නියමයි... යාලුවා....![]()
නොදන්න අයට ගොඩක් ප්රයෝජනවත් වේවි..
rep +![]()
ela ela....
Thankz For Sharing ~ !
එල එල තැන්ක්ස්![]()
එලකිරි වැඩක්.....
නියමයි මචන්
+රෙප්![]()
elakiri
karalama balamuko, thanks
කරලා බලන්න ඕනා, එල....
Thankz bro rep++
ela thanx machan
+rep
Dekama Ekai Machan Desktop Eke Weda Karannath Unicode PC Ekata Danna Ona
Ela Ela
ela ela.. dan godak kal meka use karanna aragena..![]()
dan EnSiTip Firefox Add-on eka Discontinued neda? kage hari langa link ekak thiyenawada?
http://www.ucsc.cmb.ac.lk/ltrl/projects/EnSiTip/
හොඳ වැඩක්
මේකත් උත්සහ කරලා බලන්න අන්තර්ජාලය නැති අයටත් භාවිතා කරන්න
පුලුවන්ද කියලා
http://www.google.com/transliterate/Sinhalese
ela ela
thx for sharing with us
තෑන්ක්ස්
නියමයි නෙ මචන්
ගොඩාක් ස්තූතියි !!!!
අහන්න දෙයක් නෑ....එල....!!!!
maxxa machan
thanx 4 sharing
ela thanks
සදනුවන්
මෙන්න රෙප් +
patta machan
ත්රෙඩ්1නං එල... මං පාවිච්චිකරන්නෙ ගූගල් එකේ Sinhalese Input1 එක මාර පහසුයි වැඩ කරන්න.. වචනයක් ටයිප් කරනකොට suggestions පෙන්නවා.. රෙප්++
එල එල
හරිම වටින දෙයක් හැමෝටම![]()
Maxxa amchan,,
ඒ උනත් මම නම් පාවිච්චි කරන්නේ qsfox
මන් ඕක මීට කලින් ට්රෙඩ් එකකට දෑම්මා.....
සි0හල ටයිප් කරන්න ලේසි විදිහක් හොය හොය ඉන්න යාලුවන්ට මෙන්න ඉ0ග්ලිෂ් වලින් සි0ග්ලිෂ්......
http://ucsc.cmb.ac.lk/ltrl/services/feconverter/t1.html
ඔන්න කට්ටිය ඕක බුක් මර්ක් කරගන්න.........
මටකයිනි හොද නරක කියලා යන්න අමතක කරන්න ඒපා![]()