සිංගප්පුරු ගූගල් එකේ රස්සාවක්

kolavari

Well-known member
  • Aug 11, 2012
    33,743
    1
    25,640
    113
    කැළෑ පොජ්ජේ
    Coding ප්‍රශ්න මොන වගේ ඒවද අහල තියෙන්නේ? @Mr.Thor දාලා තිබුනා එයාගෙන් අහපු ප්‍රශ්නයක් Flood Fill Algorithm එක පාවිච්චි කරලා හදන්න ඕනේ එකක්. විනාඩි දහයක් පහලොවක් වගේ කාලයක්ලු ඒක හදන්න දෙන්නේ මට ඒක කරන්න පැයක්ද කොහෙද ගියා.

    Mama kiyapu ekata nam owa baa kiyala mata 10000% guarant karanna puluwan lol

    Bugger got in somehow
     

    cstasy

    Well-known member
  • Aug 31, 2022
    2,638
    1
    5,963
    113
    If this is true, then there is no need to complain about the concerned person. Because he is fit for the position.
    The Google recruitment process has 7 rounds of evaluation. If someone has passed it, he surely has the skills and competencies to perform the job tasks


    I'm sure this is fake..!
     

    BLACKLIST_MEMBER

    Well-known member
  • Feb 9, 2008
    37,854
    14,819
    113
    127.0.0.1
    fb eke fake account ekak hadapan uge nama dala. eetapasse uge charithe ketha wena dewal karapan eken

    google kiyala work place dapan.

    fb eke google facebook fanpage eke wala tikak post karapan 🥴 athal madi thawa realistic widihhata dapan thread eka
     

    manju798

    Well-known member
  • Nov 24, 2006
    1,238
    352
    83
    අපේ ඔෆිස් එකේ හිටපු එකෙක්ට සිංගප්පුරු ගුගල් එකේ රස්සාවක් හම්බ වෙලා. ලොකු සැලරි එකක් එක්ක තමයි හම්බ වෙලා තියෙන්නේ. හැබැයි මූ ළඟ තියෙන්නේ ගොඩක් බොරු සහතික. මුට හරියට වැඩක් බැහැ. මේ වගේ හොර සහතික ගහගෙන ගුගල් එකේ වැඩට යනවා කියන්නේ රටේ නම නිකන් කැත වෙනවා. වැඩක් දන්නා ලංකාවේ උන් ගැනත් ඒවගේ රටවල උන් බලන්න ගනීවි වැරදි කෝණයකින්.

    මේවගේ හොර සහතික දාල රටේ නම කැත කරන්න යන උන්ව ගූගල් එකට රිපෝර්ට් කරන්න තියන හොදම ක්‍රමේ මොකක්ද. මම බැලුව රිපෝර්ට් කරන්න පුළුවන් ඊමේල් එකක් හරි තියෙයිද කියල. පොඩි සපෝර්ට් එකක් දියල්ලා.
    Tho Wage kala kanniyek. uta wada beri nam u eka hada gani. eka google eka balaganie. thota thiyenne kuhaka kama
     

    rajitha_5j

    Well-known member
  • Nov 1, 2009
    1,127
    752
    113
    gampaha
    අපේ ඔෆිස් එකේ හිටපු එකෙක්ට සිංගප්පුරු ගුගල් එකේ රස්සාවක් හම්බ වෙලා. ලොකු සැලරි එකක් එක්ක තමයි හම්බ වෙලා තියෙන්නේ. හැබැයි මූ ළඟ තියෙන්නේ ගොඩක් බොරු සහතික. මුට හරියට වැඩක් බැහැ. මේ වගේ හොර සහතික ගහගෙන ගුගල් එකේ වැඩට යනවා කියන්නේ රටේ නම නිකන් කැත වෙනවා. වැඩක් දන්නා ලංකාවේ උන් ගැනත් ඒවගේ රටවල උන් බලන්න ගනීවි වැරදි කෝණයකින්.

    මේවගේ හොර සහතික දාල රටේ නම කැත කරන්න යන උන්ව ගූගල් එකට රිපෝර්ට් කරන්න තියන හොදම ක්‍රමේ මොකක්ද. මම බැලුව රිපෝර්ට් කරන්න පුළුවන් ඊමේල් එකක් හරි තියෙයිද කියල. පොඩි සපෝර්ට් එකක් දියල්ලා.
    Keri wada karanna epa maathiya apila hora sahathika thama gahanawa. Kollanta eema karanna epa bun. Unwa spa wala wadata ganneth nah
     

    Shamal3001

    Well-known member
  • Sep 22, 2021
    7,241
    12,049
    113
    මෙන්න ඊමේල් එක

    නිකන්ඉන්නඑපාගහපන්ගහපන්පෙත්සම්@google.com

     
    • Like
    Reactions: ACHIK

    ACHIK

    Well-known member
  • Jun 12, 2015
    17,618
    6,326
    113
    අනේ හුකේ ලග එකෙක්ට හරි යද්දී සතුටුයි වෙයන් බල්ලෙක් නොවී බන්.

    ඌට ආශිර්වාද කරපන් හිතින් සතුටු වෙයන් කැරි ජාන මතු කරගන්නේ නැතිව
    :yes::yes::yes:
     
    • Like
    Reactions: lapaman

    Sallaalaemathi

    Well-known member
  • May 24, 2022
    242
    395
    63
    මොනාද ඕයි මේ වේස පුරුදු, අපේම එකෙක්ට හරියනකොට උන්ට ප්‍රර්ථනා කරපන් හරියන්න, එතකොට කොහෙන් හරි කොනකින් ඔබන්ට ඔය RETURN එක හම්බවෙනවා, හොඳට හොඳින් නරකට අන්ත නරකින්.

    REMEMBER KARMA IS A BITCH
     

    tilvin-silva

    Well-known member
  • May 22, 2016
    4,469
    4,586
    113
    New York
    Kuhakayo kiyanne nikan nemei. Sahathike boru unath eawa hadanneth skill ekak one, interview eke daspayo goden therennath loku skill ekak one. Uba wada baha keewata u waddek. Sahathike sudusukam nathiunata
     
    • Like
    Reactions: gamerlk