coollifestyle4u බොරළුගොඩ ID එකෙන් දැන් වරෙන් ඇවිල්ලා උබේ බයිලා වලට ඔළුව වනපන්![]()
දැක්කා නේ උඹ දැන් වුනත් නැට්ට පාගාගෙනයි මේ දගලන්නේ,...

coollifestyle4u බොරළුගොඩ ID එකෙන් දැන් වරෙන් ඇවිල්ලා උබේ බයිලා වලට ඔළුව වනපන්![]()

උඹ වෙනුවෙන් thread 1ක් දාන්න මම
මට අඩන්න ඕන වුනේ නෑ බං, එවුන්ට වුනත් තේරුම් ගියා උඹලා ඒ ත්රේඩ් එකේ වුනත් ආගම්බේදයක් ඇති කරලා වෙනත් පැත්තකින් ප්රශ්නය මතු කරන විත්තිය..
අනික උඹ කොයි ත්රේඩ් එක ගැනද මේ කියවන්නේ කියලා නම් මට හිතා ගන්න විදියක් නෑ..
මේ ත්රේඩ් එකේ මාතෘකාවට අදාලව කතා කරපන් බං,
නැත්නම් මං, වෙනුවෙන් වෙනත් ත්රේඩ් එකක් දාපන් මම එකට ගොඩ වෙන්නම්
පිස්සු පුසා;14165236 said:උඹ වෙනුවෙන් thread 1ක් දාන්න මම
අනේ උලමෝ තොට පිස්සු උනාට මට පිස්සු නැහැ
තෝ තොවම ප්රොමෝට් කරගත්තට අපිට මඥ්ඥ0 නැහැ උඹව ප්රොමෝට් කරන්න

ඒකනම් ඇත්ත ... මචන්..මැතකදී ඉදලා මේ පැත්තේ ආගම්වාදය දැන් එන්න එන්නම වැඩි වෙනවා..
ඒත් මේවා දැක දැක නිහඩ පිළිවෙත් අනුගමණය කරන්නේ ඇයි ද මන්දා...
මට නම් කියන්න තියෙන්නේ මේ වගේ බොළද නිර්මාණ ඉදිරිපත් කරලා මිනිසුන්ව නොමග යවන්නේ නැතිව කරන්න පුලුවන් ක්රම කොයි තරම් තියෙනවා ද...
දැන් මේ ක්රියාවලිය ඇත්තටම වෙනවා කියලා හිතමු කෝ..
එතකොට දැන් මේ නිර්මාණය දැම්ම සහෝදරයාත් ඕය කියන වතුර බීලා තියෙනවා ද ?
උඹ බීලා උඹේ ජිවිතය ගැන උඹට කළකිරුණේ නැද්ද.. ?
ඒ හින්දා වෙන්න ඇති උඹ මේ ගැන කිසිම පැමිණිල්ලක් පොලිසියට හරි වෙනත් ආයතනයකට පෙත්සමක් ගහලා මේ වෙනුවෙන් හඩක් නගලා නැතුව ඇත්තේ නේ..
අනේ මන්දා බං, මේ වගේ මන්ද මානසිකත්වයෙන් ජිවත් වෙන්නේ නැතිව, හිටියා නම් කාටත් ප්රශ්නයක් වෙන එකක් නෑ ..

මම මා ඕන දේ කතා කරනවා එක අදාලද නැද්ද කියන එක මම බල ගන්නම් උඹ කවුද පොන්සියෝ මගේ කතා බහ පාලනය කරන්නඑහෙනම් මොකෝ බං උඹ මේ උදේ පාන්දරම නැට්ට උඩ දාගෙන මේ දගලන්නේ...
මාතෘකාවට අදාලව කතා කරපන් කෝ එහෙනම්..![]()




උඹ විශ්වාස කලාත් නැතත් මට ප්රශ්නයක් නෑ, මාව ලගින් ආශ්රය කරන එවුන් හැමෝම දන්නවා ඒ කතාවේ ඇත්ත නැත්ත. පුලුවන් නම් සාක්ෂි එක්ක ඔප්පු කරපන් එතකොට හැමෝම විශ්වාස කරයි..
උඹලා නිකන් පම්පොරි ගහන්න විතරයි දන්නේ, සාක්ෂි එක්ක ඉදිරිපත් කරපන්..
උඹ කියන කතාව ඇත්ත නම්..
එදාට හැමෝම පිළි ගනි...
නැත්නම් එක බල්ලෙක් වත් උඹව තඹ සතේට ගණන් ගන්නේ නැති වෙයි..
මේ ත්රේඩ් එකේ මාතෘකාවට අදාලව දෙයක් කතා කරපන්..
පිස්සු පුසා;14165271 said:මම මා ඕන දේ කතා කරනවා එක අදාලද නැද්ද කියන එක මම බල ගන්නම් උඹ කවුද පොන්සියෝ මගේ කතා බහ පාලනය කරන්න
මේ ඒක නෙවෙයි ස්කයිප් බඩුවගෙ හඳහන් ගැලපුනාද![]()


ඒකනම් ඇත්ත ... මචන්..
හරිකියපිය බලන්න මොන ඉස්කෝලෙද කියල
![]()

උරොන්ට මොන ලව්ද උබ එකෙ නාගත්තා විතරක් නෙමෙයි එකෙන් මුළු උරු සංහතියම පීචන් උනා


උඹලාගේ ගෙවල් පැත්තේ ඉන්න ඌරෝ ඉන්ටර්නෙට් පාවිච්චි කරනවා ද බං..
බලහල්ලා කෝ එකෙත් හැටි නේ..
ඒ ගැනත් මේ ත්රේඩ් දැම්ම පින්තුරය වගේ නිර්මාණයක් කරලා දාපන්..
එතකොට උඹත් එක්ක ඉන්න එවුන් ඒ කතාවත් පිළිගනි...![]()


උඹලාගේ ගෙවල් පැත්තේ ඉන්න ඌරෝ ඉන්ටර්නෙට් පාවිච්චි කරනවා ද බං..
බලහල්ලා කෝ එකෙත් හැටි නේ..
ඒ ගැනත් මේ ත්රේඩ් දැම්ම පින්තුරය වගේ නිර්මාණයක් කරලා දාපන්..
එතකොට උඹත් එක්ක ඉන්න එවුන් ඒ කතාවත් පිළිගනි...![]()
උබ කොහොමත් නිර්මාණයට දක්ශයි නේ අනුන්ගේ බයික් එකක් තමන්ගේ වගේ නිර්මානය කරලා දැම්මේ
http://www.elakiri.com/forum/showpost.php?p=3675098&postcount=4
http://www.elakiri.com/forum/showpost.php?p=6861724&postcount=134













thread එක ක්ලෝස් කරගත්තද උරො, පොන්නය උබේ බිජ්ජ කොටයි කියල දැන ගත්ත නිසා බඩුව බැහැ කිව්ව නේද අගට මුණු දාල වත් උරු සංහතියට තෝ කරපු ලැජ්ජාව වහගනින්



ඉතින් කොයි එකාටත් තේරෙනවා නේ බං, පොඩි එකෙකුට වුනත්..
මගේ එකක් කියලා එකෙන් තේරුම් කරලා නෑ කියලා..
උඹ නැට්ට පාගාගෙන හිටියාට මට පළි නෑ බං..

පස්සේ මාට්ටු උවාට පස්සේ හොයා ගන්නවත් නෑ


පිස්සු පුසා;14165338 said:පිළිගන්න PIG of The Day
Cool පී
උඹලට මතකද මචන් මු අර ස්කයිප් වේසි බලන්න ගියයි කියපු thread එකේ අලුත් similes 1ක් හඳුන්වා දුන්න : පී
උඹ එකට මොනවාද හදුන්වලා දුන්නේ.. 


අමුතුවෙන් වහ ගන්න දෙයක් නෑ.. ලබන මාසේදි ඒ කියපු දේවල් එහෙන් පිටින් ම වෙනවා...
උඹ දුක් වෙන්න එපා බං. උඹට කෙල්ලෙක් නෑ කියලා.. ඉතින් ඔහොම අඩන්න එපා ඉතින්..
හැමෝටම කෙල්ලෝ සෙට් වෙන්නේ නෑ බං..
උඹ ඉතින් අර අනිත් එවුන් කරනවා වගේ.. අම්මලාගේ කැමැත්තෙන් බැද ගනින්..
නැත්නම් කෙල්ල පව්..![]()
