ehema kiyanna epa ban.oya wage neethi nathuwa minissunwa hadanna baha.lankawe rape case,murder wadi neethiya ballata gihin thiyena ratak hinda.mama inne singapore wala.meheth neethi godak sarai.


ehema kiyanna epa ban.oya wage neethi nathuwa minissunwa hadanna baha.lankawe rape case,murder wadi neethiya ballata gihin thiyena ratak hinda.mama inne singapore wala.meheth neethi godak sarai.


Been a street beggar is better than going to that kind of a shitty country, Entire Arab should be wiped out![]()

unta puka deela salli hambukarala mokatada. mehe konda kelin thiyagena hambukarana tuttu 2th watinawaunta puka deela salli hambukarala mokatada. mehe konda kelin thiyagena hambukarana tuttu 2th watinawa

unta puka deela salli hambukarala mokatada. mehe konda kelin thiyagena hambukarana tuttu 2th watinawa


පාරේ යනවිට ඇක්සිඩන් එකක් දැක්කොත් උදව් කිරීමෙන් වලකින්න.තමන්ගේ පාඩුවේ අව ගමන යන්න.
ne machan meka ema ne Ona ekkenekta udaw karanna puluwan..
ehema kiyanna epa ban.oya wage neethi nathuwa minissunwa hadanna baha.lankawe rape case,murder wadi neethiya ballata gihin thiyena ratak hinda.mama inne singapore wala.meheth neethi godak sarai.
me 2.Arabi wala jobs walata yana kattiya mata nam penna baha, nikan hambayange passawal hodala balu wenawa![]()

ai mama varaddak kivwada. yako lankawe ballekuta oita wada nidahasak thiyenawane.
ai mama varaddak kivwada. yako lankawe ballekuta oita wada nidahasak thiyenawane.
මේ නීති තියෙන්නේ සාමාන්යය මිනිස්සුන්ට පමණයි. සවුදියේ රජ මාළිගාවේ ඇතුලේ කට්ටිය ඉන්නේ මෙන්න මේ විදියටයි.
මේකනේ බන් සීන් එක. උන් ඔහොම නීති දාන්නේ පිටින් එන එවුන්ටයි උන්ගේ ගෑණුන්ටයි විතරයි. උන්ගේ එවුන්ට එච්චර නීති නෑ. ඕවගේ රටවලට යන්නේ සල්ලි නිසානම් ඔය ගෙරි හම්බයන්ට පුක දෙනවට වඩා මෙහේ හිඟාකාලා සල්ලි හම්බුකරගන්න එක හොඳයි.නිදහස නම් තියෙනවා තමයි බන්. මේ රට යන අතත් එක්ක මින්ස්සු බල්ලො මරලා හරි සල්ලි හොයන්නයි බලන්නෙ. නීතිවිරෝධී වැඩ කරනවටයි හොරකම් කරනවටයි වඩා ඔහොම ගිහින් පවු ගෙවන එක හොඳයි ඉතිං. හැබැයි හෙන චාටර් ජොබ් එකක් තමා.
මේකනේ බන් සීන් එක. උන් ඔහොම නීති දාන්නේ පිටින් එන එවුන්ටයි උන්ගේ ගෑණුන්ටයි විතරයි. උන්ගේ එවුන්ට එච්චර නීති නෑ. ඕවගේ රටවලට යන්නේ සල්ලි නිසානම් ඔය ගෙරි හම්බයන්ට පුක දෙනවට වඩා මෙහේ හිඟාකාලා සල්ලි හම්බුකරගන්න එක හොඳයි.
නීති වලින් විතරක් මිනිස්සු හදන්න බෑ බන්. ඒකට මිනිස්සුන්ගේ ආකල්ප දියුණු වෙන්න ඕනේ. ඉස්සර ලංකාව කියන්නේ ආගන්තුක සත්කාර වලට නමක් පතුරගෙන හිටපු ලෝකේම හොඳට හිටපු ජාතියක්. ඒත් අද ලංකාවේ මිනිහෙක් කිව්වහම වද්ද ගන්නත් බයයි. මිනිස්සු පිරිහිලා තියෙන එකයි ඕකට හේතුව.
මිනිස්සු කොච්චර ගුණවත්ද :/