සිනාසෙන් ඔබ මිහිරි නගෙනිය..... sinaasen Oba Mhiri Nageniya......

ronsilva

Member
Jan 19, 2009
6,160
294
0
Canada
මටත් නංගියෙක් නැහැ...මට හමුවුනු ගොඩක් යහපත්..මනසින් ශක්තිමත් නංගිලා මේ හූයෙන් තමයි හොයා ගත්තේ..

එහෙම හමුවුනු එක් සුන්දර නංගියෙක් තමයි මිනු නංගි....

මට හිතට ගොඩක් දැනුනා මේ නිර්මානය..මචෝඋඹට පින් මෙහෙම නිර්මානයක් කලාට....
 

archirasika

Member
Nov 25, 2006
8,404
145
0
48
සුදු මැණිකේ ළඟ.....
මටත් නංගියෙක් නැහැ...මට හමුවුනු ගොඩක් යහපත්..මනසින් ශක්තිමත් නංගිලා මේ හූයෙන් තමයි හොයා ගත්තේ..

එහෙම හමුවුනු එක් සුන්දර නංගියෙක් තමයි මිනු නංගි....

මට හිතට ගොඩක් දැනුනා මේ නිර්මානය..මචෝඋඹට පින් මෙහෙම නිර්මානයක් කලාට....

this is my 5th poem for her macho... there is one which is not published yet...

yes...she is a good younger sister..... :cool:
 

chamal89

Well-known member
  • Aug 1, 2008
    5,114
    949
    113
    godak hoda nirmanayak aiye.. athtatama mata mage nangiyawa mathak una.. n school yana kale mata godak lagin eka nangi kenek hitiya.. athtatama mata aya hoda nangi kenek.... bt mama dan dan naha aya koheinnaeada??? mona karanawada kiyala mama dan auruddak thisse ayawa hoyanawa.... mage as walata kadulu awa a nigiwa mathkwela...

    nowrdz 2 sy,,, gr8 poem rasika aiya....

    me kaviya pitipasse mokak hari loku katawak tiyanawa kiyala mata hithenawa... ape doly nangiya godak duk kadulu madin thaniwa hita gathhu kenek kiyallai mata thy renne... minu nangi oya wage godak hoda, anunta udau karana kenekta waradinna widihak naha.. GUD LUCK 2 U NANGA
     

    punya54

    Member
    Apr 29, 2008
    91
    1
    0
    lassana kavi pelak nangi gana matath hetiyanam nangi kenk lassanata liyala tahiyanawaa nangi gana hamadama neda...
     

    archirasika

    Member
    Nov 25, 2006
    8,404
    145
    0
    48
    සුදු මැණිකේ ළඟ.....
    godak hoda nirmanayak aiye.. athtatama mata mage nangiyawa mathak una.. n school yana kale mata godak lagin eka nangi kenek hitiya.. athtatama mata aya hoda nangi kenek.... bt mama dan dan naha aya koheinnaeada??? mona karanawada kiyala mama dan auruddak thisse ayawa hoyanawa.... mage as walata kadulu awa a nigiwa mathkwela...

    nowrdz 2 sy,,, gr8 poem rasika aiya....

    me kaviya pitipasse mokak hari loku katawak tiyanawa kiyala mata hithenawa... ape doly nangiya godak duk kadulu madin thaniwa hita gathhu kenek kiyallai mata thy renne... minu nangi oya wage godak hoda, anunta udau karana kenekta waradinna widihak naha.. GUD LUCK 2 U NANGA

    hmm....minu nangi daala tiyena anith links balanna..oyat terei bro..

    thanks bro....
     
    Jul 24, 2008
    1,633
    33
    0
    attatma godak lassanai Rasika ayya.. man kaviya blanath kalin hituna meka minu nangita kiyala... sahodarayek vidihata math godak agaya karanawa ayya mey karana dey!!

    math nangiwa mey dakkamada koheda!! harima lassana nangiyek ney!!

    Rasika ayya kiyana dey tula loku therumak thiyenawa.. puluwan tharam hodin inna nangi!!!
     

    archirasika

    Member
    Nov 25, 2006
    8,404
    145
    0
    48
    සුදු මැණිකේ ළඟ.....
    attatma godak lassanai Rasika ayya.. man kaviya blanath kalin hituna meka minu nangita kiyala... sahodarayek vidihata math godak agaya karanawa ayya mey karana dey!!

    math nangiwa mey dakkamada koheda!! harima lassana nangiyek ney!!

    Rasika ayya kiyana dey tula loku therumak thiyenawa.. puluwan tharam hodin inna nangi!!!


    :):):):) i like thiz phot vmuch brother....

    thanks.....:cool:
     

    Doly

    Member
    Aug 12, 2008
    15,668
    100
    0
    Kandy
    oba honda sahodarayek...this is nice...
    ayyata suba pathanawa digatama hoda nirmana karanna... :)
    minu nangatath hemadama sathutin inna lebewa kiyala pathanawa... :)
    (keli poddage kata podda thamai wede...hodin inna nangi...)

    Hik

    kata podiya Ulllllll karagena neda aiye....

    oya tharaha wela appachchi dala yanawa kiyala ekai :)
     

    Doly

    Member
    Aug 12, 2008
    15,668
    100
    0
    Kandy
    :) hmm...ulll kragena nennam...thamath oya widiyamada?:)
    penawa penawa.adala adala kandulu binduwakuth thiyenne...mama ara issara rasika ayya liyapu kavi 2th kiyewwa...:)

    ekane.........

    dan mama lokuine aiye apooooooo dan adanne na ohoma :lol::lol:
     

    Doly

    Member
    Aug 12, 2008
    15,668
    100
    0
    Kandy
    ammooooo waru ganak natala natala poem eka open karagatte! lassanai Rasika aiya poem eka minu godak sathutu wei...PS work ekth niyamai..hik meka mechchra huratal da kiyalath hitenawa welawakata!

    Ai Ai .....

    mama dan Hurathal nadda :P