා අහුවුනාම දෙමවුපියො වශයෙන් ටිකක් මොළේ ඇතුව වැඩ කරන්න ඕනේ ලැජ්ජාවට පත්කරලා සදාකාලික මානසික වැටීමක් ඇති නොකර

    එකද බං ඌ මාතර කිබුලා කියලා එළකිරි එන්නේ දැන්?:rolleyes:
     
    එකද බං ඌ මාතර කිබුලා කියලා එළකිරි එන්නේ දැන්?:rolleyes:

    :growl::growl::growl:

    ඒ මං නෙවෙයි යකෝ ඌ 9 වසරෙදි මගේ හොදම ෆිට් එකක් උට අපි ආදරේට කිව්වෙ පො**යා කියලා :baffled::P ඌ ඕන එකකට ඔට්ටු කොල්ලෙක් ඔය සිද්ධිය ඌ තමා මටයි කනුෂ්කයා (අනික් ෆිට් එක) ටයි කිව්වෙ යාළු කම කෙසේ වෙතත් පස්සේ ඕක සෙක්ෂන් එකේම පැතිරුනා කොහොම උන්ත් ඌ අන්තිමේදි චාටර් පොරක් උනා බන් :( 10/11 චාටර් සෙට් එකකට වැටිලා අන්තිමට බීලත් තිවුනා 12 වසරෙදී අපිත් එක්ක හිටියානම් උට ඔහොම වෙන්නේ නෑ දැන් මැරිච්ච තැන්වල ගසුත් පැලවෙලා ඇති
    :rofl::rofl:
     
    මේක උනේ 9දි, අපේ කොල්ලෙක්ට, පොර දවසක් රෑ ගෙදර සෙටි එකේ ඉද්දි light ගියාලු. ගෙදර අම්ම විතරලු, එයත් ඒ වෙලවෙ කාමරේ ලු. :D එ නිසා පොර කලිසමත් ගලවල ඇස් දෙක වහන් වැඩක් කරගෙන කරගෙන ගියාලු. :P :P පොර වැඩේ ඉවර වෙලා ඇස් ඇරල බලද්දි මෙන්න බොලේ ස්ටූල් එක උඩ lamp එකක් තියනවලු.. :sorry:
    අම්ම ඇවිත් තියල ගිහිල්ල...

    :rofl::rofl:
     

    Mozilla

    Well-known member
  • මාතර කිඹුලා;10356092 said:
    :growl::growl::growl:

    ඒ මං නෙවෙයි යකෝ ඌ 9 වසරෙදි මගේ හොදම ෆිට් එකක් උට අපි ආදරේට කිව්වෙ පො**යා කියලා :baffled::P ඌ ඕන එකකට ඔට්ටු කොල්ලෙක් ඔය සිද්ධිය ඌ තමා මටයි කනුෂ්කයා (අනික් ෆිට් එක) ටයි කිව්වෙ යාළු කම කෙසේ වෙතත් පස්සේ ඕක සෙක්ෂන් එකේම පැතිරුනා කොහොම උන්ත් ඌ අන්තිමේදි චාටර් පොරක් උනා බන් :( 10/11 චාටර් සෙට් එකකට වැටිලා අන්තිමට බීලත් තිවුනා 12 වසරෙදී අපිත් එක්ක හිටියානම් උට ඔහොම වෙන්නේ නෑ දැන් මැරිච්ච තැන්වල ගසුත් පැලවෙලා ඇති
    :rofl::rofl:

    :eek: ඌ මැරුණද?
     
    මේක උනේ 9දි, අපේ කොල්ලෙක්ට, පොර දවසක් රෑ ගෙදර සෙටි එකේ ඉද්දි light ගියාලු. ගෙදර අම්ම විතරලු, එයත් ඒ වෙලවෙ කාමරේ ලු. :D එ නිසා පොර කලිසමත් ගලවල ඇස් දෙක වහන් වැඩක් කරගෙන කරගෙන ගියාලු. :P :P පොර වැඩේ ඉවර වෙලා ඇස් ඇරල බලද්දි මෙන්න බොලේ ස්ටූල් එක උඩ lamp එකක් තියනවලු.. :sorry:
    අම්ම ඇවිත් තියල ගිහිල්ල...

    :eek: ඌ මැරුණද?

