Adu kule ballo mahana karagaththama penawa neda? man owa kalinuth kiwwa thopi ahuwada? 
lajjai thopi adu kule ewun nisa apitath! 

lajjai thopi adu kule ewun nisa apitath! 

lajjai thopi adu kule ewun nisa apitath! 
ඇයි උ හිට්ලර් ද ? වෙල්ගම යුදෙව්වෙක්ද ?
ගෝට දිනුව කියමුකෝ
තනියෙම කරයි පකක්
වෙල්ගම නෙවි හම්බය දෙමලා ඔක්කොම අරං රෙද්ද අස්සේ දාගන්නවා ඕකා
වහල්ලු හිතන් ඉන්න විදිහට නෙවි වෙන්නේ
2015 උන දේම තමා.. සිංහලු ඇදගෙන නාගන්නවා... අලුත් එකෙක් ගෙනාවා ඌ උබලට අරිනවා නහයෙන් හොටු පෙරෙන්න..දැන්ම ඉඳල අංජනම් බලන්න ඕන නෑ. බලමු 2020 න් පස්සෙ මොනවද වෙන්නෙ කියලා...
දැන්වත් ඔය පෙර පව, පින, සුවර්ගය, නිවන කියල එක එක නම් වලින් එන මනස්ගාත වලට් රැවටෙන එක නවත්තාපන්. උන් බිස්නස් එකක් කරන්නේ උබලගේ ඇස් වහලා.. උබලා ආගම් ජිවිතේ කරගත්තම උන් උබලගේ දෙයියෝ වෙනවා. උබේ මොලේ මරිච්චදාට උබ ඉවරයි.. මගේ මොලේ මැරිච්ච දාට මම ඉවරයි.. ආයේ එතනින් එහා එකක් කල්පනා කරන්න යන්න එපා. පි එකෙක්වත් එක දන්නේ නැනේ.. හරියට පහන් දල්ලකට පිම්බා වගේ. ගිනි දල්ලට මක් උනාද උබ දන්නෙත් නැ මම දන්නෙත් නැ.. දැන් එකට් විද්යාත්මක හේතු හොයන්න යන්න එපා. අල්ලපු ගෙදර එකට වදයක් නොවී ජිවත් වෙන්න බලපන්.වීචරයට මුවා වූ අමන රැළකට 'භික්ෂූන් වහන්සේ' යැයි අමතන්නට සිදුව ඇති අප පෙර කර ඇති ඇති පව කුමක්ද?
හොර සල්ලි සමඟ හිමිනමක් සැකපිට
ඔගස්ටින් ප්රනාන්දු සහ ජූඩ් සමන්ත
රුපියල් 1000 හොර නෝට්ටු තුනක්, ඒවා මුද්රණය කිරීමට යොදා ගත්තේයැයි සැකකෙරෙන උපකරණ ද සමඟ හිමි නමක් (27) හලවාතදී අත්අඩංගුවට ගත් බව පොලිසිය කියයි.
හලාවත රෝහලේ ප්රතිකාර ලබන රෝගියෙකුගේ සුව දුක් බැලිමට පැමිණි බව කියන මෙම භික්ෂුව රෝහල ඉදිරිපිස ඇති වෙළඳසැල් දෙකකට ගොස් රුපියල් 1000 නෝට්ටු දෙකක් දී කිසියම් භාණ්ඩයක් මිල දී ගැනිමට ගිය අවස්ථාවේ වෙළද සැල් හිමියන්ට නෝට්ටු සම්බන්ධයෙන් ඇති වූ සැකයෙන් එම හිමි නම හා නෝට්ටු දෙක හලාවත රෝහල් පොලිසිය වෙත බාර දි ඇති අතර පසුව භික්ෂුව පරීක්ෂා කිරිමේ දී තවත් නෝට්ටුවක් තිබී සොයා ගත් බව පොලිසිය පවසයි.
එම හිමියන් තාවකාලිකව වැඩ වාසය කළ විහාරස්ථානයට ගොස් පරීක්ෂා කිරිමේ මුද්රණ යන්ද්රයක්, නෝට්ටු මුද්රණය කිරීමට යොදා ගත් පත්රිකා තොගයක් ද සොයා ගත් බව පොලිසිය කියයි.
මෙම හිමි නම ප්රදේශයේ තරුණයකු සමඟ එක්ව හොර නොට්ටු මුද්රණය කර ඇති බව මූලික විමර්ශනයේ දී අනාවරණය වූ බවත්, එම තරුණයා ප්රදේශයෙන් පලා ගොස් ඇති බවත් පොලිසිය පවසයි.
- http://www.lankadeepa.lk/latest_news/හොර-සල්ලි-සමඟ-හිමිනමක්-සැකපිට/1-533132











අනේද කියන්නෙ. සාමාන්යෙන් ජනාධිපතිවරනෙට නොමිනේශන් දුන්නට පස්සෙ තමයි පන්සල් පල්ලි කෝවිල් ගානේ දනින් වැටීගෙන ඒ ඒ ආගම් ජාතීන්ගෙ හිත් දිනාගන්න වැඩ කරන්න ගන්නෙ. ගෝටාට තාම පක්ශේ උන්ගෙ වත් සපෝර්ට් එකක් නැතිවෙලේ හම්බයො ගාව දනින් වැටෙනව නම් බැරි වෙලා වත් මූ දින්නොත් කොහොම සලකයිද? අහ් ඔව් මට අමතක උනානේ. ගෝටා ඇවිල්ලා ඉන්නේ යටින් ගහන්නනෙ. උඩින් හොඳ මූන පෙන්නලා යටින් ගහනවා.
චන්දෙ දිනනකන් විතරයි මුස්ලිම්, දෙමල, අනිත් උන්ගේ සහය ගන්නේ. චන්දෙ දිනුවට පස්සේ මුශ්ලිම් උන් අරාබියට, මැලේ උන් මැලේසියා, දෙමලු තමිල්නාඩුවට, බර්ගර් උන් නෙදර්ලන්තෙට පන්නනවා. ඒ අතරේ යටින් ගේම දෙනවා. පන්සල් හදනව පල්ලි කඩනවා. මීගමුවේ, කඳානේ උන්ටත් අබ සරණයි. සූදු වෑන් එකෙන් ආමි සෙට් එකක් බස්සනවා ඒ සෙට් එක ගව තිනවා ස්කෑනර් එකක් එක ඇල්ලුවම රතු පාටට පෙන්වා නං කෙලින්ම ඉස්සුවා මුදේ දැම්මා කොළ පාට නං උස්සන්නේ නෑ. ලංකාවේ අරාබි එම්බසි ටිකටත් බඩු බනිෂ්. us එම්බසිය පිටකොටුවේ වගේ පොඩි ප්ලේස් එකකට ගෙනියනවා. යාපනේ කොටි කොඩියක් අඩියක් ඉස්සුවා කියන්නේ ගෝටාමන්දිරේ එලාම් වදිනවා. කොළඹ නගරේ පුරා තින කානු පද්දතිය අලුත් කරනවා පළල් කරලා මිනිහෙක්ට බැහැල ඉන්න පුළුවන් ගානට


අම්මේ ඒකනෙ නේද, එකෙන් බේරෙන්ඩ නම් පොන්නයව ජනාධිපති කරන්ඩ තමයි ඕන...ඕකත් කියලම දාපන් මොකෝ මේ හැමතැනම විලාප තිය තියා ඇවිදින්නෙ මිනිහ මළ ගෑනි වගේ...තෙර්ඩ් ගානෙ නහයෙන් අඩනව...හරි හරි පොන්නයව 2020දි ජනාධිපති කරවමු..![]()
ඇයි උ හිට්ලර් ද ? වෙල්ගම යුදෙව්වෙක්ද ?
ගෝට දිනුව කියමුකෝ
තනියෙම කරයි පකක්
වෙල්ගම නෙවි හම්බය දෙමලා ඔක්කොම අරං රෙද්ද අස්සේ දාගන්නවා ඕකා
වහල්ලු හිතන් ඉන්න විදිහට නෙවි වෙන්නේ

ඔව් ඔව් ගෝඨට බෑ, පුලුවන් පොන්න රනිලට විතරයි...පොන්න රනිල 2020දි ජනාධිපතිවෙලා ආව් අප්ප ඔක්කොටම කරගෙන කරගෙන කරගෙන යනව...බලපන් උබට විතරයි පොන්නයගෙ වටිනාකම තේරුනේ,වහල්ලුන්ට කොහොමද ඕව තේරෙන්නෙ උබ හරි....

ඔව් ඔව් ගෝඨට බෑ, පුලුවන් පොන්න රනිලට විතරයි...පොන්න රනිල 2020දි ජනාධිපතිවෙලා ආව් අප්ප ඔක්කොටම කරගෙන කරගෙන කරගෙන යනව...බලපන් උබට විතරයි පොන්නයගෙ වටිනාකම තේරුනේ,වහල්ලුන්ට කොහොමද ඕව තේරෙන්නෙ උබ හරි....
![]()





දැන් රනිල්ගේ ප්ලෑන් එක පාවෙන චන්ද ගන්න එක නෙමෙයි. පාවෙන චන්ද විසුරවන එක. ඒ හින්දා තමා එක දවසින් ණය ගෙවන අය කරලියට එන්නේ. හේතුව පුකට පයින් ගහලා එලෙව්වත් බඩ ගාගෙන ඇවිත් ගූ ලෙවන වහල්ලු සෙට් එකක් යූ.ඇන්.පී එකේ ඉන්නවා. ඒ චන්ද ටිකෙන් ගොඩ යන්න තමා මූ ප්ලෑන් කරන්නේ

පොන්න රනිල ඕකට තමයි අර අදින්නෙ, බලන්ඩ එපැයි unp බැල්ලියො ටික මේ දවස්වල රොහාන්ව අල්ලගෙන දගලන දැගලීම...පොන්න රනිලගෙ නාකි *යිය උරපු සක්කිලි unp තිරිසන්නු එක පාට්ට ණය දවසින් ගෙවන්ඩ උස්සහය..
පොන්න රනිල හීන දකිනව චන්ද බෙදල දිනන්ඩ, ගිය පාර ගම්සබාවට උන දේ තමයි ඔකට 2020දි වෙන්නෙ..හිතාගෙන ඇති රටේ බහුතරය ආයෙ සැරයක් පොන්නයට රැවටෙයි කියල..
ළමයෙක් හදාගන්න බැරුව මොන රට හැදිල්ලක්ද


ඕක වගේ pavithra_uk , ruchira55 හරක්ට නොතේරෙන එකෙනෙ බන් ප්රශ්නෙ වෙලා තියෙන්නෙ..උන් හිතාගෙන ඉන්නෙ පොන්නය උන්ට වෙනස තදේටම උදාකරල දෙයි කියලනෙ...


පොන්න රනිල ඕකට තමයි අර අදින්නෙ බලන්ඩ එපැයි උන්ප් බැල්ලියො ටික මේදවස්වල රොහාන්ව අල්ලගෙන දගලන දැගලීම...පොන්න රනිලගෙ නාකි *යිය උරපු සක්කිලි unp තිරිසන්නු එක පාට්ට ණය දවසින් ගෙවනඩ උස්සහය..
පොන්න රනිල හීන දකිනව චන්ද බෙදල දිනන්ඩ, ගිය පාර ගම්සබාවට උන දේ තමයි ඔකට 2020දි වෙන්නෙ..හිතාගෙන ඇති රටේ බහුතරය ආයෙ සැරයක් පොන්නයට රැවටෙයි කියල..


මටත් මොනාහරි කියන්න අයියේ... මමත් අසයි සල්ලි ටිකක් හොයාගන්න. මේ දවස්වල කියක් වගේ මාකට් එකේ ගෙවනවද අයියේ, මැදමුලනේ... සිරිකොතේ නම් පඩි මදියි... චාන්ස් එකක් අපිටත් අරන් දෙන්නකෝ..ඕක වගේ pavithra_uk , ruchira55 හරක්ට නොතේරෙන එකෙනෙ බන් ප්රශ්නෙ වෙලා තියෙන්නෙ..උන් හිතාගෙන ඉන්නෙ පොන්නය උන්ට වෙනස තදේටම උදාකරල දෙයි කියලනෙ...
![]()
art,commerce faculty wala anith ewata sapekshawa wadiy..
