සිරසේ ස්ටාර් සීන් එක මොන හු** බන්

redhat

Well-known member
  • Aug 2, 2008
    3,143
    2,542
    113
    Redhat lab - Aukland
    සිරසේ ස්ටාර් සීන් එක මොන හු** බන්

    මචන් සිරසේ යන සුපස් ටාර් එක බැලුවද? මම බලන්නේ නැහැ අහම්බෙන් දැක්කා

    එකේ ජජ් පැනල් එකේ ඉන්න උන් දැක්කද බන් ?

    උමාරියා දෙන ටෝක්ස් කොහොමද? අනේ ඒකිට සිංහලත් බැහැ පවු බන් .. (අනේ හුකේ)

    ඒකිට අවුරුදු 25 ක් ද කොහෙද බන් ..විශාරද කෙනෙක් ද? තනුජා ට තියන සුදුසුකම් මොනවද බන් සංගීතේ ගැන?

    මුන්ගේ ටෝක්ස් දැක්කහම පොලොව පලාගෙන යන්න හිතෙනවා බන්.. මුන් කවුරු හරි දෙන ස්කිර්ප්ට් එකක් කියවන්නේ
     

    all_most

    Member
    Dec 19, 2011
    2,932
    128
    0
    UAE, Ajman
    සිරසේ ඉන්නේ දැන් ජරාම ජරා ඩිරෙක්ටර්ලා ටිකක්... උන්ට තියෙන්නේ ගමේ ගොඩේ මෙලෝ රහක් නැති රසවින්දනයක්..

    නැත්තන් උන් ඔක්කොම වැඩසටහන් හදන්නේ ගොඩේ බයියන්ට...

    උන්ගේ ඒ මෝල් ගතිය හැම වැඩසටහනකින්ම පේනවා...

    බලපන් අර සටන කියලා දේශපාලන වැඩසටහනක් ගියේ. ඒක මුන් කෑවනේ...

    දේශපාලකයෝ එක්කන් එන්නේ මෝලම් ගහලා පිස්සෝ ටිකක් එක්ක නට නටා...

    ඇතුලේ මාධයවේදීයෝ කියලා එවුන්ටිකක් දාල ඉන්නවා එකෙක්ට කතා කරන්න දෙන්නේ නෑ පැන පැන කේන්ති අවුස්සන පුරස්න අහනවා ඕනකමින්... මොකද දේශපාලකයෙක්ට කේන්ති ගිහින් පිස්සුවක් නැටුවොත් චැනල් එක හිට්...

    තව ගොඩක් පෙන්නන පුලුවන් සිරසේ ගොන් කන්... මම නිමල් ලක්ශපති ආරච්චි ඉන්න කාලේ නම් සිරස බැලුවා... දැන් නම් අප්පිරියයි...
     

    DefaultUser

    Member
    Apr 15, 2016
    211
    70
    0
    පලවෙනි එක නම් සිරා බන්
    දැන් නම් අහම්භෙන්වත් බලන් නැහැ
     

    AlinAli

    Junior member
  • Mar 6, 2016
    110
    12
    18
    Thankyou very much sirasa

    උබලගෙ සින්හල කෙල්ලො 80%ක් විතර modelsල,,නිලියො,ඩන්සර්ල,සුපර් ස්ටාල කරහල්ල,,,
    ඒව උබලට ගැලපෙනව ජොබ්,,,ඉගෙන ගන්න යවල සල්ලි නාස්ති කරන්න එපා,,,
    අපේ කෙල්ලො කොල්ලන්ට ඉගෙනගෙන කරන ජොබ් කරන්න චාන්ස් එක දීපල්ල,,
    අපේ එවුන්ට මහන්සි වෙලා study karala ලොකු පොස්ට් වලට ගිහින් උබලගෙ කෙල්ලන්ගෙන් සින්ඩු අහල,,ඩාන්ස් බලල,,ස්පා treatement අරන් ඉන්න පුලුවන්,,අපි tip හොදට ඩෙන්නම්
    :lol::lol:
     

    AlinAli

    Junior member
  • Mar 6, 2016
    110
    12
    18
    මචන් සිරසේ යන සුපස් ටාර් එක බැලුවද? මම බලන්නේ නැහැ අහම්බෙන් දැක්කා

    එකේ ජජ් පැනල් එකේ ඉන්න උන් දැක්කද බන් ?

    උමාරියා දෙන ටෝක්ස් කොහොමද? අනේ ඒකිට සිංහලත් බැහැ පවු බන් .. (අනේ හුකේ)

    ඒකිට අවුරුදු 25 ක් ද කොහෙද බන් ..විශාරද කෙනෙක් ද? තනුජා ට තියන සුදුසුකම් මොනවද බන් සංගීතේ ගැන?

