හනිමූන් එකේදි දාගන්න බැරිවුනා කියහ‍ංකො

TakaTakas

Well-known member
  • Nov 20, 2014
    2,865
    1,008
    113
    ගෙදර
    මේ සීන්එක වෙන්න පුළුවන් දෙයක්.මම දන්න එකෙක්ටත් ඔයවගේම සීන් එකක් උනා.
     

    olu bakka

    Well-known member
  • Aug 18, 2011
    22,875
    23,561
    113
    නැත. මමත් කෙල්ලට රෙද්දක් දැම්මෙත් නැත. ජපන් කොඩි දැක්කෙත් නැත. ඒත් හිතේ සැකයක්, කහටකුත් නැත.

    ඒ කිව්වෙ බන් වර්ජින් කෙල්ලෙක් නෙමේද?
     

    ChoppeAyya

    Active member
  • Jan 3, 2017
    350
    162
    43
    it took fucking 9 months for me bro...
    my wife was reluctant to meet a doctor and even the vog we met did not give us the kegal exercises.
     

    ManOfSteel

    Well-known member
  • Jan 4, 2013
    2,940
    3,028
    113
    Invalid
    ඇත්තම කියනවනම් පින්වතුනි මටත් ඔහොම දෙයක් උනා
    හනිමූන් එකෙන් දවස් පහකට විතර පස්සේ තමයි වැඩේ හරියට කරගත්තේ :baffled::baffled:
    එදා මගේ wifeට ගොඩක් රිදුන කිව්වා කට තදකරන් හිටිය කිව්වා මට ඒ දේ දෙන්න ඕන උන නිසා.. පස්සේ කිව්වේ රිදුන කියල
    රිදෙනවා කියල දන්නවනම් මම කීයටවත් ඕක කරන්නේ නෑ..
    පලවෙනි පාරට කලාට පස්සේ අවුලක් උනේ නෑ හැබැයි :P
     

    Emios

    Well-known member
  • Dec 10, 2009
    75,639
    67,991
    113
    ඇත්තම කියනවනම් පින්වතුනි මටත් ඔහොම දෙයක් උනා
    හනිමූන් එකෙන් දවස් පහකට විතර පස්සේ තමයි වැඩේ හරියට කරගත්තේ :baffled::baffled:
    එදා මගේ wifeට ගොඩක් රිදුන කිව්වා කට තදකරන් හිටිය කිව්වා මට ඒ දේ දෙන්න ඕන උන නිසා.. පස්සේ කිව්වේ රිදුන කියල
    රිදෙනවා කියල දන්නවනම් මම කීයටවත් ඕක කරන්නේ නෑ..
    පලවෙනි පාරට කලාට පස්සේ අවුලක් උනේ නෑ හැබැයි :P

    Oya boru bn.lol
     

    Mayaratne

    Well-known member
  • Nov 24, 2014
    3,509
    344
    83
    මචං අපේ වෙඩිම තිබ්බෙ ගිය මාසෙ. මම කෙල්ලත් එක්ක යාළුවෙලා අවු දෙකක් විතර වෙනවා. අපි දෙන්න ඉතින් ඔය පිටින් අන‍ං මනං ඕන තරම් කරල තිබ්බත් ඇතුලෙ දාන එක වෙඩිම වෙනක‍‍ං නොකරන්න තීරණය කරල තිබ්බෙ. ඒක අපි දෙන්නගෙම කැමැත්ත. අපි දෙන්නට දෙන්න මුකුත් ඇඟේ නැතිව ඕන තරම් ඉ‍දලත් තියෙනවා. ඒ නිසා කෙල්ලෙගෙ එහෙම අමුතු ලැජ්ජාවක් බයක් හනිමූන් එකට තිබ්බෙ නෑ. ඇරත් අපි මෙහෙම කරමු, අරෙහෙම කරමු කියල ප්ලෑන් ගොඩක් ඇතුවයි ගියෙත්.
    හරි දැන් කතාවට බහිමුකෝ. වෙඩිම ඉවර වෙලා අපි හනිමූන් රූම් එකට ගිහින් කෙල්ලගෙ ඇදුම්, කොන්ඩකටු, අරව මෙව්ව මාර කට්ටක් කාල ගලෝලා පැය ගානක් මේකප් යවල, කෑමත් කාල එහෙම රෑ වැඩේට සැට් උනා.

    වෙනද වගේ උම්ම එහෙම දීලා, තොලක් එහෙම දාලා කෙල්ලවත් ටියුන් කරල , ඒකිත් හොදටම වෙට් උනාට පස්සෙ ඕන්න හාපුරා කියල ඇතුල දාන්න ගත්තා. ම්හු... මේක ඇතුලට යන්නේ නෑ බං මාර හිරයි. නිකන් බිත්තියකට *යිය තද කරනව වගේ. බැරිම තැන කෙල්ලත් මගේ එක අතින් අර‍ං දාන්න හැදුවා. මොන? යන්නෙම නෑ. අපි කොහොමත් KY gel එහෙම අර‍ං ගියේ. ඒත් වැඩක් නෑ. පස්සෙ මම ඇඟිල්ල දාන්න බැලුවා. එක ඇහිල්ලක් වගේ තමයි පුළුවන්. දෙකක් දාන්න හදනකොට මාරම හිරයි. කෙල්ලට හෙනටම රිදෙනව. ඉතින් එහෙව් තත්වයක් යටතේ කොහොමද බං අහවල් එකක් ඕකට දන්නේ. අපි දෙන්නම මහන්සි වෙලා හිටපු හින්ද කියල හිතලා පොඩි හස්ත කරුමාන්තයක් එහෙම කොරවගෙන නිදා ගත්තා. පහුවදා රිලැක්ස් එකේ කරනව කියල. කෙල්ලය මහන්සියට නින්ද ගියා. මට නින්ද ගියෙත් නෑ බං.මට මාර අවුල් ඒ වගේම බයයි මේක දාගන්න බැරි උනොත් කියල.
    පස්සෙන්දත් අපි උදේට කාල ඇවිල්ල හෙම ආයෙ ට්‍රයි කලා. මොන පෙර විදියමයි. කෙල්ලටම කිව්වෙ ඇඟිලි ගහල බලන්න කියල. ඒකිටත් උපරිම ඇඟිලි දෙකක් තමා දාන්න පුලුවන්. ඒකත් මාරෙටම රිදෙනවලු. කෙල්ලටත් අවුල්. ඒකි අඬනවත් එක්ක අපිට මේ මොකද උනේ කියල. මටත් පට්ට අවුල්. ඒත් ඒ බව කෙල්ලට පෙන්නුවෙ නෑ, ඒකි තව අවුල් වෙයි කියලා. ඕක හිමීට හරියයි කියල ශේප් කලා.

    ඒකිට ටිකක් නින්ද ගියා එහෙම්මම. මම දහාතේ කල්පනා කර කර ඉන්නකොට මතක් උනා ඉස්කෝලෙ යාලුවෙක්ව. ඌ දැ‍‍‍න් මෙඩිකල් ෆැකල්ටියෙන් අවුට් වෙලා හොස්පිටල් එකක ට්‍රේනිං . ඌ වැඩ කලෙත් VOG ල ඉන්න වාට්ටුවල. ගත්තා කෝල් එකක් එලියට ගිහින්. ඔය වල් පල් ටිකක් කතා කොරලා ශේප් එකේ සීන් එක කිව්වා. ඌ හොඳ එකෙක් බං. පොඩ්ඩක් වත් නෝන්ඩි කලේ නෑ. ඌ කිව්වා ඕන සමහර කපල් වලට වෙන එකක් ලු. ඒකට කියන්නෙ Vaginismus කියලලු. ඒක කෙල්ලගෙ අකමැත්තක් ලැජ්ජාවක් හරි බයක් හරි නිසා වෙන එකකුත් නෙවි කිව්ව. කෙල්ලට පාලනය කරන්න බැරිව යෝනි මාර්ගෙ වටේ තියෙන මා‍‍‍‍ංශ පේශි ස‍‍ංකෝචනය වෙන සීන් එකක්ය කියල කිව්වෙ, හරියට ඇහැකට ඇඟිල්ලක් වේගෙන් ගේනකොට ඇහැ වහගන්න වගේ මොකක් හරි යෝනියට ඈතුල් කරන්න හදනකොට පේශි අනිච්චානුගව ඇකිලිලා යෝනියෙ සිදුර වහගන්නවලු.
    මම ඇහුවා මොකද දැන් මේකට කරන්නෙ? බෙහෙත් තියෙනවද කියලා. ඌ හිනාවෙලා කිව්ව. උඹ බයවෙන්න එපා. විශේශයෙන් කෙල්ලව බය කරන්නවත් ස්ට්‍රෙස් කරන්නවත් එපා. ඕන එක පාරට හරියන්නේ නෑ. කෙල්ලල යෝනි මාංශ පේශි පාලනය කරන්න පොඩි ව්‍යායාමයක් තියෙනවා . ශේප් එකේ ඒක කරන්න කියපං. හදිසි වෙන්න නම් එපා පුතෝ. සති දෙක තුනක් උනත් යන්න පුළුවන් කියල කිව්වෙ.ඔය ව්‍යායාම කරන අතරෙ ටික ටික ඇඟිල්ල දාන්න බලපං. ඇඟිලි තුනක් හතරක් දාන්න පුළුවන් ගානට ඇරෙනකම් අරක දාන්න හිතන්නවත් එපා කියල.

    ඌ කිව්වා මේකෙ ප්‍රශ්නෙ එන්නෙ කෙල්ලගෙ එක පොඩි හින්ද නම් නෙවි. ඕනම ගෑනියෙක්ගෙ එකින් දරුවෙක් උනත් එන ගානට ලොකු වෙන්න පුළුවන් වෙන්නයි තියෙන්නෙ. යෝනියෙ සයිස් එක පොඩි කියන්නෙ මිත්‍යාවක්ය, මේ සීන් එකේදි අර මාංශ පේශි ඇකිල්ල්ල නිසා තමා හිරවෙන්නෙ කියල.
    පස්සෙ මම මේක ගැන කෙල්ලෙ එක්ක කතා කරල සීන් එක කිව්ව. අර ව්‍යායාම ටිකක් කරන්න කිව්වා. Kegel exercises කියල කියන ව්‍යායාම සෙට් එකක් තමයි දුන්නෙ. මේව කරන අතරෙ අපි ලොකු වැඩේ නොකලත් හනිමූන් එක එන්ජෝයි කලා. හස්ත කරුමාන්ත, අයිස්ක්‍රීම්, 69 වගේ එව්ව කලා, පූල් වල නෑවා, පොටෝ ගත්තා, හොදට කෑවා බිව්ව. ප්‍රශ්නයක් තිබ්බත් ස්ට්‍රෙස් එකක් ගත්තෙ නෑ. වෙලාවට අපේ අම්මල රෙදි බලන්න ආවෙ නෑ.

    දවස් කීපයක් යනකොට කෙල්ලෙගෙ එක එක්සසයිස් එක්ක ටික ටික රිලැක්ස් වෙන ගතියක් පෙනුනා. කෝම හරි පස්වැනි හය වැනි දවස වෙනකොට ඇඟිලි තුනක් වගේ පුළුව්න් උන නිසා අපි ලොකු වැඩේට ට්‍රයි එකක් දුන්නා හොඳට ජෙල් එහෙම ගාල. මගේ ඩොකා යාලුවට පිං සිද්ද වෙන්න යානතම් ඇතුලට දමා ගත්තා. වැඩෙත් කොලා. :):)කෙල්ලටත් මාර හැපි. :yes::yes:

    හිතේ ලොකු බරක් අයින් උනා වගේ දැනුනෙ. අර ඩොකා නම් දෙයියෙක් බං. නැතිනම් කෝමද බං බැදලා සතියෙන් VOG ල හම්බ වෙන්න ඇපොයින්මන්ට් එහෙම දානකොට ආතල් එක. ඇරත් ඔතනට අපි දන්න කියන එකෙක් හෙම ඇවිල්ල මාට්ටු උනා නම් වසල හමාරයි.
    මම යාළු ඩොකාට එවෙලෙම කෝල් එකක් අර‍ං තෑන්ක් කලා. ඌ කියනව ඔය වගේ සීන් හරි උපදෙස් නැතිව දුර දිග ගිහින් ඩිවෝස් වෙන එව්වත් තියෙනවලු. සමහරු කෙල්ල සැක කරනවලු වෙන සීන් ඇති ඒ නිසා තමා දාන්න දෙන්නෙ නැත්තෙ කියලා. සමහර කොල්ලො කොහොම හරි දානව කියල බලෙන් දමන්න ගියාම කෙල්ලෙගෙ අරකට තුවාල වෙන්නත් පුලුවන්ලු. ඒට පස්සෙ කෙල්ල සෙක්ස් එපාය කියනලු. ඉතින් ඩිවෝස්. ඉස්සර කට්ටඩි ගාවට ගියාම කෙල්ලට ගුරුකමක් කරලය, කෙල්ලට දාන්න බැරි වෙන්න කලව බන්ධයක් කරල කියල කියන්නෙ මේ සින් එකලු.

    මම නෙට් එකේ සර්ච් කරල බැලුව vaginismus කියලා. ගොඩක් විස්තර තියෙනව බං. සමහරු බැදල අවු 5 -10 අහවල් වැඩේ නොකර විදව විදව ලැජ්ජාවට හංගන් ඉදලා තියෙනව. ගොඩක් උන් ඩිවෝස් වෙලා. සමහර මිනිස්සු හොර ගෑනු, ගොන්නු හොයං ගිහින්. ගෑනිටත් කර කියාගන්න දෙයක් නැතිව ඩිප්‍රෙශන් වගේ ඇවිල්ලා. Youtube එහෙම ගහල බලහල්ලා Vaginismus stories කියලා.
    මගේ වාසනාවකට වගේ යාළු ඩොකෙක් පිහිටට ආවෙ. එහෙම නොවුන නම් මල සන්තෑසියක් වෙන්නෙ. දැ‍ අපි කිසිම අවුලක් නැතිව හැම විදියටම ජිහි ජිහිය දානවා. සමහර දාට තුන් හතර පාරත්. ඒත් කෙල්ල සමහර වෙලාවට විහිලුත් කරනවා හනිමූන් දවසෙ මගේ මූන මතක් කරල.
    මේකෙ ගොඩක් උන් මාව පුද්ගලිකව දන්නවා. ඒ නිසා මට ඇත්ත එකින් මේක දාන එකේ ප්‍රශ්නයක් තියෙනව. ඒත් මට උන මේ දේ උඹල කාට හරි හෙට වෙන්න පුළුවන්. ඒදාට උඹලට මට අර ඩොකා හිටිය වගේ එකෙක් පිහිටට නොයින්න පුළුවන්. කිරියෙන් මම ඉගෙන ගනිපු දේවල් බොහොමයි. ඒ නිසා තමා ෆේක් එකකින් හරි ඇවිල්ලා මහේ කතාව දැම්මෙ. එකෙක්ට හරි මේක දැන‍ං ඉන්න එක උදව්වක් වෙයි කියලා හිතලා.

    රෙප් නම් ඕන නෑ. මට ඕන තරම් රෙප් තියෙනවා. බම්ප් එකක් වත් දමං පලයල්ලා. එතකොට තව කීපදෙනෙක් හරි මේක කියවයි.

    තව එකක් වැල බලල ඒ විදියට කරන්න පුළුවන් කියල නම් හිතන්න එපා පුතී. එහෙම බලාපොරොට්තු වෙන්නත් එපා. ඒක මුලින්. කොරනකොටම බොලාට තේරෙයි. මමත් හිතං හිටියෙ එහෙමයි.

    "First sex is the most horrible sex u will get.. But the quality & fun will definitely improve with time & experience"



    ආතල් ත්‍රෙඩ් එකක් බලන්න ආපු උන් උතත් කියවපල්ලා. බොලාගෙ ආතල් කුඩු වෙන දවසක් එන්න බැරිකමක් නෑ....

    Very Important Post Mchan specially for young couples

    TS