=+ සුපිරියටම blowjob දීලා තියෙන්නෙ කවුද? +=

කවුද සුපිරිම BlowJob එ&#3482


  • Total voters
    125

ll-MegaMind-ll

Well-known member
  • May 13, 2011
    4,531
    699
    113
    Dharmayaiobai.org
    කාර්ඩ් කුඩු :rofl:

    JrH0Kdv.png
     
    Last edited:

    NirmanDK

    Banned
    Dec 28, 2017
    894
    55
    0
    Sinhala theriya ille. Uba podi kale idan gedara wenawa dakapuwa normal dewal nemei. :rofl:
    ඒ තියරියට ගියොත් තෝ පොඩි කාලේ තොගෙ අම්ම වෙන උන්ට බ්ලෝජොබ් දෙනවද දැක්කෙ? ත්‍රේඩ් එකක් දාපුවාම පුකේ ටෝක් නොදී අදාලව කතා කරන්න ඉගෙන ගනින් හොරිකඩ බැල්ලිගෙ පුතෝ :rofl:
     

    Dharatha

    Well-known member
  • Dec 29, 2006
    14,718
    4,600
    113
    කෙල්ලෙක්ද?
    රෝසි ආච්චි, Arrow11, BC_Dilum, Blacq, cdi, Dharatha, Haramanis1, Indikaz, jonhrcm, Kasippu Sira, KasunKDP, lexieus, madawa_1, Manash, mfdo90, randy6667, rosharavinda, sdrider, Supunqw
    19 45.24%
    ඇන්ටියෙක්ද?
    8 Mile, Dharatha, Manash, manojmashz, TechTrack, tintinonline
    6 14.29%
    පොන්නයෙක්ද?
    Dharatha, fodo77, NirmanDK
    3 7.14%
    කොල්ලෙක්ද?
    Butterfly.Lanka, Dharatha, somalal, thilinasb
    4 9.52%
    අන්කලයෙක්ද?
    Dharatha, dilw, maduruwanari
    3 7.14%
    දකුණු අතද?
    AnuradhaRa, Batman963, Chira1, Dharatha, dimuthume, Drift OConner, EMINƎM, LazyLizard, ramalbatu, siri24, SpartacusSL, Tanto, ytheekshana
     

    Ridila™

    Well-known member
  • Jun 7, 2013
    31,010
    1,786
    113
    ඇයි එන්නද.?
    ඒ තියරියට ගියොත් තෝ පොඩි කාලේ තොගෙ අම්ම වෙන උන්ට බ්ලෝජොබ් දෙනවද දැක්කෙ? ත්‍රේඩ් එකක් දාපුවාම පුකේ ටෝක් නොදී අදාලව කතා කරන්න ඉගෙන ගනින් හොරිකඩ බැල්ලිගෙ පුතෝ :rofl:

    Sinhala theriya ille. Uba podi kale idan gedara wenawa dakapuwa normal dewal nemei. :rofl:

    Sahodarayaa. Obage maaniyan pathwena akarathabba hama kaanthawakatama sidu wanne nehe. :rofl:

    :rofl::P:yes::D
     

    NirmanDK

    Banned
    Dec 28, 2017
    894
    55
    0
    ඒ තියරියට ගියොත් තෝ පොඩි කාලේ තොගෙ අම්ම වෙන උන්ට බ්ලෝජොබ් දෙනවද දැක්කෙ? ත්‍රේඩ් එකක් දාපුවාම පුකේ ටෝක් නොදී අදාලව කතා කරන්න ඉගෙන ගනින් හොරිකඩ බැල්ලිගෙ පුතෝ :rofl:
     

    Ridila™

    Well-known member
  • Jun 7, 2013
    31,010
    1,786
    113
    ඇයි එන්නද.?
    ඒ තියරියට ගියොත් තෝ පොඩි කාලේ තොගෙ අම්ම වෙන උන්ට බ්ලෝජොබ් දෙනවද දැක්කෙ? ත්‍රේඩ් එකක් දාපුවාම පුකේ ටෝක් නොදී අදාලව කතා කරන්න ඉගෙන ගනින් හොරිකඩ බැල්ලිගෙ පුතෝ :rofl:

    Sinhala theriya ille. Uba podi kale idan gedara wenawa dakapuwa normal dewal nemei. :rofl:

    Sahodarayaa. Obage maaniyan pathwena akarathabba hama kaanthawakatama sidu wanne nehe. :rofl:

    :yes::yes:
     

    billythekid

    Member
    May 28, 2015
    3,732
    481
    0
    අමුතු ඇටේ
    අවන්කවම කියුවොත් සුපිරියටම උරන්නේ ඇන්ටිලා. කෙල්ලන්ට ඇන්ටිල එක්ක හැරෙන්නවත් බෑ. කෙල්ලො කියන උන් දවසකට ඇන්ටෙක් සෙට් කරල දීල බලහල්ලා. උරන ඉරිල්ලට ඇටෙත් ඇදිල යනව නිකන් කෙල ගගා උරන්නෙ සමහර ඇන්ටලා. උන්ට මාරම පුරුදුයි උරලා අනික ගොඩක් ඇන්ටිල දන්නවා කොල්ලන්ව සතුටු කරන්නෙ කොහොමද කියල.මං කියන්නෙ ඇන්ටිල බැඳපු මිනිහගෙ එකවත් එහෙම ඉරිල්ලක් උරන්නෙ නැතුව ඇති. ගොඩක් ම වටින දේ තමයි ඇන්ටිලගෙන් සෙල්ලම් ඉගෙන ගෙන කෙල්ලො ලඟ දාන්න පුලුවන්. ඇන්ටිලගෙ එක තමයි සුපිරිම
     

    NirmanDK

    Banned
    Dec 28, 2017
    894
    55
    0
    ඒ තියරියට ගියොත් තෝ පොඩි කාලේ තොගෙ අම්ම වෙන උන්ට බ්ලෝජොබ් දෙනවද දැක්කෙ? ත්‍රේඩ් එකක් දාපුවාම පුකේ ටෝක් නොදී අදාලව කතා කරන්න ඉගෙන ගනින් හොරිකඩ බැල්ලිගෙ පුතෝ :rofl:
     

    Ridila™

    Well-known member
  • Jun 7, 2013
    31,010
    1,786
    113
    ඇයි එන්නද.?
    ඒ තියරියට ගියොත් තෝ පොඩි කාලේ තොගෙ අම්ම වෙන උන්ට බ්ලෝජොබ් දෙනවද දැක්කෙ? ත්‍රේඩ් එකක් දාපුවාම පුකේ ටෝක් නොදී අදාලව කතා කරන්න ඉගෙන ගනින් හොරිකඩ බැල්ලිගෙ පුතෝ :rofl:

    Asahana karayaaa :rofl:
     

    NirmanDK

    Banned
    Dec 28, 2017
    894
    55
    0
    අවන්කවම කියුවොත් සුපිරියටම උරන්නේ ඇන්ටිලා. කෙල්ලන්ට ඇන්ටිල එක්ක හැරෙන්නවත් බෑ. කෙල්ලො කියන උන් දවසකට ඇන්ටෙක් සෙට් කරල දීල බලහල්ලා. උරන ඉරිල්ලට ඇටෙත් ඇදිල යනව නිකන් කෙල ගගා උරන්නෙ සමහර ඇන්ටලා. උන්ට මාරම පුරුදුයි උරලා අනික ගොඩක් ඇන්ටිල දන්නවා කොල්ලන්ව සතුටු කරන්නෙ කොහොමද කියල.මං කියන්නෙ ඇන්ටිල බැඳපු මිනිහගෙ එකවත් එහෙම ඉරිල්ලක් උරන්නෙ නැතුව ඇති. ගොඩක් ම වටින දේ තමයි ඇන්ටිලගෙන් සෙල්ලම් ඉගෙන ගෙන කෙල්ලො ලඟ දාන්න පුලුවන්. ඇන්ටිලගෙ එක තමයි සුපිරිම
    ඇන්ටිලා වැඩ දාලා උරන්නෙ කොල්ලෝ තියා ගන්න ඕන නිසා :love:
     

    NirmanDK

    Banned
    Dec 28, 2017
    894
    55
    0
    Asahana karayaaa :rofl:
    සෙක්ස් ගැන ඇහුවම අම්මලාව මතක් කරන්නෙ අවලන් වේසියන්ට බල්ලෝ හුකලා ජාතක උන පොන්න පැටවුන්ට තමා. එහෙම පොන්නයන්ගේ අම්මලට බැන්නට පව් නැහැ :P
     

    Ridila™

    Well-known member
  • Jun 7, 2013
    31,010
    1,786
    113
    ඇයි එන්නද.?
    සෙක්ස් ගැන ඇහුවම අම්මලාව මතක් කරන්නෙ අවලන් වේසියන්ට බල්ලෝ හුකලා ජාතක උන පොන්න පැටවුන්ට තමා. එහෙම පොන්නයන්ගේ අම්මලට බැන්නට පව් නැහැ :P

    ඇන්ටියෙක්ද


    Ow ithin me inne kage ho ammekne. Itin mama kiwwe aththane ponnayo. :rofl::P:yes::D