    මුන්ගේ ටෝක්ස් දැක්කහම පොලොව පලාගෙන යන්න හිතෙනවා බන්.. මුන් කවුරු හරි දෙන ස්කිර්ප්ට් එකක් කියවන්නේ

    ඔවට බනින්න එපා,,ඕව උබලටම හොදයි..තව සිරසට කියල ඔව ඉල්ල ගනිල්ල දවස් 7ම පෙන්නන්න කියල
    උබලගෙ සින්හල පරම්පරව ගැන ආඩම්බර වෙන්න දෙයක් නැති වේයි ඕවට අනන් මනන් කිව්වොත්
    තව ශෝ ටිකක් අලුතෙන් දන්න කියල්ලාකො අපිටත් බලන්න:lol:
    :lol::lol:
     
    Last edited:

    Robinhood wage ekek

    Well-known member
  • Feb 22, 2013
    20,698
    10,781
    113
    Sherwood වගේ තැනක
    උමරියාට සිංහල හරියට බැරි උනාට ඉංග්‍රීසි පුළුවන් , සිංහලත් භාගෙට ඉංග්‍රීසිත් භාගෙට කතා කරන ගොන් බඩුවක් නං නෙවෙයි .. ඒ වගේම ලංකාවේ දැන් තියේන 2.50 සංගීතෙට වඩා අඩියක් හරි ඉස්සරහින් උමාරියාගේ ටැලන්ට් එක තියෙනවා .. අර තනුජා ගැන නං කතා කරලා වැඩක් නෑ ..
     

    all_most

    Member
    Dec 19, 2011
    2,932
    128
    0
    UAE, Ajman
    Thankyou very much sirasa

    උබලගෙ සින්හල කෙල්ලො 80%ක් විතර modelsල,,නිලියො,ඩන්සර්ල,සුපර් ස්ටාල කරහල්ල,,,
    ඒව උබලට ගැලපෙනව ජොබ්,,,ඉගෙන ගන්න යවල සල්ලි නාස්ති කරන්න එපා,,,
    අපේ කෙල්ලො කොල්ලන්ට ඉගෙනගෙන කරන ජොබ් කරන්න චාන්ස් එක දීපල්ල,,
    අපේ එවුන්ට මහන්සි වෙලා study karala ලොකු පොස්ට් වලට ගිහින් උබලගෙ කෙල්ලන්ගෙන් සින්ඩු අහල,,ඩාන්ස් බලල,,ස්පා treatement අරන් ඉන්න පුලුවන්,,අපි tip හොදට ඩෙන්නම්
    :lol::lol:

    අනේ හුකේ... මෙහේ හම්බ වේසියන්ට හුකන හිකිල්ල අපිනේ දන්නේ...

    ලංකාවෙත් තොපි ගෑනුන්ව ඔලුවේ ඉදන් වැහුවට අපි අබාය ඇතුලේ රින්ගලා ගහන්නේ හුත්තෝ...

    තොපේ ගෑනු ඉන්නේ තොපි එක්ක පට්ට තරහෙන්... ඔහොම ඉන්නේ තොපිට බයේ මිසක් කැමැත්තෙන් නෙවේ... මත් එක්ක ඕන තරම් කියලා තියනවා හම්බ ගෑනු...

    තොපි හතර පහ ගෙදර ගෙනත් තියන් ගහද්දි ගෑනු ඉන්නේ හරි ආසාවෙන් කියලනේ උබලා හිතන්නේ... ලැබෙන හැම මොහෙතෙම උන් අපි එක්ක පට්ට ආතල් එකක් ගන්නේ...

    මම හරි ආසයි පිම්බිච්ච හම්බ කිබි වලට... ඇවිදගන්න බැරිවෙන්න ගහන්නේ සෙට් උනාම...
     

    lahirumax0

    Well-known member
  • Feb 21, 2011
    1,209
    186
    63
    උබලා තාම සිරස බලනවද බං? :lol: සිරස හොදයි කරන්න වැඩක් නැතුව පිම්පියෝ වගේ ගෙවල් වලට වෙලා ඉන්න දෙකටම නැති පොන්සියොටයි.. ගොඩේ ගොන් මානසිකත්වය තියන ගැනුන්ටයි. දැන් සිරස කියන්නේ තනිකර ගොබ්බ ගොඩේ චනල් එකක් ලොකු කම් පෙන්නන්න ගිහින් ගූ උන.. ඔවා කතා කරලා වැඩක් නෑ බන්... මෙව්වගේ ඉන්න උන් එක්ක :lol:

    මු මොකෙක් උනත් මු කියන්නේ ඇත්ත :lol: මේක තමයි දැන් අපේ රටට වෙන්නේ... :frown:

    Thankyou very much sirasa

    උබලගෙ සින්හල කෙල්ලො 80%ක් විතර modelsල,,නිලියො,ඩන්සර්ල,සුපර් ස්ටාල කරහල්ල,,,
    ඒව උබලට ගැලපෙනව ජොබ්,,,ඉගෙන ගන්න යවල සල්ලි නාස්ති කරන්න එපා,,,
    අපේ කෙල්ලො කොල්ලන්ට ඉගෙනගෙන කරන ජොබ් කරන්න චාන්ස් එක දීපල්ල,,
    අපේ එවුන්ට මහන්සි වෙලා study karala ලොකු පොස්ට් වලට ගිහින් උබලගෙ කෙල්ලන්ගෙන් සින්ඩු අහල,,ඩාන්ස් බලල,,ස්පා treatement අරන් ඉන්න පුලුවන්,,අපි tip හොදට ඩෙන්නම්
    :lol::lol:
     

    toiya

    Well-known member
  • Jan 8, 2007
    13,184
    4,589
    113
    පොන්සි ආණ්ඩුව
    Thankyou very much sirasa

    උබලගෙ සින්හල කෙල්ලො 80%ක් විතර modelsල,,නිලියො,ඩන්සර්ල,සුපර් ස්ටාල කරහල්ල,,,
    ඒව උබලට ගැලපෙනව ජොබ්,,,ඉගෙන ගන්න යවල සල්ලි නාස්ති කරන්න එපා,,,
    අපේ කෙල්ලො කොල්ලන්ට ඉගෙනගෙන කරන ජොබ් කරන්න චාන්ස් එක දීපල්ල,,
    අපේ එවුන්ට මහන්සි වෙලා study karala ලොකු පොස්ට් වලට ගිහින් උබලගෙ කෙල්ලන්ගෙන් සින්ඩු අහල,,ඩාන්ස් බලල,,ස්පා treatement අරන් ඉන්න පුලුවන්,,අපි tip හොදට ඩෙන්නම්
    :lol::lol:


    හම්බයෙක් උනත් නැතත් කිවුව කතාව සහතික ඇත්ත
     

    kolavari

    Well-known member
  • Aug 11, 2012
    33,743
    1
    25,640
    113
    කැළෑ පොජ්ජේ
    කවුද බන් ඔය රියලිටි කියන විකාර බලන්නේ...මිනිස්සුන්ට කරන්න වැඩක් නැත්තම් හොදයි..හැමදාම කොල්ලෝ කෙල්ලෝ ටිකක් එනවා...පරණ ගායකයෝ ඉන්දියාවෙන් කොපි කරලා හදපු සින්දු ටිකක් කියනවා..

    පලවෙනියෙක් කියල තේරෙනවා...අන්තිමේ ඌට වෙච්ච දෙයක් නැහැ..බලපු උන්ට උන්ගෙන් වැඩකුත් නැහැ...ඊලග අවුරුද්ද එනවා..ආයේ තව එවුන් ටිකක් නටෝනවා...ඕක තමා වෙන්නේ...මම පළවෙනිම එක බැලුව...මොකද ඒ දවස් වල ලංකාවේ එක අලුත් දෙයක් නිසා...

    ඉන්පස්සේ දිගට හරහට තරු බිහිවෙන්න ගත්තනේ...එක චැනල් එකක් මොකක් හරි කරොත් අනිත් උනුත් ගෙඩි පිටින් කොපි කරලා කරන්නේ..ලංකාව ඒ අතින් හරි චොරයි...
     

    kolavari

    Well-known member
  • Aug 11, 2012
    33,743
    1
    25,640
    113
    කැළෑ පොජ්ජේ
    උමරියාට සිංහල හරියට බැරි උනාට ඉංග්‍රීසි පුළුවන් , සිංහලත් භාගෙට ඉංග්‍රීසිත් භාගෙට කතා කරන ගොන් බඩුවක් නං නෙවෙයි .. ඒ වගේම ලංකාවේ දැන් තියේන 2.50 සංගීතෙට වඩා අඩියක් හරි ඉස්සරහින් උමාරියාගේ ටැලන්ට් එක තියෙනවා .. අර තනුජා ගැන නං කතා කරලා වැඩක් නෑ ..

    සිරස කියන්නේ තනිකර බඩු පොට් එකක්...ලොල්..දන්න උන් දන්නවා...:rolleyes::P