හදහන් match වෙන විදිහට හොර කේන්දර සෑදීම

thekindboy

Member
Sep 3, 2017
4
1
0
හදහන් match වෙන විදිහට හොර කේන්දර සෑදීම

මගෙත් මගෙ GF ගේත් හදහන් match වෙන්නේ නැහැ. එක නිසා අපි decide කළා මගෙ උපන් වෙලාව එයාගේ හදහන සමග match වෙන විදිහට බොරු හදහනක් හදන්න, මොකද එයාගෙ ගෙදරින් හදහන් හොදටම විශ්වාස කරනවා.... ඒකනිසා මට මේ විදිහට හොර කේන්දරයක් හදන්න colombo අවටින් මෙ වගෙ වැඩ කරන තැනක් කියන්න පුලුවන්ද please???? ලොකු උදව්වක් :)
 
  • Like
Reactions: pody malli

Mr.Tom

Well-known member
  • Mar 1, 2013
    18,349
    3,725
    113
    EK Automobile
    අන්න කොල්ලෝ. කඩදාසි කෑල්ලකට ආදරය පාවා දෙන්නේ නැතුව කරනව නම් වැඩේ මේක තමයි.
    ඔය වැඩේ ඔයාටම කර ගන්න පුලුවන්. නොමිලේ හදහන් හදන, මැච් කරලා බලන්න පුලුවන් වෙබ් සයිට් පොඩි සොෆ්ට්වෙයා එහෙම තියනවා. ඒ වගේ එකකින් එක එක වෙලාවල් දාලා ගැලපෙන විදිහට හදහන හදා ගන්න. ඊට පස්සේ පොතක් ප්‍රින්ට් කරගන අකුරු වෙනස් කරලා ලියන්න. වැඩේ ඉවරයි. :cool:

    හැබැයි හදහන ගැන සුලු විස්වාසයක් හරි තියනව නම් ඔයාලගේ හිතේ තියන සැකය නැති වෙන්න බෝධිපූජා ටිකක් එහෙම තියන්න. නැති මනුස්සයෙකුට කන්න ටිකක් අරන් දෙන්න. සමාජයේ හොද මිනිස්සු විදිහට ජීවත් වෙන්න. තමන්ගේ හදවතට එකගව ජීවත් වෙනව නම් කවදාවත් වරදින්නෙ නෑ. හදහන ගැන විස්වාසයක් කොහෙත්ම නැතත් මේ දේවල් අදාලයි.
     
    Last edited:

    lahirufx+

    Well-known member
  • Oct 13, 2008
    9,345
    3,137
    113
    6°54′N 79°54′E
    අන්න කොල්ලෝ. කඩදාසි කෑල්ලකට ආදරය පාවා දෙන්නේ නැතුව කරනව නම් වැඩේ මේක තමයි.
    ඔය වැඩේ ඔයාටම කර ගන්න පුලුවන්. නොමිලේ හදහන් හදන, මැච් කරලා බලන්න පුලුවන් වෙබ් සයිට් පොඩි සොෆ්ට්වෙයා එහෙම තියනවා. ඒ වගේ එකකින් එක එක වෙලාවල් දාලා ගැලපෙන විදිහට හදහන හදා ගන්න. ඊට පස්සේ පොතක් ප්‍රින්ට් කරගන අකුරු වෙනස් කරලා ලියන්න. වැඩේ ඉවරයි. :cool:

    හැබැයි හදහන ගැන සුලු විස්වාසයක් හරි තියනව නම් ඔයාලගේ හිතේ තියන සැකය නැති වෙන්න බෝධිපූජා ටිකක් එහෙම තියන්න. නැති මනුස්සයෙකුට කන්න ටිකක් අරන් දෙන්න. සමාජයේ හොද මිනිස්සු විදිහට ජීවත් වෙන්න. තමන්ගේ හදවතට එකගව ජීවත් වෙනව නම් කවදාවත් වරදින්නෙ නෑ. හදහන ගැන විස්වාසයක් කොහෙත්ම නැතත් මේ දේවල් අදාලයි.

    :cool::cool::cool::cool:
     

    Shand5008

    Active member
  • Jul 2, 2017
    195
    74
    28
    අන්න කොල්ලෝ. කඩදාසි කෑල්ලකට ආදරය පාවා දෙන්නේ නැතුව කරනව නම් වැඩේ මේක තමයි.
    ඔය වැඩේ ඔයාටම කර ගන්න පුලුවන්. නොමිලේ හදහන් හදන, මැච් කරලා බලන්න පුලුවන් වෙබ් සයිට් පොඩි සොෆ්ට්වෙයා එහෙම තියනවා. ඒ වගේ එකකින් එක එක වෙලාවල් දාලා ගැලපෙන විදිහට හදහන හදා ගන්න. ඊට පස්සේ පොතක් ප්‍රින්ට් කරගන අකුරු වෙනස් කරලා ලියන්න. වැඩේ ඉවරයි. :cool:

    හැබැයි හදහන ගැන සුලු විස්වාසයක් හරි තියනව නම් ඔයාලගේ හිතේ තියන සැකය නැති වෙන්න බෝධිපූජා ටිකක් එහෙම තියන්න. නැති මනුස්සයෙකුට කන්න ටිකක් අරන් දෙන්න. සමාජයේ හොද මිනිස්සු විදිහට ජීවත් වෙන්න. තමන්ගේ හදවතට එකගව ජීවත් වෙනව නම් කවදාවත් වරදින්නෙ නෑ. හදහන ගැන විස්වාසයක් කොහෙත්ම නැතත් මේ දේවල් අදාලයි.
    :):):)
     

    thekindboy

    Member
    Sep 3, 2017
    4
    1
    0
    අන්න කොල්ලෝ. කඩදාසි කෑල්ලකට ආදරය පාවා දෙන්නේ නැතුව කරනව නම් වැඩේ මේක තමයි.
    ඔය වැඩේ ඔයාටම කර ගන්න පුලුවන්. නොමිලේ හදහන් හදන, මැච් කරලා බලන්න පුලුවන් වෙබ් සයිට් පොඩි සොෆ්ට්වෙයා එහෙම තියනවා. ඒ වගේ එකකින් එක එක වෙලාවල් දාලා ගැලපෙන විදිහට හදහන හදා ගන්න. ඊට පස්සේ පොතක් ප්‍රින්ට් කරගන අකුරු වෙනස් කරලා ලියන්න. වැඩේ ඉවරයි. :cool:

    හැබැයි හදහන ගැන සුලු විස්වාසයක් හරි තියනව නම් ඔයාලගේ හිතේ තියන සැකය නැති වෙන්න බෝධිපූජා ටිකක් එහෙම තියන්න. නැති මනුස්සයෙකුට කන්න ටිකක් අරන් දෙන්න. සමාජයේ හොද මිනිස්සු විදිහට ජීවත් වෙන්න. තමන්ගේ හදවතට එකගව ජීවත් වෙනව නම් කවදාවත් වරදින්නෙ නෑ. හදහන ගැන විස්වාසයක් කොහෙත්ම නැතත් මේ දේවල් අදාලයි.

    api owa wishwaasa karanne naha.. apita oney gewal walata pennanna witharai hadahan deka galapenawa kiyala.... software eken kalaa... karala wena thanakata gihin balewwa.. softwares walin ena ewa waradi.. harigiye naha... eka hinda hariyata boru ekak hadaaganna oney :)
     

    upulpdn

    Well-known member
  • Mar 13, 2009
    34,672
    2,251
    113
    Kurunegala
    අන්න කොල්ලෝ. කඩදාසි කෑල්ලකට ආදරය පාවා දෙන්නේ නැතුව කරනව නම් වැඩේ මේක තමයි.
    ඔය වැඩේ ඔයාටම කර ගන්න පුලුවන්. නොමිලේ හදහන් හදන, මැච් කරලා බලන්න පුලුවන් වෙබ් සයිට් පොඩි සොෆ්ට්වෙයා එහෙම තියනවා. ඒ වගේ එකකින් එක එක වෙලාවල් දාලා ගැලපෙන විදිහට හදහන හදා ගන්න. ඊට පස්සේ පොතක් ප්‍රින්ට් කරගන අකුරු වෙනස් කරලා ලියන්න. වැඩේ ඉවරයි. :cool:

    හැබැයි හදහන ගැන සුලු විස්වාසයක් හරි තියනව නම් ඔයාලගේ හිතේ තියන සැකය නැති වෙන්න බෝධිපූජා ටිකක් එහෙම තියන්න. නැති මනුස්සයෙකුට කන්න ටිකක් අරන් දෙන්න. සමාජයේ හොද මිනිස්සු විදිහට ජීවත් වෙන්න. තමන්ගේ හදවතට එකගව ජීවත් වෙනව නම් කවදාවත් වරදින්නෙ නෑ. හදහන ගැන විස්වාසයක් කොහෙත්ම නැතත් මේ දේවල් අදාලයි.


    menna niyama guruwaru
     

    pody malli

    Well-known member
  • Feb 7, 2012
    2,880
    540
    113
    මැද...
    අන්න කොල්ලෝ. කඩදාසි කෑල්ලකට ආදරය පාවා දෙන්නේ නැතුව කරනව නම් වැඩේ මේක තමයි.
    ඔය වැඩේ ඔයාටම කර ගන්න පුලුවන්. නොමිලේ හදහන් හදන, මැච් කරලා බලන්න පුලුවන් වෙබ් සයිට් පොඩි සොෆ්ට්වෙයා එහෙම තියනවා. ඒ වගේ එකකින් එක එක වෙලාවල් දාලා ගැලපෙන විදිහට හදහන හදා ගන්න. ඊට පස්සේ පොතක් ප්‍රින්ට් කරගන අකුරු වෙනස් කරලා ලියන්න. වැඩේ ඉවරයි. :cool:

    හැබැයි හදහන ගැන සුලු විස්වාසයක් හරි තියනව නම් ඔයාලගේ හිතේ තියන සැකය නැති වෙන්න බෝධිපූජා ටිකක් එහෙම තියන්න. නැති මනුස්සයෙකුට කන්න ටිකක් අරන් දෙන්න. සමාජයේ හොද මිනිස්සු විදිහට ජීවත් වෙන්න. තමන්ගේ හදවතට එකගව ජීවත් වෙනව නම් කවදාවත් වරදින්නෙ නෑ. හදහන ගැන විස්වාසයක් කොහෙත්ම නැතත් මේ දේවල් අදාලයි.

    :yes::yes::yes::yes::yes:
     
    • Like
    Reactions: Mr.Tom

    Killerli

    Banned
    May 25, 2017
    578
    20
    0
    Hadapan math match une nathnam hadanna plan karan hitiye. 90% match wenawalu baluwama. paka thama api denna echchara match wenne na
     

    thekindboy

    Member
    Sep 3, 2017
    4
    1
    0
    Hadapan math match une nathnam hadanna plan karan hitiye. 90% match wenawalu baluwama. paka thama api denna echchara match wenne na

    lol hadanna thanak kiyapanko... mama horoscope places walin ahuwa.. ahapu than wala kiwwa karanna baha kiyala... karana thanak dannawada?
     

    Mr.Tom

    Well-known member
  • Mar 1, 2013
    18,349
    3,725
    113
    EK Automobile
    api owa wishwaasa karanne naha.. apita oney gewal walata pennanna witharai hadahan deka galapenawa kiyala.... software eken kalaa... karala wena thanakata gihin balewwa.. softwares walin ena ewa waradi.. harigiye naha... eka hinda hariyata boru ekak hadaaganna oney :)

    pm
     
    Last edited:

    HKavinda

    Well-known member
  • Dec 23, 2013
    54,611
    21,191
    113
    Panadura
    අන්න කොල්ලෝ. කඩදාසි කෑල්ලකට ආදරය පාවා දෙන්නේ නැතුව කරනව නම් වැඩේ මේක තමයි.
    ඔය වැඩේ ඔයාටම කර ගන්න පුලුවන්. නොමිලේ හදහන් හදන, මැච් කරලා බලන්න පුලුවන් වෙබ් සයිට් පොඩි සොෆ්ට්වෙයා එහෙම තියනවා. ඒ වගේ එකකින් එක එක වෙලාවල් දාලා ගැලපෙන විදිහට හදහන හදා ගන්න. ඊට පස්සේ පොතක් ප්‍රින්ට් කරගන අකුරු වෙනස් කරලා ලියන්න. වැඩේ ඉවරයි. :cool:

    හැබැයි හදහන ගැන සුලු විස්වාසයක් හරි තියනව නම් ඔයාලගේ හිතේ තියන සැකය නැති වෙන්න බෝධිපූජා ටිකක් එහෙම තියන්න. නැති මනුස්සයෙකුට කන්න ටිකක් අරන් දෙන්න. සමාජයේ හොද මිනිස්සු විදිහට ජීවත් වෙන්න. තමන්ගේ හදවතට එකගව ජීවත් වෙනව නම් කවදාවත් වරදින්නෙ නෑ. හදහන ගැන විස්වාසයක් කොහෙත්ම නැතත් මේ දේවල් අදාලයි.

