ස්වයන්වින්දනේ යෙදෙන්න ගිහිල්ලා ගෙවල්වල&#

Mozilla

Well-known member
  • මගේ යාලුවෙක්ට උන වැඩක් මේක.......පොර දවසක් කාමරේ ඉන්නකොට අම්ම කුස්සියේ ඉන්න සද්දේ ඇහෙනවලු.ඉතින් පොර බය නැතුව අතේ වැඩේ පටන් අරන් ටික වෙලාවකින් බැලුවම අම්ම දොර රෙද්ද අස්සෙන් හොරෙන් බලාගෙන ඉන්නවලු.මු දැක්ක කියල දැක්කම අම්ම යන්න ගියාලු.එදා රෑ තාත්ත ගෙදර ආවම දුන්නලු මුන්ට හෙන දේශනයක් ඕව දැන්ම කරන්න හොද නෑ පුතේ කියල...:lol::lol::lol:

    yaluwa kiyanne Dilum kiyana ekak neda?:yes:
     

    Samantha567

    Member
    Sep 22, 2009
    20,513
    1,590
    0
    iN fRoNt oF tHe mOnItOr
    බඩුවක් කිව්වේ මොනවා වගේ බඩුවක්ද???:shocked::shocked:
    kaatada banzz mattu une .......... ?????:shocked::shocked::rolleyes:
    කාටද ගෑනිටද?
    eeka nam awlak nee ban.. ;););)
    Ex Gf :sorry:
    ගහලා කොන්ඩම් පැකට් එකේ ඉතුරු දෙක ම බෑග් එකේ දාගෙන ආවා, ගෙදර ඇවිත් අයින් කරන්න අමතක උනා, :sorry: ඕක අම්මා දැකලා, මම පහුවෙනිදා office එක්ක ලෑස්ති වෙන කොට මට බත් කවන ගමන් මට කියනවා, උබ දැන් ලොකු ලොකු වැඩ කරන්නේ නේද කියලා, :rolleyes: මම ඇගට නොදැනි ''අපි එහෙමයි'' කිව්වා :shocked::sorry: පස්සේ එයා කිව්වා උබ ලගදිම හොට බිම ඇණ ගන්නවා කියලා :nerd::nerd:
     

    BC_Dilum

    Well-known member
  • Mar 2, 2008
    17,919
    1,168
    113
    192.168.1.1
    yaluwa kiyanne Dilum kiyana ekak neda?:yes:
    සිංහලෙන් කිව්වේ බන් මම නෙමෙය් මගේ යාලුවෙක්ට කියල........මම ඔය වගේ අහුවෙන්න වැඩ කරන්නේ නෑ.......
     

    BC_Dilum

    Well-known member
  • Mar 2, 2008
    17,919
    1,168
    113
    192.168.1.1
    Ex Gf :sorry:
    ගහලා කොන්ඩම් පැකට් එකේ ඉතුරු දෙක ම බෑග් එකේ දාගෙන ආවා, ගෙදර ඇවිත් අයින් කරන්න අමතක උනා, :sorry: ඕක අම්මා දැකලා, මම පහුවෙනිදා office එක්ක ලෑස්ති වෙන කොට මට බත් කවන ගමන් මට කියනවා, උබ දැන් ලොකු ලොකු වැඩ කරන්නේ නේද කියලා, :rolleyes: මම ඇගට නොදැනි ''අපි එහෙමයි'' කිව්වා :shocked::sorry: පස්සේ එයා කිව්වා උබ ලගදිම හොට බිම ඇණ ගන්නවා කියලා :nerd::nerd:
    උබෙත් පෙරේතකමනේ........ඉතුරු කරන එන්නේ නැතුව 3 ම use කරා නම් ඉවරය් නේ......:lol::lol:
     

    silentsahan

    Well-known member
  • Apr 28, 2010
    9,737
    1
    3,658
    113
    Rajagiriya
    Ex Gf :sorry:
    ගහලා කොන්ඩම් පැකට් එකේ ඉතුරු දෙක ම බෑග් එකේ දාගෙන ආවා, ගෙදර ඇවිත් අයින් කරන්න අමතක උනා, :sorry: ඕක අම්මා දැකලා, මම පහුවෙනිදා office එක්ක ලෑස්ති වෙන කොට මට බත් කවන ගමන් මට කියනවා, උබ දැන් ලොකු ලොකු වැඩ කරන්නේ නේද කියලා, :rolleyes: මම ඇගට නොදැනි ''අපි එහෙමයි'' කිව්වා :shocked::sorry: පස්සේ එයා කිව්වා උබ ලගදිම හොට බිම ඇණ ගන්නවා කියලා :nerd::nerd:
    :sorry:
     

    bathalaya

    Well-known member
  • Jan 9, 2010
    4,143
    431
    83
    ඇයි එන්නද?
    මම කියන්න යන්නෙ මට උන මරු වැඩක් ගැන... ;)
    දවසක් අපේ ගෙදර අය්ය කෙනෙක් නැවතුනා... පොර කෙල්ලක් එක්ක චැටක් දදා හිටියෙ පේස්බුක් එකේ.. ඉතින් රෑ උන හින්ද මම නිදාගත්ත... :confused::confused::confused: මම මලක් කඩන්න රෑ ඇහැරුනා... අම්මද බොල,, පොර නිලකුත් දාගෙන අත හොල්ලනව.. :lol::lol: මම ඔහොම ශේප් එකේ නිදි වගේ හිටිය.. මෙන්න ටිකක් වෙලා යනකොට මගෙ ඇඳ ලඟට එනව.. :growl::growl::growl: අප්පටහුඩ,,,,, බැලින් නම් මූ අත පිහිදානව මගෙ bedsheet එකේ..
    :growl::growl::growl:

    හූ!!!ඌ මාර පොරක්නෙ බන්:lol::lol::lol::lol:
     

    Rovin

    Well-known member
  • Aug 27, 2008
    56,440
    2,081
    113
    ෴*On Earth*෴
    Ex Gf :sorry:
    ගහලා කොන්ඩම් පැකට් එකේ ඉතුරු දෙක ම බෑග් එකේ දාගෙන ආවා, ගෙදර ඇවිත් අයින් කරන්න අමතක උනා, :sorry: ඕක අම්මා දැකලා, මම පහුවෙනිදා office එක්ක ලෑස්ති වෙන කොට මට බත් කවන ගමන් මට කියනවා, උබ දැන් ලොකු ලොකු වැඩ කරන්නේ නේද කියලා, :rolleyes: මම ඇගට නොදැනි ''අපි එහෙමයි'' කිව්වා :shocked::sorry: පස්සේ එයා කිව්වා උබ ලගදිම හොට බිම ඇණ ගන්නවා කියලා :nerd::nerd:
    :lol::lol: මරූ සීන් එක :lol: