ගස් ඇට වලින් පලවෙනවා කියලා තේරෙනවද?Gas pela wenne ata walin ne,
මිනිස්සු බෝවෙන්නේ ඩිම්බ , ශුක්රානු එකතු වෙලා කියලා තේරෙන්නේ නැද්ද ?

ගස් ඇට වලින් පලවෙනවා කියලා තේරෙනවද?Gas pela wenne ata walin ne,

Minisunta mind thiyanwa kiyla threnne nadda, gas walata ehama ekak ne kiyka danne naddaගස් ඇට වලින් පලවෙනවා කියලා තේරෙනවද?
මිනිස්සු බෝවෙන්නේ ඩිම්බ , ශුක්රානු එකතු වෙලා කියලා තේරෙන්නේ නැද්ද ?![]()
පරම සත්යය කියන දේ අවබෝධ කරගන්නේ සම්මුති සත්යයේ ඉන්න කෙනෙක් නේ. එතකොට ඒ පුද්ගලයා සම්මුති සත්යයේ හිඳිමින් තමුන් නොදන්නා පරම සත්යය ගැන දැනගැනීම පිණිස ප්රශ්නයක් ඇහුවාම පිළිතුර දෙන්න ඕන ඒ මනුස්සයාට තේරෙන සම්මුති සත්යය අනුසාරයෙන් නොවේද? ඔය ප්රශ්නය අදාළ නෑ ඔහොම ප්රශ්න අහන්න එපා කිවුවාම ඒ මනුස්සයාට පරම සත්යය අවබෝධ වෙනවද? එහෙම බැලුවාම සම්මුති සත්යය තුල ඉන්න කෙනෙකුට පරම සත්යය කරා ප්රවේශයක් ගන්න ක්රමයක් නැතිවෙනවා. බුදුහාමුදුරුවෝ ඔහොම දෙයක් නම් කොහෙත්ම කියන්නේ නෑ කියලා තමයි මම හිතන්නේ. මෙතන සිද්ධවෙන දේ අවංකව පිළිගන්න වෙනවා. ඔය පරම සත්යය ගැන පැහැදිළි කරන්නේ ඒ පරම සත්යය අවබෝධ කරපු කෙනෙක් නෙමෙයි. දෙන්න උත්තර නැති වුණාම බුදුහාමුදුරුවෝ දේශනා කලේ මෙහෙමයි කියලා මොකක් හරි සුත්රයක් නමින් බයිලාවක් ලියනවා ජාමේ බේරගන්න. නොදන්නා දෙයක් ගැන කෙනෙකුට වචන නිර්මාණය කරන්න බැරි බව ඇත්ත. ඒ නිසා පරම සත්යය ගැන සම්මුති සත්යයේ ඉන්න කෙනෙකුට වචන නිර්මාණය කරන්න බැහැ. ඒත් පරම සත්යය අවබෝධ කරපු කෙනෙකුට එයාට තේරෙන දේ කියන්න වචන නිර්මාණය කරන්න පුළුවන් සම්මුති සත්යය ඇසුරෙන්. හේතුව පරම සත්යය අවබෝධ කරන්න කලින් ඒ පුද්ගලයාත් සම්මුති සත්යයේ හිටපු කෙනෙක් නේ. ඒ නිසා මේ ඔයාලා උපුටලා දක්වන සුත්ර ලියපු අය පරම සත්යය අවබෝධ කරපු අය වෙන්න බෑ. බුදුහාමුදුරුවෝ කවදාකවත් තමුන්ගේ දේශනා පොත්වල ලියපු බවක් අහලා නෑ. පරම්පරා කීපයක් ඉදිරියට එද්දී අහගෙන කියාගෙන එන දේවල් ඕන තරම් වෙනස් වෙන්න පුළුවන්."these are the world's designations, the world's expressions, the world's ways of speaking, the world's descriptions, with which the Tathagata expresses himself but without grasping to them."
සත්ය සන්නිවේදනයට භාශාව දුර්වල මාධ්යක්. නමුත් බුදුහාමුදුරුවන්ට ඒක භාවිතා කරන්න සිදුවුනා. ඔය ආකාරයට පැහැදිලි කරපු නිසා තමා පසුකාලීනව (බුද්ධ පරිනිර්වාණයෙන් පසු) ශාසනය තුල සම්මුති සත්ය සහ පරම සත්ය කියලා සත්ය දෙකක් ගැන ඉගැන්වීමක් හටගත්තේ.
ගස් ප්රතිචාර දක්වන්නේ නැද්ද ?Minisunta mind thiyanwa kiyla threnne nadda, gas walata ehama ekak ne kiyka danne nadda

Human life ekai tree life kiyanne dekak banගස් ප්රතිචාර දක්වන්නේ නැද්ද ?
ගස් වල ජීවි සෛල නැද්ද ?
අහාර ගන්නේ නද්ද ? වතුර ගන්නේ නැද්ද ?
mind එකක් තියනවද නද්ද කියලා ෂුවර් ද ?
උබට ගස් ඇට වලින් හැදිලා ජීවයක් තියන ගස් හැදෙන හැටි හිතන්න පුලුවන් උනාට,
ඩිම්බයක් , ශුක්රනුවක් එකතු වෙලා සතෙක් හැදෙන හැටි හිතාගන්න බැරිද ?
එතනට අහනවා දෙයියෝ මැව්වද කියලා අලුතෙන්.![]()
දෙකක් උනාට දෙකම living things . ජීවයක් තියන දේවල්. දෙකම breathe කරනවා.Human life ekai tree life kiyanne dekak ban

Tree and human life eke main difference eka kiypanදෙකක් උනාට දෙකම living things . ජීවයක් තියන දේවල්. දෙකම breathe කරනවා.
මිනිස්න්ට තියන ලක්ෂණ වෙනස්, ගස් වලට තියන ලක්ෂණ වෙනස. ගස් වලට කරන්න පුලුවන් හැමදේම මිනිස්සුන්ට කරන්න බෑ . මිනිස්සුන්ට පුලුවන් හැමදේම ගස් වලට බෑ . මිනිස්සුන්ට mind එකක් කියලා තියනව වගේම ගස් වලටත් තීරණ ගන්න පුලුවන් සිස්ටම් එකක් තියනව. ගල් වගේ නෙවෙයි .
උබට මිනිස්සු අලුතෙන් හැදෙන හැටි හිතද්දී දෙයියෝ මැව්වාලු , නැත්නම් කලින් මැරුණු උන් නැගිට්ටලු.
හැබැයි ගස් කොහොමද අලුතෙන් හැදෙන්නේ කියලා ඇහුවම ලස්සනට කියනව ඇටෙන් පළවුනා කියලා.
ගස් වල ඇට හැදෙන්නේ පරාගනය කියලා දෙකින් .
මිනිස්සු , සත්තු බෝ කරන්නේ ප්රජනනය කියලා දෙකින්. ඕක උබට මෙච්චර කියලත් තෙර්න්නේ නැත්නම් කරන්න දෙයක් නෑ .![]()
ගස් තමන්ම ආහාර හදාගන්නවා. ගස් co2 ගන්නවා.. travel කරන්නේ නෑ , තව හැදිලා තියන විදිය වෙනස් . ඕව තමයිTree and human life eke main difference eka kiypan
Etakota mind kiyana eka nevei main difference eka???ගස් තමන්ම ආහාර හදාගන්නවා. ගස් co2 ගන්නවා.. travel කරන්නේ නෑ , තව හැදිලා තියන විදිය වෙනස් . ඕව තමයි
මේක වෙන්න පුළුව්න් බන්.Aliens ලා awith, උන්ට E කාලේ දෙයියෝ කිව්වා වෙන්න බැරි ද, මන් කියන්නේ translation එකේදි wechcha දෙයක් widihata, E kale deiyo kyan wachanne = aliens![]()
ඇමීබ, බැක්ටීරියා දෙයියෝ. අඩේ කියන්න බෑ අපේ කැරි වුණත් ක්ෂුද්ර ජීවියෙක් නෙ.![]()
@dilann අඩේ අපේ sperm cell වලත් ජීවයක් තියෙනවා නේද බන්. ශුක්රානු තරලයේ පීනන්නේ ජීවයක් තියෙන නිසානේ.
අපි අතේ ගහල කැරි ටික රෙදි කෑල්ලක පිහිදුවම උන් ටික මැරෙනවනෙ බන්.
mind කියල මොකද්ද උබ අදහස් කරන්නේ ?Etakota mind kiyana eka nevei main difference eka???
Animal vs human main difference eka kiypan
Dan gahakta puluwanda mehema reply ekak dannda?? Barinam ei bari hethuwa
පරම සත්යය කියන දේ අවබෝධ කරගන්නේ සම්මුති සත්යයේ ඉන්න කෙනෙක් නේ. එතකොට ඒ පුද්ගලයා සම්මුති සත්යයේ හිඳිමින් තමුන් නොදන්නා පරම සත්යය ගැන දැනගැනීම පිණිස ප්රශ්නයක් ඇහුවාම පිළිතුර දෙන්න ඕන ඒ මනුස්සයාට තේරෙන සම්මුති සත්යය අනුසාරයෙන් නොවේද? ඔය ප්රශ්නය අදාළ නෑ ඔහොම ප්රශ්න අහන්න එපා කිවුවාම ඒ මනුස්සයාට පරම සත්යය අවබෝධ වෙනවද? එහෙම බැලුවාම සම්මුති සත්යය තුල ඉන්න කෙනෙකුට පරම සත්යය කරා ප්රවේශයක් ගන්න ක්රමයක් නැතිවෙනවා. බුදුහාමුදුරුවෝ ඔහොම දෙයක් නම් කොහෙත්ම කියන්නේ නෑ කියලා තමයි මම හිතන්නේ.
ඒ නිසා මේ ඔයාලා උපුටලා දක්වන සුත්ර ලියපු අය පරම සත්යය අවබෝධ කරපු අය වෙන්න බෑ. බුදුහාමුදුරුවෝ කවදාකවත් තමුන්ගේ දේශනා පොත්වල ලියපු බවක් අහලා නෑ. පරම්පරා කීපයක් ඉදිරියට එද්දී අහගෙන කියාගෙන එන දේවල් ඕන තරම් වෙනස් වෙන්න පුළුවන්.
Ei minihek ipaduna kiyla kiyanwamind කියල මොකද්ද උබ අදහස් කරන්නේ ?
ගස් වලට තීරණ ගන්න පුලුවන් බන්. ගස් ගස් අතර සංනිවේදනය කරන්න පුලුවන්.
දැන් මෙහෙම රිප්ලයි එකක් දාන්න මාලුවෙක් ට පුලුවන් ද ??
එතකොට මාළුවට උබ කියන mind එක නැද්ද ?
එක එක ජීවින් හැදිලා තියන විදි වෙනස් බන්.
මිනිස්සුන්ට ස්නායු පද්දතියක් තියනව. ගස් වලට නෑ .
ගස් වලට තියන සමහර දේවල් මිනිස්සුන්ට නෑ .
දෙක වෙනස් . හැබැයි ඉතින් එකක් ඇටෙන් පලවෙන්නයි අනිත් එක දෙයියෝ මවන්නයි කියලා උබ හිතන්නේ ඇයි ?
දෙකම තම වර්ගයා බෝකරන්ව
Gas pela wenwalu, minisu ipadenwalu..ගස් ඇට වලින් පලවෙනවා කියලා තේරෙනවද?
මිනිස්සු බෝවෙන්නේ ඩිම්බ , ශුක්රානු එකතු වෙලා කියලා තේරෙන්නේ නැද්ද ?![]()
Ow, maluwek train karanm ubata wada honda reply ekak maluwa karanwaදැන් මෙහෙම රිප්ලයි එකක් දාන්න මාලුවෙක් ට පුලුවන් ද ??
එතකොට මාළුවට උබ කියන mind එක නැද්ද
ගස් වලට තැනකින් තවත් තැනකට ගමන් කරන්න බැරි නිසා.Gahak ipaduna kiyla kiyanne natte uba kiyana vidihata???
difference එකක් නෑ. සාපේක්ෂ වෙනස්කම් විතරයි.Animal vs Hunan main difference eka kiweth
ne
ගස් වලට තැනකින් තවත් තැනකට ගමන් කරන්න බැරි නිසා.
Ei a gaman karannda bari?? Minisu sattu gaman karanne kohomda???
difference එකක් නෑ. සාපේක්ෂ වෙනස්කම් විතරයි. Mokkda main wenaskama
ඒ බෂාවේ පාවිච්චි කරන වචන නේ.Ei minihek ipaduna kiyla kiyanwa
Sathek ipaduna kiyla kiyanwa
Gahak ipaduna kiyla kiyanne natte uba kiyana vidihata???
(ගස් කපර් නේ උත්තරයක් දීපන්)
ගහකටත් reply කරන්න බෑ මේ විදියට , සත්තුන්ටත් බෑ .. මිනිස්සු කරන හැමදේම සත්තුන්ට කරන්නන බෑ .Ei gahakata reply ekak danda bari hethuwa kiwe ne
ඕක ඉතින් search කරාම උබට වෙනස් කම් ලිස්ට් එකක් එයි..Animal vs Hunan main difference eka kiweth ne
A kiyanne api gahak ipaduna ne kiyla kiyanne natte ghata avidinna bari nisa kiyla kiyanne, ei gahata me thread ekata reply ekak dannda bariගස් වලට තැනකින් තවත් තැනකට ගමන් කරන්න බැරි නිසා.
difference එකක් නෑ. සාපේක්ෂ වෙනස්කම් විතරයි.
------ Post added on May 10, 2023 at 7:44 PMඒ බෂාවේ පාවිච්චි කරන වචන නේ.
ගස් , සත්තු දෙකටම බෝකරන්ව කියන වචනේ පාවිච්චි වෙන්නේ බන්. ඒ කොහොමද එහනම්.
Dan ubane kiwe gas and human 100% samani kiyla, wenasa kohomada % kiyanda balanda
ගහකටත් reply කරන්න බෑ මේ විදියට , සත්තුන්ටත් බෑ .. මිනිස්සු කරන හැමදේම සත්තුන්ට කරන්නන බෑ .
Eka thamai gahakata reply karanda bari mokda hethuwa? Monkey unta puluwan mokakhari podiy deyak train karala karawanda, ei gas walata bari a wage podi deyakwath
ඕක ඉතින් search කරාම උබට වෙනස් කම් ලිස්ට් එකක් එයි..ne oya kiyannda main wenasa
බොරු කියන්න එපා යකෝ.Dan ubane kiwe gas and human 100% samani kiyla, wenasa kohomada % kiyanda balanda

මිනිස්න්ට තියන ලක්ෂණ වෙනස්, ගස් වලට තියන ලක්ෂණ වෙනස. ගස් වලට කරන්න පුලුවන් හැමදේම මිනිස්සුන්ට කරන්න බෑ . මිනිස්සුන්ට පුලුවන් හැමදේම ගස් වලට බෑ .
ගස් වලට තියන සමහර දේවල් මිනිස්සුන්ට නෑ .
දෙක වෙනස් .