    :) :) :)
     

    CONCORDE777

    Well-known member
  • Apr 30, 2017
    2,815
    1,348
    113
    Sri Lanka
    අන්න කොල්ලෝ. කඩදාසි කෑල්ලකට ආදරය පාවා දෙන්නේ නැතුව කරනව නම් වැඩේ මේක තමයි.
    ඔය වැඩේ ඔයාටම කර ගන්න පුලුවන්. නොමිලේ හදහන් හදන, මැච් කරලා බලන්න පුලුවන් වෙබ් සයිට් පොඩි සොෆ්ට්වෙයා එහෙම තියනවා. ඒ වගේ එකකින් එක එක වෙලාවල් දාලා ගැලපෙන විදිහට හදහන හදා ගන්න. ඊට පස්සේ පොතක් ප්‍රින්ට් කරගන අකුරු වෙනස් කරලා ලියන්න. වැඩේ ඉවරයි. :cool:

    හැබැයි හදහන ගැන සුලු විස්වාසයක් හරි තියනව නම් ඔයාලගේ හිතේ තියන සැකය නැති වෙන්න බෝධිපූජා ටිකක් එහෙම තියන්න. නැති මනුස්සයෙකුට කන්න ටිකක් අරන් දෙන්න. සමාජයේ හොද මිනිස්සු විදිහට ජීවත් වෙන්න. තමන්ගේ හදවතට එකගව ජීවත් වෙනව නම් කවදාවත් වරදින්නෙ නෑ. හදහන ගැන විස්වාසයක් කොහෙත්ම නැතත් මේ දේවල් අදාලයි.
    :yes::yes::yes:
     

    KingCM

    Well-known member
  • Jul 23, 2013
    6,920
    948
    113
    www.biogen.lk
    මගෙත් මගෙ GF ගේත් හදහන් match වෙන්නේ නැහැ. එක නිසා අපි decide කළා මගෙ උපන් වෙලාව එයාගේ හදහන සමග match වෙන විදිහට බොරු හදහනක් හදන්න, මොකද එයාගෙ ගෙදරින් හදහන් හොදටම විශ්වාස කරනවා.... ඒකනිසා මට මේ විදිහට හොර කේන්දරයක් හදන්න colombo අවටින් මෙ වගෙ වැඩ කරන තැනක් කියන්න පුලුවන්ද please???? ලොකු උදව්වක් :)

    එල කොල්ලෙක් ..:P:P
     

    Copy Ninja

    Active member
  • Mar 9, 2013
    199
    26
    28
    Wennappuwa
    අන්න කොල්ලෝ. කඩදාසි කෑල්ලකට ආදරය පාවා දෙන්නේ නැතුව කරනව නම් වැඩේ මේක තමයි.
    ඔය වැඩේ ඔයාටම කර ගන්න පුලුවන්. නොමිලේ හදහන් හදන, මැච් කරලා බලන්න පුලුවන් වෙබ් සයිට් පොඩි සොෆ්ට්වෙයා එහෙම තියනවා. ඒ වගේ එකකින් එක එක වෙලාවල් දාලා ගැලපෙන විදිහට හදහන හදා ගන්න. ඊට පස්සේ පොතක් ප්‍රින්ට් කරගන අකුරු වෙනස් කරලා ලියන්න. වැඩේ ඉවරයි. :cool:

    හැබැයි හදහන ගැන සුලු විස්වාසයක් හරි තියනව නම් ඔයාලගේ හිතේ තියන සැකය නැති වෙන්න බෝධිපූජා ටිකක් එහෙම තියන්න. නැති මනුස්සයෙකුට කන්න ටිකක් අරන් දෙන්න. සමාජයේ හොද මිනිස්සු විදිහට ජීවත් වෙන්න. තමන්ගේ හදවතට එකගව ජීවත් වෙනව නම් කවදාවත් වරදින්නෙ නෑ. හදහන ගැන විස්වාසයක් කොහෙත්ම නැතත් මේ දේවල් අදාලයි.

    respect.jpg
     

    shan4djfun

    Well-known member
  • Jun 18, 2007
    14,014
    4,607
    113
    epa!!! oka moda wadat --- galapenne nattam eka accept kerela depatta kamatta aran bandapan. dont do stupid thigs. nattam passe monawa hari unama oka kiyai gedara ewun lassanta balala. hithata ekaganwa wada kerepan

    this is my openion~!