    :lol::lol::lol: පිස්සුද යකෝ මං විහිළුවට කිව්වේ :rofl::rofl::rofl:


    ඌත් ෆොන්සේකා කෙනෙක් බන් බෝම්බ ගහලවත් මරන්ඩ බෑ
    :baffled:
     

    Sulejman92

    Banned
    Apr 6, 2011
    183
    1
    0
    ms2.php
    6szbksffjeh.png
    .jpg%22
    .jpg%22
    labels=1.jpg
    labels=1.jpg
    www.magicznerodzenstwo.ownlog.com-thumb.jpg
    flags=0
    flags=0
    flags=0
     

    Geethmada

    Member
    Jun 7, 2011
    680
    127
    0
    හඳ පානෙ...
    මේක උනේ 9දි, අපේ කොල්ලෙක්ට, පොර දවසක් රෑ ගෙදර සෙටි එකේ ඉද්දි light ගියාලු. ගෙදර අම්ම විතරලු, එයත් ඒ වෙලවෙ කාමරේ ලු. :D එ නිසා පොර කලිසමත් ගලවල ඇස් දෙක වහන් වැඩක් කරගෙන කරගෙන ගියාලු. :P :P පොර වැඩේ ඉවර වෙලා ඇස් ඇරල බලද්දි මෙන්න බොලේ ස්ටූල් එක උඩ lamp එකක් තියනවලු.. :sorry:
    අම්ම ඇවිත් තියල ගිහිල්ල...

    ITHIN EETA PASSE UMBA AMMATA MOONA DUNNE KOHOMADA BANZ... :P :P :P :P :D
    MANG AHANNE gck gen??? :P
     
    Last edited:

    silentsahan

    Well-known member
  • Apr 28, 2010
    9,737
    1
    3,658
    113
    Rajagiriya
    dan meke mokek wath mattu wela nalune...:lol:
    hari onna mama kiyannam.mama 9 wage iddi( hariyata meter naha.)
    mage kamare hitiye.mage kamare TV ekak thiyanawa, oka bala bala @#$&(*(%%$ harida?:sorry:
    menna eka parata thaththa dora ariya :shocked:mata katha karanna..:sorry:
    mata kara kiya ganna deyak naha,:cool: ita passe thaththa dora wahala giya..:sorry:mata pul nondiya..
    .:lol:
     

    djHiran

    Well-known member
  • Oct 6, 2006
    2,764
    295
    83
    USA
    මගේ යාලුවෙකුට ඔහොම සිද්ධියක් වුණා. විභාගෙට පාඩම් කර කර ඉද්දි කරන්ට් ගියා ලු...:sorry: මිනිහ ඉතින් කරන්ට් එනකල් පාඩම් කරන්නත් බැරි එකේ :cool: ඇසුත් පියාගෙන වැඩ පටන් ගත්ත ලු. ඇස් ඇරල බලනකොට :shocked: අම්ම මේසෙ උඩින් භූමිතෙල් ලාම්පුවක් තියල ගිහින් ලු දරුවට පාඩම් කරන්න. පහුවදා උදේ මූ මොකුත් නොවුන ගානට :nerd: කුස්සියට ගියාම අම්ම නෝන්ඩියට බලල කියනව ලු "උඹ ඉතිං අත හොල්ල හොල්ල ඉඳපං විභාගෙ අත ලඟ" කියල... :lol:
     

    Geethmada

    Member
    Jun 7, 2011
    680
    127
    0
    හඳ පානෙ...
    මගේ යාලුවෙකුට ඔහොම සිද්ධියක් වුණා. විභාගෙට පාඩම් කර කර ඉද්දි කරන්ට් ගියා ලු...:sorry: මිනිහ ඉතින් කරන්ට් එනකල් පාඩම් කරන්නත් බැරි එකේ :cool: ඇසුත් පියාගෙන වැඩ පටන් ගත්ත ලු. ඇස් ඇරල බලනකොට :shocked: අම්ම මේසෙ උඩින් භූමිතෙල් ලාම්පුවක් තියල ගිහින් ලු දරුවට පාඩම් කරන්න. පහුවදා උදේ මූ මොකුත් නොවුන ගානට :nerd: කුස්සියට ගියාම අම්ම නෝන්ඩියට බලල කියනව ලු "උඹ ඉතිං අත හොල්ල හොල්ල ඉඳපං විභාගෙ අත ලඟ" කියල... :lol:

    ATHTHA KIYAPAN UMABATA NEDA EHEMA UNE???? :D :lol: :lol: :lol:
     

    dreamslanka

    Well-known member
  • Aug 4, 2009
    2,909
    42
    48
    oya wade kara kara indala mattu wela num na.but walak bala bala inna kota dawasak cousin akka kenekuta mattu wela thiyenawa.me gani eka paratama room ekata awa.kalabale wadi kamata mata close kara ganan bari una.athe mattu.tokkan anala giya.katawath kiwwe na habay
     

    Kadaya

    Well-known member
  • Jun 5, 2009
    3,571
    258
    83
    වල
    නොකරපු එකෙක් ඉන්නවනං ඌ පො**යෙක්:eek::eek:
    පැවිදි කෙනෙක් උනත් කවදා හරි කරලා තියෙනවා.:yes::yes:
    අම්ම හරි තාත්තා හරි රෝන්ග් ටෝක් දාන්න ආවොත් අහපන්. උඹව හම්බුනේ උඩින්ද කියල.:lol::lol::lol: