සිංහලු වෙනුවෙන් පුංචිම පුන්චි දෙයක්

SuperX

Well-known member
  • Jan 12, 2016
    2,558
    1,364
    113
    Rathnapure
    හරිස්චන්ද්‍ර සබන්
    පැල්වත්ත කිරි
    තුනපහ-විජය ප්‍රඩක්ට්ස්
     
    Last edited:

    Rummy678

    Well-known member
  • Nov 15, 2015
    8,435
    3,074
    113
    Namunukula
    wijaya_product_1559712709.jpg



    Pic4037.jpg
     

    Ithika mithika

    Well-known member
  • Feb 1, 2017
    8,992
    2,873
    113
    Vendol toothpaste
    Highland milk powder
    Pelawatte milk powder
    Nipuna rice, Araliya rice
    Freelan chili powder and all related products
    Vijaya products
    Harishchandra noodles, idiappa mix
    Raigam soya, salt
    Munchee , maliban biscuits
    Little lion chocolate rolls
    Velona all brands
    Cib umbrella
    Cib , house of fashion, shades, etc..
    clothes
    Thawa dannam passe..

    Ohoma yaman kollo
     

    Rummy678

    Well-known member
  • Nov 15, 2015
    8,435
    3,074
    113
    Namunukula
    Vendol toothpaste
    Highland milk powder
    Pelawatte milk powder
    Nipuna rice, Araliya rice
    Freelan chili powder and all related products
    Vijaya products
    Harishchandra noodles, idiappa mix
    Raigam soya, salt
    Munchee , maliban biscuits
    Little lion chocolate rolls
    Velona all brands
    Cib umbrella
    Cib , house of fashion, shades, etc..
    clothes
    Thawa dannam passe..

    Ohoma yaman kollo

    :love::love::love::love:
     

    Die-hard

    Well-known member
  • Jul 10, 2017
    7,829
    6,591
    113
    sinhalu wenuwen kisima deyak karanna epa. mokada eken satha pahaka wadak ne

    අනිවාර්යෙන්..තමන්ගේ ගෙදර use කරන brand name දන්නේ නැති හරි,කම්මැලි කමට නොදා ඉන්න උන් ගැන මොන කතාද..ගොඩක් උන් වැඩ පෙන්වන්නේ Keyboard එකෙන් විතරයි..කතාව නම් ජාතිය ආගම ගැන... :lol::lol:

    දැනට මට හොද මුස්ලිම් එකෙක් ඇහුවා උදව් කරන්නද කියලා :dull::dull: