....::::::::::PROUD TO BE A
SRI LANKAN::::::::::.....
මෙ මම දැන් දාපු පොස්ට් එක
කලින් දාපුව මකල
මෙ මම දැන් දාපු පොස්ට් එක
කලින් දාපුව මකල
....::::::::::PROUD TO BE ASRI LANKAN::::::::::.....![]()
මෙ මම දැන් දාපු පොස්ට් එක
කලින් දාපුව මකල
![]()
ඉස්සර අපි කටයි *** වහන් හිටිය නිසා හැමෝම අපිට කෙලින්න ආවා.. ඒවගේ ප්රතිපල ගොඩා...ක් තියෙනවා.. ඒක නිසා ආයිත් එහෙම නොවෙන්න අපි වගබලාගමු.. දැන් අපි නිහඩව හිටපු කාලෙ ඉවරයි.. දැන් අපි එකට එක්වෙලා අපිව නසන්න එන පරසතුරන්ට එරෙහිය නැගී සිටිමු.
අපේ සිංහල කමට ජයවේවා...
ජය වේවා! සහෝදරයා........::::::::::PROUD TO BE ASRI LANKAN::::::::::.....![]()
රට ජාතිය වෙනුවෙන්
ගෙන යන මෙමෙ සටනෙහි දී
මා හට උපකාර කර හැමෝටමද
මා හට rep+ දී මාහට ප්රශන්සා කර දිරි ගැන්වූ හැමෝමද
(rep+ අවැසි නැත,ජාතිය වෙනුවෙන් නැගීසිටිම පමණක් බෙහෙවේන්ම අප්රමාණය)
මා සමග පෙරමුනේ සටන් වදින සියලුම මිත්රයින්ටද
වචනෙකින් හරි මෙයට දායක වුනු හැමෝටම සහ
රට වෙනුවෙන් නැගී සිටින සැම විරෝදාර ලක් පුතෙකුටම
මාගෙ හෘදයාන්ගම ස්තූතිය පුද කරමි!
ජයවේවා!























ජය වේවා! සහෝදරයා....
උඩ පැන පැන දිගටම අපිට පහර ගහපු කැස්පෙරේරා,සහ ඇන්ගල්+ලන්තෙ ඩූඩ් නෝනා.....එන්න තිබුනනෙ මෙව්ව බලන්න....සමහර විට කමිටුවක් රැස් කරගෙන බෝම්බ හදනවා ඇති ප්රති ප්රහාරයට.
මම කැස්පෙරේරා එනකං මග බලාගෙන ඉන්නෙ....
මට පොඩි ගැටළුවක් තියෙනවා....
මේ දවස් වල අති උත්තම පාප් වහන්සේ පෘතුගාලයේ සංචාරයක යෙදිලා ඉන්නවා.
හැබැයි බොහොම දෙනෙක් ඒකට විරුද්ධව පාරට බැහැලා ඉන්නවා.පොලිසියත් ඔලු පැලෙන්න සලකනවා.
පරංගි දේශය නොහොත් පෘතුගාලයට මොකද වෙලා තියෙන්නෙ?
කුරුසය අරගෙන මුලින්ම ලෝකෙ පුරා ගිය පරංගියා....මොකද එයාලගේම පාප් වහන්සේට එහෙම කරන්නෙ....????
බෞද්ධයෙක් හැටියට මම සහ මගේ අල්ලපු ගෙදර කතෝලික මිතුරා අල් ජසීරා එකේ මේ නිවුස් එක බලලා කණගාටු උනා.
යාළුවා පිලිගත්තෙම නෑ ඒ පෘතුගාලෙ කියලා.ඒත් .....කස්පා කියන විදිහට
mithrayek innavanan atha arapan thamange gamana yanna kiyalöa thiyenava.a unata minissu paw nokarana aya na.nawatha piliganeema wage kiwwanan me wage hira gewal wla minissu lagin na.man baya nathuwa kiyanava katholikayekge manussakama thiyenava kiyala bedha nobala manussayekta salakanna.a apita kiyala thiyenne manussakan gana watina widihata.
thaman kochara pin karath wadak na kiyala ape dewa wachane sandahan wenava.manda man hithanava ekak me minissunta anith ayata garahana eka narakay kiyala notherenne man hithana widihata aka reason 1k godak durata.
හරි...එතකොට මේක තමයි මනුස්සකම කියන්නෙ.....
මොන හේතුවක් නිසා හරි තමන්ගෙ ආගමේ මිහිපිට ඉන්නා ඉහලම නායකයාට විරුද්ධව පාරට බැහැලා විරෝධය පාන්න
තරම් සාහසික වෙන එක තමයි කස්පා ලගේ මනුස්සකම.
භේද නොබලා මනුස්සයෙකුට සලකනවලු....ඒක නිසයි පාප් තුමාට අරම සැලකුවෙ.
කස්පාගෙ දේව වචනය එහෙම නම්...ඒක ඇත්ත වෙන්න ඇති.
ඊයෙයි අදයි ලෝකෙ ලොකුම නිව්ස් චැනල් වල ලිබ්යා,සිරියා නිව්ස් වලට පස්සෙ ගිය ලොකුම ප්රවෘත්තිය තමයි මම කිව්වෙ.
මම මේ කොමෙන්ට් එකෙන් පාප් වහන්සේට අගෞරවයක් කිරීමේ අදහසක් නැහැ.
එතුමාට සහ සැබෑ කිතු දහමට අගෞරව කරනා කස්පා ලාට ඇත්ත ඇති සැටියෙන් පෙන්වා දුන්නා පමණි.
i need an answer from KASP.....no answer means kasp is ......!!!(you tel me..)![]()





ජය වේවා! සහෝදරයා....
උඩ පැන පැන දිගටම අපිට පහර ගහපු කැස්පෙරේරා,සහ ඇන්ගල්+ලන්තෙ ඩූඩ් නෝනා.....එන්න තිබුනනෙ මෙව්ව බලන්න....සමහර විට කමිටුවක් රැස් කරගෙන බෝම්බ හදනවා ඇති ප්රති ප්රහාරයට.
මම කැස්පෙරේරා එනකං මග බලාගෙන ඉන්නෙ....
මට පොඩි ගැටළුවක් තියෙනවා....
මේ දවස් වල අති උත්තම පාප් වහන්සේ පෘතුගාලයේ සංචාරයක යෙදිලා ඉන්නවා.
හැබැයි බොහොම දෙනෙක් ඒකට විරුද්ධව පාරට බැහැලා ඉන්නවා.පොලිසියත් ඔලු පැලෙන්න සලකනවා.
පරංගි දේශය නොහොත් පෘතුගාලයට මොකද වෙලා තියෙන්නෙ?
කුරුසය අරගෙන මුලින්ම ලෝකෙ පුරා ගිය පරංගියා....මොකද එයාලගේම පාප් වහන්සේට එහෙම කරන්නෙ....????
බෞද්ධයෙක් හැටියට මම සහ මගේ අල්ලපු ගෙදර කතෝලික මිතුරා අල් ජසීරා එකේ මේ නිවුස් එක බලලා කණගාටු උනා.
යාළුවා පිලිගත්තෙම නෑ ඒ පෘතුගාලෙ කියලා.ඒත් .....කස්පා කියන විදිහට
mithrayek innavanan atha arapan thamange gamana yanna kiyalöa thiyenava.a unata minissu paw nokarana aya na.nawatha piliganeema wage kiwwanan me wage hira gewal wla minissu lagin na.man baya nathuwa kiyanava katholikayekge manussakama thiyenava kiyala bedha nobala manussayekta salakanna.a apita kiyala thiyenne manussakan gana watina widihata.
thaman kochara pin karath wadak na kiyala ape dewa wachane sandahan wenava.manda man hithanava ekak me minissunta anith ayata garahana eka narakay kiyala notherenne man hithana widihata aka reason 1k godak durata.
හරි...එතකොට මේක තමයි මනුස්සකම කියන්නෙ.....
මොන හේතුවක් නිසා හරි තමන්ගෙ ආගමේ මිහිපිට ඉන්නා ඉහලම නායකයාට විරුද්ධව පාරට බැහැලා විරෝධය පාන්න
තරම් සාහසික වෙන එක තමයි කස්පා ලගේ මනුස්සකම.
භේද නොබලා මනුස්සයෙකුට සලකනවලු....ඒක නිසයි පාප් තුමාට අරම සැලකුවෙ.
කස්පාගෙ දේව වචනය එහෙම නම්...ඒක ඇත්ත වෙන්න ඇති.
ඊයෙයි අදයි ලෝකෙ ලොකුම නිව්ස් චැනල් වල ලිබ්යා,සිරියා නිව්ස් වලට පස්සෙ ගිය ලොකුම ප්රවෘත්තිය තමයි මම කිව්වෙ.
මම මේ කොමෙන්ට් එකෙන් පාප් වහන්සේට අගෞරවයක් කිරීමේ අදහසක් නැහැ.
එතුමාට සහ සැබෑ කිතු දහමට අගෞරව කරනා කස්පා ලාට ඇත්ත ඇති සැටියෙන් පෙන්වා දුන්නා පමණි.
i need an answer from KASP.....no answer means kasp is ......!!!(you tel me..)![]()
ජය වේවා! සහෝදරයා....
උඩ පැන පැන දිගටම අපිට පහර ගහපු කැස්පෙරේරා,සහ ඇන්ගල්+ලන්තෙ ඩූඩ් නෝනා.....එන්න තිබුනනෙ මෙව්ව බලන්න....සමහර විට කමිටුවක් රැස් කරගෙන බෝම්බ හදනවා ඇති ප්රති ප්රහාරයට.
මම කැස්පෙරේරා එනකං මග බලාගෙන ඉන්නෙ....
මට පොඩි ගැටළුවක් තියෙනවා....
මේ දවස් වල අති උත්තම පාප් වහන්සේ පෘතුගාලයේ සංචාරයක යෙදිලා ඉන්නවා.
හැබැයි බොහොම දෙනෙක් ඒකට විරුද්ධව පාරට බැහැලා ඉන්නවා.පොලිසියත් ඔලු පැලෙන්න සලකනවා.
පරංගි දේශය නොහොත් පෘතුගාලයට මොකද වෙලා තියෙන්නෙ?
කුරුසය අරගෙන මුලින්ම ලෝකෙ පුරා ගිය පරංගියා....මොකද එයාලගේම පාප් වහන්සේට එහෙම කරන්නෙ....????
බෞද්ධයෙක් හැටියට මම සහ මගේ අල්ලපු ගෙදර කතෝලික මිතුරා අල් ජසීරා එකේ මේ නිවුස් එක බලලා කණගාටු උනා.
යාළුවා පිලිගත්තෙම නෑ ඒ පෘතුගාලෙ කියලා.ඒත් .....කස්පා කියන විදිහට
mithrayek innavanan atha arapan thamange gamana yanna kiyalöa thiyenava.a unata minissu paw nokarana aya na.nawatha piliganeema wage kiwwanan me wage hira gewal wla minissu lagin na.man baya nathuwa kiyanava katholikayekge manussakama thiyenava kiyala bedha nobala manussayekta salakanna.a apita kiyala thiyenne manussakan gana watina widihata.
thaman kochara pin karath wadak na kiyala ape dewa wachane sandahan wenava.manda man hithanava ekak me minissunta anith ayata garahana eka narakay kiyala notherenne man hithana widihata aka reason 1k godak durata.
හරි...එතකොට මේක තමයි මනුස්සකම කියන්නෙ.....
මොන හේතුවක් නිසා හරි තමන්ගෙ ආගමේ මිහිපිට ඉන්නා ඉහලම නායකයාට විරුද්ධව පාරට බැහැලා විරෝධය පාන්න
තරම් සාහසික වෙන එක තමයි කස්පා ලගේ මනුස්සකම.
භේද නොබලා මනුස්සයෙකුට සලකනවලු....ඒක නිසයි පාප් තුමාට අරම සැලකුවෙ.
කස්පාගෙ දේව වචනය එහෙම නම්...ඒක ඇත්ත වෙන්න ඇති.
ඊයෙයි අදයි ලෝකෙ ලොකුම නිව්ස් චැනල් වල ලිබ්යා,සිරියා නිව්ස් වලට පස්සෙ ගිය ලොකුම ප්රවෘත්තිය තමයි මම කිව්වෙ.
මම මේ කොමෙන්ට් එකෙන් පාප් වහන්සේට අගෞරවයක් කිරීමේ අදහසක් නැහැ.
එතුමාට සහ සැබෑ කිතු දහමට අගෞරව කරනා කස්පා ලාට ඇත්ත ඇති සැටියෙන් පෙන්වා දුන්නා පමණි.
i need an answer from KASP.....no answer means kasp is ......!!!(you tel me..)![]()
ජය වේවා! සහෝදරයා....
උඩ පැන පැන දිගටම අපිට පහර ගහපු කැස්පෙරේරා,සහ ඇන්ගල්+ලන්තෙ ඩූඩ් නෝනා.....එන්න තිබුනනෙ මෙව්ව බලන්න....සමහර විට කමිටුවක් රැස් කරගෙන බෝම්බ හදනවා ඇති ප්රති ප්රහාරයට.
මම කැස්පෙරේරා එනකං මග බලාගෙන ඉන්නෙ....
මට පොඩි ගැටළුවක් තියෙනවා....
මේ දවස් වල අති උත්තම පාප් වහන්සේ පෘතුගාලයේ සංචාරයක යෙදිලා ඉන්නවා.
හැබැයි බොහොම දෙනෙක් ඒකට විරුද්ධව පාරට බැහැලා ඉන්නවා.පොලිසියත් ඔලු පැලෙන්න සලකනවා.
පරංගි දේශය නොහොත් පෘතුගාලයට මොකද වෙලා තියෙන්නෙ?
කුරුසය අරගෙන මුලින්ම ලෝකෙ පුරා ගිය පරංගියා....මොකද එයාලගේම පාප් වහන්සේට එහෙම කරන්නෙ....????
බෞද්ධයෙක් හැටියට මම සහ මගේ අල්ලපු ගෙදර කතෝලික මිතුරා අල් ජසීරා එකේ මේ නිවුස් එක බලලා කණගාටු උනා.
යාළුවා පිලිගත්තෙම නෑ ඒ පෘතුගාලෙ කියලා.ඒත් .....කස්පා කියන විදිහට
mithrayek innavanan atha arapan thamange gamana yanna kiyalöa thiyenava.a unata minissu paw nokarana aya na.nawatha piliganeema wage kiwwanan me wage hira gewal wla minissu lagin na.man baya nathuwa kiyanava katholikayekge manussakama thiyenava kiyala bedha nobala manussayekta salakanna.a apita kiyala thiyenne manussakan gana watina widihata.
thaman kochara pin karath wadak na kiyala ape dewa wachane sandahan wenava.manda man hithanava ekak me minissunta anith ayata garahana eka narakay kiyala notherenne man hithana widihata aka reason 1k godak durata.
හරි...එතකොට මේක තමයි මනුස්සකම කියන්නෙ.....
මොන හේතුවක් නිසා හරි තමන්ගෙ ආගමේ මිහිපිට ඉන්නා ඉහලම නායකයාට විරුද්ධව පාරට බැහැලා විරෝධය පාන්න
තරම් සාහසික වෙන එක තමයි කස්පා ලගේ මනුස්සකම.
භේද නොබලා මනුස්සයෙකුට සලකනවලු....ඒක නිසයි පාප් තුමාට අරම සැලකුවෙ.
කස්පාගෙ දේව වචනය එහෙම නම්...ඒක ඇත්ත වෙන්න ඇති.
ඊයෙයි අදයි ලෝකෙ ලොකුම නිව්ස් චැනල් වල ලිබ්යා,සිරියා නිව්ස් වලට පස්සෙ ගිය ලොකුම ප්රවෘත්තිය තමයි මම කිව්වෙ.
මම මේ කොමෙන්ට් එකෙන් පාප් වහන්සේට අගෞරවයක් කිරීමේ අදහසක් නැහැ.
එතුමාට සහ සැබෑ කිතු දහමට අගෞරව කරනා කස්පා ලාට ඇත්ත ඇති සැටියෙන් පෙන්වා දුන්නා පමණි.
i need an answer from KASP.....no answer means kasp is ......!!!(you tel me..)![]()
ජය වේවා! සහෝදරයා....
උඩ පැන පැන දිගටම අපිට පහර ගහපු කැස්පෙරේරා,සහ ඇන්ගල්+ලන්තෙ ඩූඩ් නෝනා.....එන්න තිබුනනෙ මෙව්ව බලන්න....සමහර විට කමිටුවක් රැස් කරගෙන බෝම්බ හදනවා ඇති ප්රති ප්රහාරයට.
මම කැස්පෙරේරා එනකං මග බලාගෙන ඉන්නෙ....
මට පොඩි ගැටළුවක් තියෙනවා....
මේ දවස් වල අති උත්තම පාප් වහන්සේ පෘතුගාලයේ සංචාරයක යෙදිලා ඉන්නවා.
හැබැයි බොහොම දෙනෙක් ඒකට විරුද්ධව පාරට බැහැලා ඉන්නවා.පොලිසියත් ඔලු පැලෙන්න සලකනවා.
පරංගි දේශය නොහොත් පෘතුගාලයට මොකද වෙලා තියෙන්නෙ?
කුරුසය අරගෙන මුලින්ම ලෝකෙ පුරා ගිය පරංගියා....මොකද එයාලගේම පාප් වහන්සේට එහෙම කරන්නෙ....????
බෞද්ධයෙක් හැටියට මම සහ මගේ අල්ලපු ගෙදර කතෝලික මිතුරා අල් ජසීරා එකේ මේ නිවුස් එක බලලා කණගාටු උනා.
යාළුවා පිලිගත්තෙම නෑ ඒ පෘතුගාලෙ කියලා.ඒත් .....කස්පා කියන විදිහට
mithrayek innavanan atha arapan thamange gamana yanna kiyalöa thiyenava.a unata minissu paw nokarana aya na.nawatha piliganeema wage kiwwanan me wage hira gewal wla minissu lagin na.man baya nathuwa kiyanava katholikayekge manussakama thiyenava kiyala bedha nobala manussayekta salakanna.a apita kiyala thiyenne manussakan gana watina widihata.
thaman kochara pin karath wadak na kiyala ape dewa wachane sandahan wenava.manda man hithanava ekak me minissunta anith ayata garahana eka narakay kiyala notherenne man hithana widihata aka reason 1k godak durata.
හරි...එතකොට මේක තමයි මනුස්සකම කියන්නෙ.....
මොන හේතුවක් නිසා හරි තමන්ගෙ ආගමේ මිහිපිට ඉන්නා ඉහලම නායකයාට විරුද්ධව පාරට බැහැලා විරෝධය පාන්න
තරම් සාහසික වෙන එක තමයි කස්පා ලගේ මනුස්සකම.
භේද නොබලා මනුස්සයෙකුට සලකනවලු....ඒක නිසයි පාප් තුමාට අරම සැලකුවෙ.
කස්පාගෙ දේව වචනය එහෙම නම්...ඒක ඇත්ත වෙන්න ඇති.
ඊයෙයි අදයි ලෝකෙ ලොකුම නිව්ස් චැනල් වල ලිබ්යා,සිරියා නිව්ස් වලට පස්සෙ ගිය ලොකුම ප්රවෘත්තිය තමයි මම කිව්වෙ.
මම මේ කොමෙන්ට් එකෙන් පාප් වහන්සේට අගෞරවයක් කිරීමේ අදහසක් නැහැ.
එතුමාට සහ සැබෑ කිතු දහමට අගෞරව කරනා කස්පා ලාට ඇත්ත ඇති සැටියෙන් පෙන්වා දුන්නා පමණි.
i need an answer from KASP.....no answer means kasp is ......!!!(you tel me..)![]()
goooooood
Good post machan.........
Paata talk eka......api ubath ekka machan





