ඔය කොම්පැනි වල වැඩ කරන Client කෙනක් ඉන්නවා මගේ එයා කිව්වා එහෙම දෙකක් නෑ කියලා දැන්.
අනිත් එක ඌ සිම් එක Active කරලා මට කතා කරාම හරි යනවා ද ? එතනම ඌ ලොකු වැරදක් කරලා තියෙන්නේ
එකට ඉහලම ඇක්ෂන් එක මන් ගන්නවා ඌට අද.
මම පැමනිල්ලක් දානවා එත්
ow ban, samahara packages wada karanneth 072 walata witharai (time based internet packages)072 and 078 කියල sim වර්ග 2k තියනව. පොර කියල තියෙන්නෙ ඇත්ත යකෝ. Muuta mool.



උබ සෑහෙන්න වටින වැඩක් කරල තියෙන්නෙ පෝස්ට් එක කෝට් කරල.අනේ යකෝ, සිම් එක නැති උනා කියල , උඹේ NIC එක පෙන්නලා අලුත් සිම් එකක් ගනින් arcade එකකට ගිහින්.. අරුගේ සිම් එක disable වෙනවා, number එක උඹට එනවා.
මූ එක්ක බිස්නස් එකක් කරා නන් අම්මගෙන්ම අහගන්න තිබ්බ උබටකාගෙ ලමයෙක්ද මංදා මූ.
උබ සෑහෙන්න වටින වැඩක් කරල තියෙන්නෙ පෝස්ට් එක කෝට් කරල.
මූ එක්ක බිස්නස් එකක් කරා නන් අම්මගෙන්ම අහගන්න තිබ්බ උබට
හෙඩාත් අංගොඩ යවන තැනට තමයි උඹ වැඩේ සෙට් කරන්නේ...Muwa EBUSE psycho dept. eke head ta bara denna ona
අන්න වැඩේ.කෝමද තිඩ් වැටෙනකොට උබලගෙ සීක්රට් මිශන් ගැන.Muwa EBUSE psycho dept. eke head ta bara denna ona
මුගෙ නමත් Nadun නමේම තියෙනව නඩු අම්ම දාලම තියෙන්නෙ ගැලපෙන්නමඅන්න වැඩේ.කෝමද තිඩ් වැටෙනකොට උබලගෙ සීක්රට් මිශන් ගැන.
Muwa EBUSE psycho dept. eke head ta bara denna ona