ජෝන් මාම කියන දෙයක් තමා ඉටිම්...ජානක අංකල් ආයේ අවුරුදු එකසිය ගානක් ඉන්න එකක් ඇයි. පිස්සු නැතුව කාලා බිලා ඉන්න.
ජෝන් මාම කියන දෙයක් තමා ඉටිම්...ජානක අංකල් ආයේ අවුරුදු එකසිය ගානක් ඉන්න එකක් ඇයි. පිස්සු නැතුව කාලා බිලා ඉන්න.
කවුද හුත්තො ponna wanakkuwek ගැන කිව්වේ.Ponna Vannakkuwage gon kaama

සියලුම රෝග වලට මුල සීනී. සීනී ලේ නහර කුණු කරනවා කියලා කියන්නේ . සීනී ගන්නේ නැතුව , ගොඩාක් ඉදුනු පලතුරු කන්නේ නැතුව ඉන්න පුලුවන් නම් මරුකන එක අඩු කරා. Table sugar ගන්නෙම නැහැ.
අද උදේට කෑවේ මාළු පාන් දෙකක් විතරයි.
දවල්ට බත් හැදි දෙකයි, දෙලුයි, බෝංචියි.
තේවත් බොන්නේ නැහැ.
අවුලක් වෙන එකක් නැහැ නෙ.
කිඹුල්ලු තමා මම ආසම...... ලිපෙන් බාපු ගමන් ලාවට උණු උණුවේ soft එකට බාගෙට කටේ ඇලි ඇලි කද්දී මරුමාළු පාන් මාත් අාසම..![]()
මාලු පාන් දෙකක් කෑව කියන්නෙ.. වෙරි නයිස් ඉතිං. පිටි කන්නත් එපා බංකන එක අඩු කරා. Table sugar ගන්නෙම නැහැ.
අද උදේට කෑවේ මාළු පාන් දෙකක් විතරයි.
දවල්ට බත් හැදි දෙකයි, දෙලුයි, බෝංචියි.
තේවත් බොන්නේ නැහැ.
අවුලක් වෙන එකක් නැහැ නෙ.
Obesityuba food control karanne mokak nisada kiyalath dapan?
කිඹුල්ලු තමා මම ආසම...... ලිපෙන් බාපු ගමන් ලාවට උණු උණුවේ soft එකට බාගෙට කටේ ඇලි ඇලි කද්දී මරු![]()
Na ne.අවුලක් නැ.
උබ මොන මගුල කෑවත් අන්තිමට glucose තමයි වෙන්නේ.
Habai Dan Hama ratamaka Sri lankan pastry thiyenawa. Samahara welawata lankawe ewata wada qualityමේකේ ඔය රට ඉන්න උන් ලංකාවේ කෑම කන්න උන්ට නැති නිසා අරක හොද නෑ මේක හොඳ නෑ කිව්වට හිතෙන් මාළු පාන් ඵකක් කිඹුලා බනිස් ගෙඩ්යක් මවන් බර්ගර්, හොට් ඩෝග්ස් ගිලිනවා..අපි නොදන්න සිරි ලංකන්ස්
![]()
Ow yanawa.ලෝබකම නැතුව ගිහින් dietician කෙනෙක් consult කරලා තමන්ගේ body condition එකට ගැලපෙන diet plan එකක් හදා ගනින් බං.
සහතික ඇත්තමේකේ ඔය රට ඉන්න උන් ලංකාවේ කෑම කන්න උන්ට නැති නිසා ලංකාවේ අරක හොද නෑ මේක හොඳ නෑ කිව්වට හිතෙන් මාළු පාන් ඵකක් කිඹුලා බනිස් ගෙඩියක් මවන් බර්ගර්, හොට් ඩෝග්ස් ගිලිනවා..අපි නොදන්න සිරි ලංකන්ස්
![]()
Bitter Truthමේකේ ඔය රට ඉන්න උන් ලංකාවේ කෑම කන්න උන්ට නැති නිසා ලංකාවේ අරක හොද නෑ මේක හොඳ නෑ කිව්වට හිතෙන් මාළු පාන් ඵකක් කිඹුලා බනිස් ගෙඩියක් මවන් බර්ගර්, හොට් ඩෝග්ස් ගිලිනවා..අපි නොදන්න සිරි ලංකන්ස්
![]()
මාලු පාන් මගෙ ආසම කෑමක්, හැබයි ගැස්ට්රිටිස් එනව මැක්ස්, තව පෙස්ට්රි උත් නියමයිමාලු පාන් කෑව කියන්නෙ තේ 5ක් විතර බිව්ව වගේ තමා
මොක කෑවත් glucose තමයි අන්තිමට.Na ne.
Mas witharak kawoth?
Elolu mas witharak kawoth sugar wenawada
උම්බලා පොඩි කාලෙ මොඩයො වගෙ ග්ලුකොස් (ග්ලුකොලින්) කියලා එකක් තිබ්බ කඩෙ කෑවාද?, ඔවා අරන් කනවා. පුදුම ගොන් කමක්, පැකට් එකම කනවාමොක කෑවත් glucose තමයි අන්තිමට.
උබේ සයිල වලට energy ගන්න අන්තිමට ඕන වෙන්නේ glucose තමයි