ඔය කොන්සටිනා වයර් එක මම දන්න විදිහට මිලිටරි වල බාවිත කරනවා. දාන එක නම් ලේසි වගේ එත් ආපහු අයින් කරන එක නම් පන යන වැඩක් වගේ.
ඕක ටෙම්පරි දාන එකක්ද?
Ship rotation eka anuwa temporary or long term da kiyala decide karanawa
ඔය කොන්සටිනා වයර් එක මම දන්න විදිහට මිලිටරි වල බාවිත කරනවා. දාන එක නම් ලේසි වගේ එත් ආපහු අයින් කරන එක නම් පන යන වැඩක් වගේ.
ඕක ටෙම්පරි දාන එකක්ද?
ඔව් බං ,එක උන්ගේ රටේ ප්රධාන අදායම් මාර්ගයක් ලු.යටින් රජයේ අනුග්රහය ලැබෙනවලු![]()
ithin apitath dana ganna ekka kiyapanko mcn.I have had the same experience
මේව නම් මචන් ඉන්ටර්නෙට් එකෙන් උස්සපුව වගේ. මොකද අතරමගින් ඔය විදියට බාර් පාස්සනේ නෑ. ගාර්ඩ් ලට තුවක්කු තියේ නම්. සැප.පහසුව නම් තීර්නය වෙන්නෙ බන් පොසිසන් එක අනූව . මගේ යාලුවෙක් ඉන්නව ඌ නම් නැවේ සෙකන්ඩ්. සැලරි එක නම් නැවෙන් නැවට වෙනස් වෙනව නොර්මලි සෙකන්ඩ් පොසිසන් එකේ ඉන්න් කෙනෙක්ට usd 2000-3000 අතර ගන්න පුලුවන්. අනෙක් අයටනම් ඔය කිය ව්දියට එන්ජින් රූම් එකේ නම් සැලරි ඇති 900-1000 usd විතර නෙහ්
Ship wala weda karana ayata sahenna gewanawa ne..? Awurudatama 3 month work karath aethi mage hithe...
නාවික හමුදාවෙන අයින් උන සෙබලු ඔකේ වැඩ කලේ මචං
මුන්ට පට්ටම පඩි ලක්ශ ගනන්...
ඇවන්ගාර්ට් එකත් මාරම සල්ලියක් හෙවුවා....
ඇවන්ගාර්ට් උන්ට කෙල උනාම උන්ගෙ ක්ලයන්ට්ලා ටික වෙන රටක කම්පැණි එකකින් අල්ලන්න ඇති අල්ලන ඇති නේද බන් ?
ඔය කොන්සටිනා වයර් එක මම දන්න විදිහට මිලිටරි වල බාවිත කරනවා. දාන එක නම් ලේසි වගේ එත් ආපහු අයින් කරන එක නම් පන යන වැඩක් වගේ.
ඕක ටෙම්පරි දාන එකක්ද?
ado me kambi kepenawa neda hambanata. .police park eke wate kambi aluthen adina welawaka vishaka or sirimawo kellekge kakulak kepila hambanata le yanawa dekka. .mewain kepunama le yana eka nathara wenne ne neda![]()

කටුකම්බි දදා කරදර වෙන්නෙ ඇයි බන් අරුන් එද්දී වෙඩි තියන්න පුළුවන් නෙ. උන් බෝට්ටු වලින් නෙ එන්නේ RPG එකක් වගේ අරන් තියන්න තියෙන්නෙ කෙල වෙලා යන්න
rep added
кσяη ησρє;21302911 said:me wage seen thiyena films monawada ban
oka piracy area wala yaddi normal. kammbi adala fire hose danawa wateta. math ohoma nawe gihilla thiyenawa.
Pennapu nawa thorco kiyala company ekata aithi ekak. dummyata andala thibba overall eka thorco eke.
http://www.betafilm.com/en/product/d/47-days.html
![]()
මේකත් පට්ට මූවි එකක් සෝමාලියන් බල්ලන් ගැන....උන්ගෙ ගවන්මන්ට් එක සප් කරන හැටිත් පෙන්නනව....
bump

BUMP

Aye Aye Sir!!



ඇත්තද බන් සෝමාලියා ආණ්ඩුව මුන්ට සපෝට් කියන්නෙ මුන් හොරකම් කරන ඒවගෙන් කොටසක් ආණ්ඩුවට දෙන නිසා
Thanks.
එහෙම කිව්වම බැඳුම්කර කේස් එක මතක්වුනා මචං....
Thanks.
BUMP
Thanks.
patta machan tfs++
Thanks.
Thanks.
Bump
Thanks.
ඔව් බං ,එක උන්ගේ රටේ ප්රධාන අදායම් මාර්ගයක් ලු.යටින් රජයේ අනුග්රහය ලැබෙනවලු![]()
bump
Thanks.
bump
Thanks.
bump
Thanks.
Bumps
Thanks.
bump
Thanks.
rep added
Thanks.
bump
Thanks.
![]()
http://www.betafilm.com/en/product/d/47-days.html
![]()
මේකත් පට්ට මූවි එකක් සෝමාලියන් බල්ලන් ගැන....උන්ගෙ ගවන්මන්ට් එක සප් කරන හැටිත් පෙන්නනව....
ඇත්තද බන් සෝමාලියා ආණ්ඩුව මුන්ට සපෝට් කියන්නෙ මුන් හොරකම් කරන ඒවගෙන් කොටසක් ආණ්ඩුවට දෙන නිසා[/SIZE
එහෙම කිව්වම බැඳුම්කර කේස් එක මතක්වුනා මචං....
![]()
![]()
![]()
මෙක දැක්කම මේක කල එකාගෙ අම්ම මතක්වුනා මචං....
![]()
![]()